Data: 2011-04-21 11:44:47 | |
Autor: Piotr | |
Poczta głosowa Simplus - problem | |
Witam
Chciałem sprawdzić pocztę głosową w Simplusie z innego numeru niż Simplus, próbowałem z rożnych sieci, Play, Era, VoIP. Dostaje jakieś dziwne komunikaty typu: numer nie jest w grupie zamkniętej numer jest w grupie biznesowej albo trzy sygnały i telefon się rozłącza Z założenia chyba numer 601-222222 jest chyba dla wszystkich, żeby z dowolnego numeru sprawdzić pocztę. Pozdrawiam Piotr |
|
Data: 2011-04-21 23:47:59 | |
Autor: Przemysław Kowalik | |
Poczta głosowa Simplus - problem | |
Użytkownik Piotr napisał:
WitamZ Orange też "Bip przepraszamy połączenia przychodzące i wychodzące poza biznesgrupę nie mogą być zrealizowane bip I'm sorry but calls from and to this business group are restricted your call cannot be completed" Z założenia chyba numer 601-222222 jest chyba dla wszystkich, żeby z Ten, kto wymyślił to założenie pewnie już dawno w Polkomtelu nie pracuje, a za to ktoś inny założył biznesgrupy cokolwiek to jest i wkręcił w/w numer w ten wynalazek ;-). Z innego założenia, tu https://www.plusnet.pl możesz sobie założyć w Plusie konto e-mail z powiadamianiem sms, a to, że ten tekst "Ze względu na trwające prace modernizacyjne zakładanie nowych kont i zmiana profili jest czasowo niedostępne. Za utrudnienia przepraszamy." wisi już kilka miesięcy, to założeniu nijak nie zaprzecza ;-). Przemek |
|
Data: 2011-04-22 19:18:01 | |
Autor: Wojciech Nawara | |
Poczta głosowa Simplus - problem | |
W dniu 2011-04-21 23:47, Przemysław Kowalik pisze:
Z Orange też "Bip przepraszamy połączenia przychodzące i wychodzące poza Spróbowałem z Orange Go - bez problemu. Za to z telefonu stacjonarnego Vectra - szybki sygnał zajętości. |
|
Data: 2011-04-23 00:59:51 | |
Autor: Przemysław Kowalik | |
Poczta głosowa Simplus - problem | |
Użytkownik Wojciech Nawara napisał:
W dniu 2011-04-21 23:47, Przemysław Kowalik pisze: 1. Uściślam - Orange Pop. 2. U mnie też już działa :-).
Ja mam stacjonarny w Netii z taktem 60/1, więc nie będę próbował, bo jeszcze zadziała i stracę 32 grosze :-). Przemek |
|
Data: 2011-04-23 15:11:37 | |
Autor: Michal Jankowski | |
Poczta głosowa Simplus - problem | |
Piotr <interfejsNOSPAM@auto-gps.pl> writes:
Z założenia chyba numer 601-222222 jest chyba dla wszystkich, żeby z Kiedy¶ był, ale widać poczta jest passe i zapomnieli. Ze stacjonarnego tpsa jest trzytonowy sygnał nieosi±galno¶ci. MJ |
|
Data: 2011-04-24 02:49:15 | |
Autor: Przemysław Kowalik | |
Poczta głosowa Simplus - problem | |
Użytkownik Michal Jankowski napisał:
Piotr<interfejsNOSPAM@auto-gps.pl> writes: Passe to jest chyba w Playu, bo tam wciskaj± różnie notki sms i pocztę via sms. A w (Sim)Plusie, je¶li wierzyć temu, co pisz± na stronie, numery do odsłuchiwania z Plusa i spoza Plusa (tudzież w roamingu) s± różne i 601222222 nie jest tym wła¶ciwym: http://www.simplus.pl/v.do?idx=836336 Poczta Głosowa Jak działa Poczta Głosowa w Simplusie: w każdej chwili możesz poł±czyć się z Poczt± Głosow± wybieraj±c numer 2222 (poł±czenie płatne zgodnie z obowi±zuj±cym cennikiem) w sieci Plus działa jeden numer do odsłuchiwania wiadomo¶ci pozostawionych w Twojej skrytce Poczty Głosowej. Jest to +48 601 222 222 (poł±czenie płatne zgodnie z obowi±zuj±cym cennikiem) w pozostałych sieciach krajowych oraz w roamingu do odsłuchiwania wiadomo¶ci pozostawionych w Twojej skrytce Poczty Głosowej, należy używać numeru +48 601 100 222; po uzyskaniu poł±czenia należy podać numer swojego telefonu Simplus, a następnie kod dostępu (patrz konfiguracja Poczty Głosowej). Przemek |
|
Data: 2011-04-26 10:02:25 | |
Autor: Michal Jankowski | |
Poczta głosowa Simplus - problem | |
Przemysław Kowalik <przemolog@ANTISPAMo2.pl> writes:
Passe to jest chyba w Playu, bo tam wciskaj± różnie notki sms i pocztę Aha, czyli zmienili numer (po co???) i simplusowców poinformowali, a plusowców nie. Wiadomo, że klient abonamentowy to gorszy jest. http://www.plus.pl/indywidualna/Uslugi/AktualniKlienci/PocztaGlosowa/ MJ |
|
Data: 2011-04-26 22:12:06 | |
Autor: Przemysław Kowalik | |
Poczta głosowa Simplus - problem | |
Użytkownik Michal Jankowski napisał:
Przemysław Kowalik<przemolog@ANTISPAMo2.pl> writes: No chyba niekoniecznie poinformowali (bo co¶ tam na www na 3 poziomie podstron licz±c od głównej to bij±ca użyszkodników po oczach informacja IMHO nie jest). plusowców nie. Wiadomo, że klient abonamentowy to gorszy jest. Bo potencjalnie bardziej fraudalentny jest. Choć je¶li uwzględnić co się działo kilka lat temu z prepaidami Plusa z powodu starej albo nowej platformy (lub odwrotnie) - AFAIR jakie¶ kilkusetzłotowe debety zrobione na premium SMS, to prepaidowiec też miewa szansę się wykazać. A zmiana faktycznie jest rewelacyjna - zwłaszcza to, że numer wewn±trzplusowy do odsłuchiwania poczty nie działa w roamingu :-P . Przemek |
|