Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   Poczta Polska

Poczta Polska

Data: 2012-02-25 14:22:24
Autor: mauser50
Poczta Polska
W dniu 2012-02-24 17:26, John Kołalsky pisze:
Witajcie

Znalazłem wczoraj awizo w skrzynce, że była do mnie przesyłka. Bazgroły
jak zwykle, ale domniemuję, że skreślono możliwość odbioru tego samego
dnia na rzecz kolejnych. Na czytelnie nabitym napisie, że można odebrać
w godzinach 9-18 w punkcie ajencyjnym. No to dzisiaj sobie chciałem
odbebrać. Zajeżdżam, godzina 16:55. Punkt zamknięty. Napis, że pon-pi do
17-tej. Co jest ?! Nie dość, że nie minęła 18-ta, do której powinno być
czynne według informacji na awizie, to jeszcze 17-tej nie ma, do której
według napisu na punkcie powinno być. Nosz ... jest piątek, otwarte
dopiero w poniedziałek. Co mogę reklamować ?

Skorzystaj, że strony Poczty Polski9ej i złóż za pośrednictwem ich strony skargę na takie działanie opisując całą sytuację jaka Cię spotkała. Ja miałem podobny przypadek w Krakowie i zadziałałem w ten sposób od około 2 lat sytuacja się już nie powtórzyła, a każda informacja na awizie jest czytelna i zgodna ze stanem faktyczny.

Z poważaniem mauser50

Data: 2012-02-25 16:23:09
Autor: John Kołalsky
Poczta Polska

Użytkownik "mauser50" <mauser50@poczta.onet.pl>


Znalazłem wczoraj awizo w skrzynce, że była do mnie przesyłka. Bazgroły
jak zwykle, ale domniemuję, że skreślono możliwość odbioru tego samego
dnia na rzecz kolejnych. Na czytelnie nabitym napisie, że można odebrać
w godzinach 9-18 w punkcie ajencyjnym. No to dzisiaj sobie chciałem
odbebrać. Zajeżdżam, godzina 16:55. Punkt zamknięty. Napis, że pon-pi do
17-tej. Co jest ?! Nie dość, że nie minęła 18-ta, do której powinno być
czynne według informacji na awizie, to jeszcze 17-tej nie ma, do której
według napisu na punkcie powinno być. Nosz ... jest piątek, otwarte
dopiero w poniedziałek. Co mogę reklamować ?

Skorzystaj, że strony Poczty Polski9ej i złóż za pośrednictwem ich strony skargę na takie działanie opisując całą sytuację jaka Cię spotkała. Ja miałem podobny przypadek w Krakowie i zadziałałem w ten sposób od około 2 lat sytuacja się już nie powtórzyła, a każda informacja na awizie jest czytelna i zgodna ze stanem faktyczny.

Jakoś nie mogę uwierzyć w cudowną przemianę. Chyba nawet kiedyś dawno temu reklamowałem nieczytelność jak po raz kolejny od tego osła co roznosił dostałem awizo ze zniekształconym nazwiskiem, które to awizo oczywiście całe było nabazgrane. I jeszcze pamiętam pisałem, by otwierali wolne okienko jak są godziny szczytu to okienko zlikwidowali i poograniczali godziny pracy urzędu. Długo potem otwarli ten punkt i choć nieczęsto w nim bywam to zdążyłem już trafić jak prowadzący narzekał na klienta pytającego gdzie ma odebrać przesyłkę co z powodu nieudolnej organizacji nie jest możliwe. I nawet mając podejście prowadzącego na względzie pomyślałem wczoraj że może się urwać, ale nie wpadłem, że ponad godzinę. Tak, że ten punkt to na likwidację zasługuje, ale nie zrobią tego bo musi im się interes kręcić. Jeśli miałbym zgłaszać skargę to wolałbym do jakiejś publicznej książki skarg, którą klienci też mogliby przeglądać. Powiedzmy jakąś niezależną witrynę. Tomasik pyta o dowody, które notabene można łatwo uzyskać z logów telefonii komórkowej, tylko z tego nie wyniknie możliwość skutecznego zareklamowania i odszkodowania za każdym razem jak choćby śmieciowe awizo dostaję co wierzę, mogłoby zapewnić należyty poziom usług. No ale w tym kierunku właśnie moje pytania były.

