Poczta Polska

Data: 2012-02-24 17:55:22
Autor: RD
Poczta Polska
W dniu 2012-02-24 17:26, John Kołalsky pisze:
Witajcie

Znalazłem wczoraj awizo w skrzynce, że była do mnie przesyłka. Bazgroły
jak zwykle, ale domniemuję, że skreślono możliwość odbioru tego samego
dnia na rzecz kolejnych. Na czytelnie nabitym napisie, że można odebrać
w godzinach 9-18 w punkcie ajencyjnym. No to dzisiaj sobie chciałem
odbebrać. Zajeżdżam, godzina 16:55. Punkt zamknięty. Napis, że pon-pi do
17-tej. Co jest ?! Nie dość, że nie minęła 18-ta, do której powinno być
czynne według informacji na awizie, to jeszcze 17-tej nie ma, do której
według napisu na punkcie powinno być. Nosz ... jest piątek, otwarte
dopiero w poniedziałek. Co mogę reklamować ?

  ProponujÄ™ od razu na stos! A co! ;-)

Poczta Polska