Poczta Polska :-(

Data: 2019-04-23 12:43:41
Autor: Animka
Poczta Polska :-(
Jak to jest, że list odebrałam na poczcie 11.04.2019 r. , a  dzisiaj, tzn. 23.04.2019 r. otrzymałam wydrukowane (powtórne) awizo z numerem przesyłki, że tej przesyłki nie odebrałam. Idiotów sobie z ludzi robią, czy co? 12 dni do tyłu!
Na wypełnionym przez listonosza I awizo nigdy numer przesyłki nie widnieje, bo nie chce mu się wpisać chociażby paru ostatnich cyferek numeru. Zawsze jest tak, że odbiorę list na poczcie, a na drugi dzień listonosz wkłada mi do skrzynki powtórne awizo dot. tego listu. Ile razy to ja juz "latałam" na pocztę po ten list, czekałam w kolejce i okazywało się, że odebrałam poprzedniego dnia. Czas dla mnie stracony.
Teraz to takie wydrukowane awizo mogę sprzwdzić na e-monitoringu Poczty Polskiej, bo na tym świstku numer listu-przesyłki jest wydrukowany.

--
animka

Poczta Polska :-(