Poczta Polska

Data: 2012-02-28 18:16:54
Autor: John Kołalsky
Poczta Polska

Użytkownik "John Kołalsky" <john@kowal.invalid>

Znalazłem wczoraj awizo w skrzynce, że była do mnie przesyłka. Bazgroły jak zwykle, ale domniemuję, że skreślono możliwość odbioru tego samego dnia na rzecz kolejnych. Na czytelnie nabitym napisie, że można odebrać w godzinach 9-18 w punkcie ajencyjnym. No to dzisiaj sobie chciałem odbebrać. Zajeżdżam, godzina 16:55. Punkt zamknięty. Napis, że pon-pi do 17-tej. Co jest ?! Nie dość, że nie minęła 18-ta, do której powinno być czynne według informacji na awizie, to jeszcze 17-tej nie ma, do której według napisu na punkcie powinno być. Nosz ... jest piątek, otwarte dopiero w poniedziałek. Co mogę reklamować ?

Ja bardzo przepraszam ale ...

.... w poniedziałek było jeszcze gorzej bo przyszedłem 2 godziny przed godziną zamknięcia i znowu było zamknięte ....

.... co skłoniło mnie jednak do rozpatrzenia innego powodu niemożliwości odebrania niż przedwczesnego zamknięcia budki pocztowej i tak sobie pomyślałem ... ulica ta sama, adres ... ten sam wydaje się, ale może budkę kilka "centymetrów" przenieśli zostawiając numerację, więc przejechałem się ulicą do końca i z powrotem. Miałem do domu wracać ale pomyślałem, że ostatnią próbę podejmę rozpytania ludzi, więc pytam gościa o numer jak na awizie a on wskazuje odległy urząd pocztowy "bo tutaj to jest ... " (ten numer co na awizo) .... wskazując z kolei ręką na nową budkę pocztową o krok od nas. I tak trafiłem do właściwej budki, która zasadniczo naprzeciwko starej była choć w pewnym oddalenia, ale że w tych czasach samochodem jeździ się to można nie wiedzieć gdzie na zamieszkiwanej przez siebie ulicy (od drugiej strony co prawda) jest nowa budka pocztowa. Może gdybym nawigację uruchomił .... :-)

Na pocieszenie powiem, że nadal aktualna jest kwestia niechlujności awiza. Przyjrzałem mu się dokładniej i oprócz wszelkich nieczytelności znalazłem zniekształcone nazwisko, co jak już pisałem, kiedyś zgłaszałem.

Data: 2012-02-29 10:42:41
Autor: Kamil
Poczta Polska
Dnia Tue, 28 Feb 2012 18:16:54 +0100, John Ko³alsky napisa³(a):

Ja bardzo przepraszam ale ...

I tak trafi³em do w³a¶ciwej budki, która zasadniczo naprzeciwko starej by³a choæ w pewnym oddalenia,

Ja pierdole!!!

ale ¿e w tych czasach samochodem je¼dzi siê to mo¿na nie wiedzieæ

Chwalisz siê czy jak?

nie wiedzieæ gdzie na zamieszkiwanej przez siebie ulicy (od drugiej
strony co prawda) jest nowa budka pocztowa.

To tylko ¶wiadczy jakim jeste¶...burakiem i durniem.

Mo¿e gdybym nawigacjê uruchomi³ .... :-)

Znowu siê chwalisz?
To by¶ dopiero mia³ PROBLEMY jakby navi "zatrzyma³a ciê" o kilka metrów od
wyznaczonego celu (FIZYCZNIE).

Na pocieszenie powiem

Nie mów nic, twoja g³upota porazi³a teraz zapewne wiêkszo¶æ czytelników tej
grupy.

Nie wiedzieæ gdzie na ZAMIESZKIWANEJ ulicy jest "poczta".... trzeba byæ

Taaak - auto, navi, komp - to jest D¯EZI, TRENDI i KUL.... :))))
Ojjjj. kolalski, kolalski - popapraniec z ciebie i tyle ;)

Poczta Polska