/Poczta Polska/ Bezpieczenstwo przekazu/wplaty na poczcie

Data: 2011-01-27 08:34:26
Autor: MarekZ
/Poczta Polska/ Bezpieczenstwo przekazu/wplaty na poczcie
Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:df67086e-eba1-409e-9f28-5b9189e64211@l19g2000yqo.googlegroups.com...
Nic ostatnio mnie az tak nie rozbawilo...

Poczta zgubiła 95 zł. Odda prawie 4 razy mniejania, PAP 2011-01-26,
ostatnia aktualizacja 2011-01-26 19:34:54.0
Pewna mieszanka Tarnowa chciała zapłacić ambasadzie kanadyjskiej za
wizę. Pieniądze wysłała pocztą. Ta jednak przesyłkę zgubiła, przez co

Przekazem pocztowym opłata za wizę? Co to za wynalazki. Sprawa chyba dość stara albo zmyślona, bo wizy do Kanady już od wielu lat niepotrzebne, Ale skoro doszło to do TK, to może po prostu stara.

Data: 2011-01-27 21:41:37
Autor: alfauser
W dniu 2011-01-27 08:34, MarekZ pisze:
[...]

nie do końca. jak wyrabiałem wize do usa to miałem wrażenie że poczta jest preferowana. Z banku musisz zdobyć potwierdzenie z pieczątką co może kosztować i nie wszystkich bankach się da tak od ręki

Data: 2011-01-27 21:50:01
Autor: MarekZ
Użytkownik "alfauser" <tikiriki.wytinijto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ihslac$cul$1@news.net.icm.edu.pl...

[...]

Ale w przypadku wizy Obrońcy Narodów to jest wpłata na konto (bodajże w Citibanku), a nie przekaz pocztowy. Tyle, że jeśli realizowana na poczcie to jakoś tam lepiej traktowana.

Data: 2011-01-27 21:56:43
Autor: f