[OT] Poczta Polska i XXI wiek

Data: 2018-10-31 09:14:37
Autor: brum
[OT] Poczta Polska i XXI wiek
Czy Poczta Polska realizując przekaz pocztowy posługuje się papierowymi świstkami?
Dostałem takie wytłumaczenie 3 miesiące idących poru stówek :-)

Wplaty sa widoczne w ich systemie, ale czasem zawodzi czlowiek.
Kiedys mialem taka sytuacje: listonosz mnie nie zastal, zostawil awizo.
Rozliczyl dokumenty w najblizszej placowce pocztowej (zwanej dla niepoznaki urzedem) i pozniej powinien rozliczyc kase w swojej macierzystej placowce (dawniej: urzad przewozu poczty). Jednak tego nie zrobil, byc moze zostawil to na kolejny dzien.
W mojej placowce to wszystko widac w ich systemie, ale kasy nie chcieli dac, bo "co bedzie jak listonosz im nie odda", tak jakby te pieniadze u niego w torbie to byly dokladnie te same banknoty, ktory nadal nadawca.
Po malej awanturce w systemie odklikano co trzeba i kase dostalem.

Data: 2018-10-31 09:53:34
Autor: Dominik 'Rathann' Mierzejewski
[OT] Poczta Polska i XXI wiek
Date: Wed, 31 Oct 2018 09:14:37
From: brum
[...]

Nawet, gdyby tak było, to dlaczego miałoby to Ciebie obchodzić? Ty
jesteś klientem i nie odpowiadasz za działania pracownika Poczty
Polskiej po tym, jak przyjął Twoje pieniądze i pokwitował ich odbiór.

Po malej awanturce w systemie odklikano co trzeba i kase dostalem.

I słusznie, choć powinni byli Ci wydać pieniądze bez ceregieli.

Skoro już narzekamy na Pocztę Polską: ja zawsze wiem, kiedy mój zwykły
listonosz ma urlop, bo kiedy pracuje jakiś zastępczy, to *zawsze*
zamiast przesyłki mam w skrzynce awizo, nawet jeśli jestem cały dzień
w domu.

Pozdrawiam,
Dominik
--
Fedora   https://getfedora.org  |  RPMFusion   http://rpmfusion.org
There should be a science of discontent. People need hard times and

Data: 2018-10-31 12:26:04
Autor: J.F.
[OT] Poczta Polska i XXI wiek
Użytkownik "Dominik 'Rathann' Mierzejewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:prbu2u$mj4$1$rathann@news.chmurka.net...
From: brum
[...]

Widze maly niuans - "a co bedzie, jak listonosz panu jutro pieniadze zaniesie i pan wezmie drugi raz" ?

No ale skoro "dokumenty rozliczyl" to chyba nie moze drugi raz przyniesc ...

[...]

Moze ten zastepczy juz tylko awiza roznosi, taka organizacja :-)

J.

Data: 2018-12-26 10:26:52
Autor: Budzik
[OT] Poczta Polska i XXI wiek

[...]

Onim aja teraz wszystko w postaci elektronicznej. Chodza przeciez z tabletami nowymi (notabene zaskakujaco duzymi w kontekscie miniaturyzacji takich urzadzen przenosnych, kurierskich)

Wiec jak odiberzesz na poczcie to jemu na tym tablecie powinno sie od razu pokazać ze juz wydano.

Ale... w sumie co to klienta obchodzi... Jak im to nie działa (chocxiaz mysle ze działa) to niech dzwonia do siebie z informacją.

--
Pozdrawia... Budzik
Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

Data: 2018-10-31 12:35:51
Autor: Piotr Gałka
[OT] Poczta Polska i XXI wiek
W dniu 2018-10-31 o 10:53, Dominik 'Rathann' Mierzejewski pisze:

[...]

To u mnie chyba zawsze pracuje jakiś zastępczy :)
Poza tym czasem przesyłki polecone lądują po prostu w skrzynce.
P.G.

