/Poczta Polska/ Bezpieczenstwo przekazu/wplaty na poczcie

Data: 2011-01-27 08:49:16
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-01-27 00:36, MK pisze:
> Nic ostatnio mnie az tak nie rozbawilo...
>
> Poczta zgubiła 95 zł. Odda prawie 4 razy mniejania, PAP 2011-01-26,

Nieprawda - poczta odda 25,25zł i sumę przekazu.

> Przekaz nie doszedł. Jej syn nie uzyskał wizy i nie mógł polecieć do
> Kanady. A że bilet lotniczy kupił wcześniej, nie mógł go zwrócić. 2160
> zł przepadło.

Takie są warunki usługi. Było wysłać usługą, która gwarantuje wyższe odszkodowanie.

Tak samo jak list polecony nieubezpieczony - choćbyś wysyłał złoto, dostaniesz 110zł odszkodowania.

Nie rozumiem skąd taka awantura. To taka zapchajdziura aby nie pisać o bankructwie państwa?

--
Liwiusz

/Poczta Polska/ Bezpieczenstwo przekazu/wplaty na poczcie