Poczta glosowa

Data: 2012-11-19 21:11:12
Autor: Piotr Karocki
Poczta glosowa
  Czy jest w tej chwili jakis operator komorkowy, ktory ma poczte glosowa skonfigurowana tak jak dawniej Plus?

  Zawsze sie smialem z poczty Idea, ze nie oddzwania (a jesli, to po godzinach), a w Plusie natychmiast po zalogowaniu sie telefonu do sieci poczta dzwonila, ale od juz jakiegos czasu i plusowa poczta nie oddzwania, tylko czeka nie wiem na co.
(w ustawieniach poczty mam niby ustawione, ze ma oddzwaniac)

--
Piotr Karocki

Data: 2012-11-20 21:42:48
Autor: Maciej Bebenek
Poczta glosowa
Piotr Karocki <pkar@ieee.org> wrote:
Czy jest w tej chwili jakis operator komorkowy, ktory ma poczte glosowa skonfigurowana tak jak dawniej Plus?

Skonfigurowaną - każdy. Działającą? Trudno powiedzieć.

[...]

Zawsze mnei wkurzała koncepcja oddzwaniania. Dlatego preferowałem info o
poczcie i możliwość bezpłatnego oddzwonienia. Niestety, mimo tego, że
poczta głosowa znana jest w Polsce od ponad 20 lat, widać że rynek nie
dojrzał do tego skomplikowanego rozwiązania.

Co mi da oddzwaniajÄ…ca poczta, jeĹĽeli np. mam wyciszony dzwonek
(spotkanie), nie odbiorÄ™ rozmowy i za chwilÄ™ dzwoni poczta? Czy poczta
sądzi, że jeżeli 30 sekund wcześniej nie mogłem/nie chciałem odebrać, to
teraz będę mógł?

JakiĹ› absurd po prostu.

Data: 2012-11-20 22:17:59
Autor: J.F.
Poczta glosowa
Dnia Tue, 20 Nov 2012 21:42:48 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):
Zawsze mnei wkurzała koncepcja oddzwaniania. Dlatego preferowałem info o
poczcie i możliwo¶ć bezpłatnego oddzwonienia. Niestety, mimo tego, że
poczta głosowa znana jest w Polsce od ponad 20 lat, widać że rynek nie
dojrzał do tego skomplikowanego rozwi±zania.

Co mi da oddzwaniaj±ca poczta, jeżeli np. mam wyciszony dzwonek
(spotkanie), nie odbiorę rozmowy i za chwilę dzwoni poczta? Czy poczta
s±dzi, że jeżeli 30 sekund wcze¶niej nie mogłem/nie chciałem odebrać, to
teraz będę mógł?
Jaki¶ absurd po prostu.

Mylisz sie - mogles nie chciec gadac, ale odsluchac co mial do powiedzenia
masz ochote :-)

Mogles byc w toalecie i nawet nie wiesz ze ktos dzwonil, moze akurat
samochodem jedziesz i nie zdazyles odebrac. Przydatna funkcja.
A przeciez nie wyklucza zadwonienia na poczte samemu, wiec czemu sie
obrazac ?

Tylko cennik nie wiadomo czemu tak ustawiony.

J.

Data: 2012-11-21 00:35:21
Autor: Maciej Bebenek
Poczta glosowa
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Tylko cennik nie wiadomo czemu tak ustawiony.

Przecie napisałem - rynek nie dojrzał ;-) Przez 20 lat :-P

Data: 2012-11-21 08:42:34
Autor: J.F.
Poczta glosowa
Dnia Wed, 21 Nov 2012 00:35:21 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Tylko cennik nie wiadomo czemu tak ustawiony.

Przecie napisałem - rynek nie dojrzał ;-) Przez 20 lat :-P

No ale co - oni(operatorzy) wola do Ciebie zadzwonic trzy razy (za darmo) niz odebrac ? Czy o ilosc i obciazenie komputerow PG chodzi, a moze o podatek na
niecierpliwych ?

J.

Data: 2012-11-21 09:24:12
Autor: kakmar
Poczta glosowa
Dnia 21.11.2012 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:
[...]

Chodzi o to żeby w reklamie móc powiedzieć poczta głosowa za darmo. Nie ważne że zupełnie bezużyteczna, klient i tak, o ile korzysta z PG, będzie
musiał całkiem często zadzwonić na pocztę i zapłacić.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-11-21 16:03:06
Autor: Piotr C.
Poczta glosowa
Maciej Bebenek wrote:
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Tylko cennik nie wiadomo czemu tak ustawiony.

Przecie napisałem - rynek nie dojrzał ;-) Przez 20 lat :-P

Oj nie dojrzał, a może po prostu przejrzał już? Automatyczna sekretarka to była dobra właśnie te 20 lat temu, miałem takie coś z Panasonica na 2 duże kasety. Dzisiaj to staroświeckie i natrętne narzędzie do wyłudzania MTR ;)

P.