Data: 2012-02-25 17:39:27
Autor: Robert Tomasik
Poczta Polska
Użytkownik "John Kołalsky" <john@kowal.invalid> napisał w wiadomości news:jiaudr$97b$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "mauser50" <mauser50@poczta.onet.pl>


Znalazłem wczoraj awizo w skrzynce, że była do mnie przesyłka. Bazgroły
jak zwykle, ale domniemuję, że skreślono możliwość odbioru tego samego
dnia na rzecz kolejnych. Na czytelnie nabitym napisie, że można odebrać
w godzinach 9-18 w punkcie ajencyjnym. No to dzisiaj sobie chciałem
odbebrać. Zajeżdżam, godzina 16:55. Punkt zamknięty. Napis, że pon-pi do
17-tej. Co jest ?! Nie dość, że nie minęła 18-ta, do której powinno być
czynne według informacji na awizie, to jeszcze 17-tej nie ma, do której
według napisu na punkcie powinno być. Nosz ... jest piątek, otwarte
dopiero w poniedziałek. Co mogę reklamować ?

Skorzystaj, że strony Poczty Polski9ej i złóż za pośrednictwem ich strony skargę na takie działanie opisując całą sytuację jaka Cię spotkała. Ja miałem podobny przypadek w Krakowie i zadziałałem w ten sposób od około 2 lat sytuacja się już nie powtórzyła, a każda informacja na awizie jest czytelna i zgodna ze stanem faktyczny.

Jakoś nie mogę uwierzyć w cudowną przemianę.

Uwierz. Ja też raz w życiu składałem reklamację i sparwę uzdrowiono. Poczta to spora firma i nie ma możliwości zapanowania nad każdym z pracowników. Trzeba im trochę pomagać skargami, byle sensownymi. U mnie problemem było to, że choć zawsze w domu ktoś był, to zamiast paczek awiza dostawałem. No i pewnego dnia zupełnie przypadkowo stałem w oknie i widziałem listonosza, który podszedł i włożył coś do skrzynki nawet nie próbując zadzwonić. Poszedłem do skrzynki i znalazłem awizo, ze niby nikogo nie zastał itd. Otrzymałem odpowiedź na skargę, że ustalili, że miejscowy Urząd zamiast dawać listonoszowi paczkę, to dawał awiza. Bo im taniej wychodziło. Nie pamiętam już dokładnie opisu, ale chodziło o to, że paczka powyzej iluś tam kg powinna jechać samochodem, a nie każdy listonosz miał samochód.

Data: 2012-02-26 10:23:25
Autor: John Kołalsky
Poczta Polska

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl>


Znalazłem wczoraj awizo w skrzynce, że była do mnie przesyłka. Bazgroły
jak zwykle, ale domniemuję, że skreślono możliwość odbioru tego samego
dnia na rzecz kolejnych. Na czytelnie nabitym napisie, że można odebrać
w godzinach 9-18 w punkcie ajencyjnym. No to dzisiaj sobie chciałem
odbebrać. Zajeżdżam, godzina 16:55. Punkt zamknięty. Napis, że pon-pi do
17-tej. Co jest ?! Nie dość, że nie minęła 18-ta, do której powinno być
czynne według informacji na awizie, to jeszcze 17-tej nie ma, do której
według napisu na punkcie powinno być. Nosz ... jest piątek, otwarte
dopiero w poniedziałek. Co mogę reklamować ?

Skorzystaj, że strony Poczty Polski9ej i złóż za pośrednictwem ich strony skargę na takie działanie opisując całą sytuację jaka Cię spotkała. Ja miałem podobny przypadek w Krakowie i zadziałałem w ten sposób od około 2 lat sytuacja się już nie powtórzyła, a każda informacja na awizie jest czytelna i zgodna ze stanem faktyczny.