Data: 2018-10-31 04:58:30
Autor: Dawid Rutkowski
[OT] Poczta Polska i XXI wiek
W dniu środa, 31 października 2018 12:35:50 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:
> [...]
> To u mnie chyba zawsze pracuje jakiś zastępczy :)
Poza tym czasem przesyłki polecone lądują po prostu w skrzynce.

Takie coś można sobie zamówić, nawet przez internet (a nawet można komuś innemu zamówić, bo nie ma żadnej weryfikacji) - ale nie polecam, szukałem potem karty kredytowej (gupia żaba przesyła poleconym, że niby jest się "prime" i to taki prestiż - ładny mi prestiż, stać pół godziny na poczcie po odbiór). I nie działa na te z potwierdzeniem odbioru - np. nieszczęsny podatek od nieruchomości.
Inna sprawa, że masz tak bez zamawiania - ciekawe, jak się podpisuje za Ciebie...

Data: 2018-10-31 14:18:08
Autor: Piotr Gałka
[OT] Poczta Polska i XXI wiek

Inna sprawa, że masz tak bez zamawiania - ciekawe, jak się podpisuje za Ciebie...

Normalnie nie dostaję żadnych poleconych więc nie zauważałem tematu.
Ale przy okazji rekrutacji synów na studia związane z tym polecone czasem lądowały po prostu w skrzynce, a czasem było awizo. Prawie na pewno i jeden przypadek i drugi miały miejsce gdy ktoś cały czas był w domu.
Poza tym zdarza mi się dostać fakturę za energię przeznaczoną dla kogoś innego - zgadza się numer domu i mieszkania, ale ulica zupełnie inna.
P.G.

Data: 2018-11-02 03:44:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[OT] Poczta Polska i XXI wiek

"Piotr Gałka" prc42k$ose$1$PiotrGalka@news.chmurka.net

To u mnie chyba zawsze pracuje jakiś zastępczy :)
Poza tym czasem przesyłki polecone lądują po prostu w skrzynce.

Kiedyś (wiosną 2016 r.) dorwałem swego na ulicy, gdy szedł
w kierunku poczty -- i odebrałem tam od niego przesyłkę z akumulatorkami.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.    http://eneuel.w.duna.pl    .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2018-11-02 03:29:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[OT] Poczta Polska i XXI wiek

"Dominik 'Rathann' Mierzejewski" prbu2u$mj4$1$rathann@news.chmurka.net

Skoro już narzekamy na Pocztę Polską: ja zawsze
wiem, kiedy mój zwykły listonosz ma urlop,

Co, jeśli ma zwolnienie lekarskie? ;)

Data: 2018-12-26 10:26:52
Autor: Budzik
[OT] Poczta Polska i XXI wiek
Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski prosze@czytac.fontem.lucida.console ....

Skoro już narzekamy na Pocztę Polską: ja zawsze
wiem, kiedy mój zwykły listonosz ma urlop,

Co, jeśli ma zwolnienie lekarskie? ;)

Nic nie mowili w telewizji o strajku listonoszy... jeszcze... :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

Data: 2018-11-07 21:20:14
Autor: Karol
[OT] Poczta Polska i XXI wiek
Dnia Wed, 31 Oct 2018 09:14:37 +0100, brum napisał(a):

Czy Poczta Polska realizuj?c przekaz pocztowy pos?uguje si? papierowymi ?wistkami?
Dosta?em takie wyt?umaczenie 3 miesi?ce id?cych poru stówek :-)

[...]

Jeśli listonosz by planował doręczyć jeszcze raz, to by nie avizował.
Rozliczyłby na koniec dnia pracy u placówce macierzystej, a następnego dnia
pobrał ponownie.

Data: 2018-11-08 02:03:25
Autor: Animka
[OT] Poczta Polska i XXI wiek
W dniu 2018-11-07 o 22:20, Karol pisze:
[...]

Bywają tacy listonosze, którym kończy sie ich własna kasa to chca sobie "ponosić" przez parę dni pieniądze przeznaczone dla kogoś.

--
animka

[OT] Poczta Polska i XXI wiek