Data: 2012-11-21 22:21:47
Autor: krzysztofsf
Poczta glosowa
On 21 Lis, 16:03, "Piotr C." <pi...@mabanana.re.move.this.com> wrote:
Maciej Bebenek wrote:

> Przecie napisałem - rynek nie dojrzał ;-) Przez 20 lat :-P

Oj nie dojrzał, a może po prostu przejrzał już? Automatyczna sekretarka
to była dobra wła¶nie te 20 lat temu, miałem takie co¶ z Panasonica na 2
duże kasety. Dzisiaj to staro¶wieckie i natrętne narzędzie do wyłudzania
MTR ;)

podoba mi sie opccja w automatycznych sekretarkach, gdy nagrywajacego
sie slychac w trakcie nagrywania na "glosnomowiaco" - wtedy mozna sie
decydowac, czy odebrac polaczenie przerywajac nagrywanie, czy
zignorowac...i niech sie nagrywa i czeka na ewentualne oddzwonienie.

swoja droga, przydalaby sie rowniez taka opcja do wyboru w poczcie na
tel. komorkowych.
Co prawda jest identyfikacja numeru, ale np. ktos z kim nie mamy czasu
rozmawiac, moze akurat miec wazna sprawe - slyszac nagrywanie w czasie
rzeczywistym, mozna by przyjac wtedy polaczenie.

Data: 2012-11-22 07:47:16
Autor: Pszemol
Poczta glosowa
"krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> wrote in message news:5ffd58cc-9328-4e0e-b04b-6b9b5d660d36l12g2000vbj.googlegroups.com...
[...]

Zgadzam się - jest to bardzo miła funkcja sekretarki i również mi szkoda
że nie ma takiej opcji w komórkach. A przynajmniej ja o takiej nie słyszałem.

Data: 2012-11-22 08:22:04
Autor: Michal Tyrala
Poczta glosowa
On Wed, 21 Nov 2012 22:21:47 -0800 (PST), krzysztofsf wrote:
[...]

Fajny patent, tylko w GSM i dalej dotyczyloby przekierowania na poczte
tylko w sytuacji ,,gdy nie odbiera''. Pozatym musialoby byc jako opcja,
bo chyba dosc czesto się nie odbiera bo nie ma się mozliwosci porozmawiac
(jakies wazne posiedzenia w grupie, jazda Konstalem 105, etc ;-)),
glupio byloby jakby telefon wtedy nagle zaczal gdakac ;-)

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-11-22 12:24:19
Autor: J.F
Poczta glosowa
Użytkownik "krzysztofsf"  napisał w wiadomo¶ci
[...]

No i widzisz - on sie nagrywa, poczta za chwile oddzwania i juz wiesz czy dzwonic czy dalej udawac ze cie nie ma :-)

J.

Data: 2012-11-22 03:48:38
Autor: krzysztofsf
Poczta glosowa
On 22 Lis, 12:24, "J.F" <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
slyszac nagrywanie w
>czasie
>rzeczywistym, mozna by przyjac wtedy polaczenie.

No i widzisz - on sie nagrywa, poczta za chwile oddzwania i juz wiesz
czy dzwonic czy dalej udawac ze cie nie ma :-)

A kto placi za rozmowe jesli chcemy rozroznic warianty ;)

Data: 2012-11-22 07:48:13
Autor: Pszemol
Poczta glosowa
"krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> wrote in message news:b76f6faf-c07e-428f-b310-16129adfb13dq1g2000vbx.googlegroups.com...
> [...]

czy dzwonic czy dalej udawac ze cie nie ma :-)

A kto placi za rozmowe jesli chcemy rozroznic warianty ;)

Aaa... i tu Cie mamy. Z Poznania piszesz? ;-)

Data: 2012-11-22 06:04:53
Autor: krzysztofsf
Poczta glosowa
On 22 Lis, 14:48, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
"krzysztofsf" <krzyszto...@wp.pl> wrote in message

> On 22 Lis, 12:24, "J.F" <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
> slyszac nagrywanie w

> A kto placi za rozmowe jesli chcemy rozroznic warianty ;)

Aaa... i tu Cie mamy. Z Poznania piszesz? ;-)

Nie.
Jestem politykiem i nie chce, zeby w przyszlosci billingi pokazywaly
do kogo dzwonilem, a nawet, ze odsluchiwalem dana informacje ze
skrzynki ;)

Data: 2012-11-22 08:20:59
Autor: Pszemol
Poczta glosowa
"krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> wrote in message news:3d2e56af-fd62-4838-ac5f-5807e9227812d3g2000vbj.googlegroups.com...
> [...]

Jestem politykiem i nie chce, zeby w przyszlosci billingi pokazywaly
do kogo dzwonilem, a nawet, ze odsluchiwalem dana informacje ze

No to musze Cie zmartwic - bilingi udostepniane dla potrzeb sadu
pokazuja równiez rozmowy przychodzace... przykro mi :-)

Data: 2012-11-22 09:56:43
Autor: krzysztofsf
Poczta glosowa
On 22 Lis, 15:21, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
> [...]

No to musze Cie zmartwic - bilingi udostepniane dla potrzeb sadu
pokazuja równiez rozmowy przychodzace... przykro mi :-)

Ale jesli nieodebrane..... ;)

Data: 2012-11-22 19:16:19
Autor: Maciej Bebenek
Poczta glosowa
[...]

pokazuja rĂłwniez rozmowy przychodzace... przykro mi :-)

Ale jesli nieodebrane..... ;)

To też powinny pokazywać. Tu jest pewien niuans, którym mogą się różnić
billingi po jednej i drugiej stronie.

Poczta glosowa