Jakoś nie mogę uwierzyć w cudowną przemianę.

Uwierz. Ja też raz w życiu składałem reklamację i sparwę uzdrowiono.

Jak mam uwierzyć, kiedy osobiście sprawdziłem, że nie działa ?

Poczta to spora firma i nie ma możliwości zapanowania nad każdym z pracowników. Trzeba im trochę pomagać skargami, byle sensownymi. U mnie problemem było to, że choć zawsze w domu ktoś był, to zamiast paczek awiza dostawałem. No i pewnego dnia zupełnie przypadkowo stałem w oknie i widziałem listonosza, który podszedł i włożył coś do skrzynki nawet nie próbując zadzwonić. Poszedłem do skrzynki i znalazłem awizo, ze niby nikogo nie zastał itd. Otrzymałem odpowiedź na skargę, że ustalili, że miejscowy Urząd zamiast dawać listonoszowi paczkę, to dawał awiza. Bo im taniej wychodziło. Nie pamiętam już dokładnie opisu, ale chodziło o to, że paczka powyzej iluś tam kg powinna jechać samochodem, a nie każdy listonosz miał samochód.

Ty mi opowiadasz ładną historyjkę a ja wiem, że to bajeczka jest. Ale ok, wypowiedziałeś się, nie mogę całkiem tego skreślać.

Data: 2012-02-26 15:40:23
Autor: JaMyszka
Poczta Polska
W dniu niedziela, 26 lutego 2012, 10:23:25 UTC+1 u¿ytkownik John Ko³alsky napisa³:
[...]
Ty mi opowiadasz ³adn± historyjkê a ja wiem, ¿e to bajeczka jest. Ale ok, wypowiedzia³e¶ siê, nie mogê ca³kiem tego skre¶laæ.

Ja te¿ reklamowa³am mailowo z³± pracê listonosza. Zrobi³am scan listu, który by³ w mojej skrzynce, a adresowany by³ na inn± ulicê. I ten scan za³±czy³am do skargi.
W czasie biegu tej mojej skargi, dostawa³am kopie maili kierowanych do odpowiednich komórek. Sprawa skoñczy³a siê zwolnieniem listonoszki.
A mnie wyskoczy³ wrzód, bo to nie ona wrzuca³a listy, tylko kto¶ kto j± zastêpowa³, gdy ona by³a na chorobowym.
Ale nikt chyba tego nie sprawdza³.

I podczepiê siê pod Twój w±tek z pytaniem do znaj±cych prawo, jak to jest z odpowiedzialno¶ci± prawn± za przesy³kê korespondencyjn±, która znajdzie siê w mojej skrzynce:
1. adresowana do kogo¶ kto ju¿ nie mieszka pod tym adresem
2. mylnie dostarczona, bo ma inny adres
Na dzieñ dzisiejszy, dzielnie odnoszê na pocztê te ad. 1 oraz te ad. 2
dostarczam pod wskazany adres.

--
Pozdrawiam :)
JM
http://www.bykom-stop.avx.pl/index.html
Bezpieczny wolontariat (Nobel?):  http://zwijaj.pl/

Data: 2012-02-26 21:06:23
Autor: Tomasz Pyra
Poczta Polska
On Sat, 25 Feb 2012 16:23:09 +0100, John Ko³alsky wrote:

U¿ytkownik "mauser50" <mauser50@poczta.onet.pl>


Znalaz³em wczoraj awizo w skrzynce, ¿e by³a do mnie przesy³ka. Bazgro³y
jak zwykle, ale domniemujê, ¿e skre¶lono mo¿liwo¶æ odbioru tego samego
dnia na rzecz kolejnych. Na czytelnie nabitym napisie, ¿e mo¿na odebraæ
w godzinach 9-18 w punkcie ajencyjnym. No to dzisiaj sobie chcia³em
odbebraæ. Zaje¿d¿am, godzina 16:55. Punkt zamkniêty. Napis, ¿e pon-pi do
17-tej. Co jest ?! Nie do¶æ, ¿e nie minê³a 18-ta, do której powinno byæ
czynne wed³ug informacji na awizie, to jeszcze 17-tej nie ma, do której
wed³ug napisu na punkcie powinno byæ. Nosz ... jest pi±tek, otwarte
dopiero w poniedzia³ek. Co mogê reklamowaæ ?

Skorzystaj, ¿e strony Poczty Polski9ej i z³ó¿ za po¶rednictwem ich strony skargê na takie dzia³anie opisuj±c ca³± sytuacjê jaka Ciê spotka³a. Ja mia³em podobny przypadek w Krakowie i zadzia³a³em w ten sposób od oko³o 2 lat sytuacja siê ju¿ nie powtórzy³a, a ka¿da informacja na awizie jest czytelna i zgodna ze stanem faktyczny.

Jako¶ nie mogê uwierzyæ w cudown± przemianê.

Wszystko zale¿y od dyrektora danej placówki - nie ka¿dy jest olewusem.

Skarga na listonosza któremu nie chcia³o siê nosiæ przesy³ek ciê¿szych ni¿
kartka w kopercie (zostawia³ tylko awizo pomimo ¿e kto¶ by³ w domu)
podzia³a³a od razu.

Data: 2012-02-27 11:29:08
Autor: AZ
Poczta Polska
On 02/26/2012 09:06 PM, Tomasz Pyra wrote:

Wszystko zale¿y od dyrektora danej placówki - nie ka¿dy jest olewusem.

Skarga na listonosza któremu nie chcia³o siê nosiæ przesy³ek ciê¿szych ni¿
kartka w kopercie (zostawia³ tylko awizo pomimo ¿e kto¶ by³ w domu)
podzia³a³a od razu.
>
Jakby¶ mia³ targaæ za sob± wózek ulotek i jeszcze listy w torbie to te¿ by¶ awiza wypisywa³ po przyj¶ciu do pracy a potem szed³ roznosiæ ulotki przy okazji dostarczaj±c awiza...

--
Artur

Data: 2012-02-28 00:05:30
Autor: Tomasz Pyra
Poczta Polska
On Mon, 27 Feb 2012 11:29:08 +0100, AZ wrote:

On 02/26/2012 09:06 PM, Tomasz Pyra wrote:

Wszystko zale¿y od dyrektora danej placówki - nie ka¿dy jest olewusem.

Skarga na listonosza któremu nie chcia³o siê nosiæ przesy³ek ciê¿szych ni¿
kartka w kopercie (zostawia³ tylko awizo pomimo ¿e kto¶ by³ w domu)
podzia³a³a od razu.
 >
Jakby¶ mia³ targaæ za sob± wózek ulotek i jeszcze listy w torbie to te¿ by¶ awiza wypisywa³ po przyj¶ciu do pracy a potem szed³ roznosiæ ulotki przy okazji dostarczaj±c awiza...

Szkoda ¿e jako¶ u mnie w pracy tak siê nie da, ¿e zamiast zrobiæ to co mam
robiæ, to rozniós³bym jakie¶ takie "awiza" a reszta jako¶ by siê sama
zrobi³a ;)

Data: 2012-02-28 00:12:07
Autor: AZ
Poczta Polska
On 02/28/2012 12:05 AM, Tomasz Pyra wrote:

Szkoda ¿e jako¶ u mnie w pracy tak siê nie da, ¿e zamiast zrobiæ to co mam
robiæ, to rozniós³bym jakie¶ takie "awiza" a reszta jako¶ by siê sama
zrobi³a ;)
>
Zostañ listonoszem a robotê za Ciebie zrobi± panie w okienkach a Ty zarobisz na roznoszeniu ulotek oprócz tego za co p³aci pracodawca (noszenie listów) ;-)

--
Artur

Poczta Polska

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona