Poczta otrzyma nasze dane osobowe

Data: 2020-04-23 19:12:26
Autor: Animka
Poczta otrzyma nasze dane osobowe
Data: 2020-04-23 19:40:43
Autor: z
Poczta otrzyma nasze dane osobowe
A co dokładnie tak Cię niepokoi?
Ot kolejna państwowa instytucja.

Nie będziesz musiała się spotykać tą przebrzydłą komisją gdzie zawsze zetesel siedzi pod stołem i knuje oraz przebrzydłymi współobywatelami ;-)
Tylko się cieszyć

Data: 2020-04-24 08:22:18
Autor: Tomasz Kaczanowski
W dniu 23-04-2020 o 19:40, z pisze:
[...]

Poczta nie jest państwową instytucją... Jest firmą.

--
http://kaczus.ppa.pl

Data: 2020-04-24 11:58:50
Autor: z
Poczta otrzyma nasze dane osobowe
I to przysparza Twojego strachu jak banki i inne przybytki handlują Twoimi danymi?

Nie podoba się Tobie przyszły prezydent to miej jaja i to powiedz A "kartka nie taka, a ktoś na mnie napluje, a nie lubię z tymi moherami się spotykać..." ZAŁOŚĆ

A może jeszcze się Tobie nie podoba że pandemia w Polsce taka malutka?

Tak wiem... Kaczyński chowa trupy w tajemnicy a w statystykach 1/10 zmarłych ;-)

Data: 2020-04-24 12:16:55
Autor: Tomasz Kaczanowski
W dniu 24-04-2020 o 11:58, z pisze:
I to przysparza Twojego strachu jak banki i inne przybytki handlują Twoimi danymi?

Rozumiem, jak ktoś łamie prawo względem Ciebie, to pozwól tez innym - super podejście,

Nie podoba się Tobie przyszły prezydent to miej jaja i to powiedz A "kartka nie taka, a ktoś na mnie napluje, a nie lubię z tymi moherami się spotykać..." ZAŁOŚĆ

Nie nie podoba mi się to co się dzieje, ta prowizorka prawna, bez żadnego trybu wpowadza się stan wyjątkowy, jednoczesnie go nie wprowadzając. Czyli mamy stan wyjątkowy, bez mechanizmów chroniących obywatela.

A może jeszcze się Tobie nie podoba że pandemia w Polsce taka malutka?

Masz jakąś schizę? Pandemia u nas przypadkowo jest mała, mamy trochę szczęścia, bo przy burdelu wprowadzanym przez rządzącym mielibyśmy drugie Włochy.

--
http://zrzeda.pl

Data: 2020-04-24 14:52:48
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-04-24 o 12:16, Tomasz Kaczanowski pisze:

[...]

Śmiertelność jest wszędzie mała (procentowo) ale u nas nie wiadomo
ilu jest chorych i na co faktycznie zmarli ci którzy zmarli.

Pozdrawiam

Data: 2020-04-24 19:45:28
Autor: z
W dniu 2020-04-24 o 14:52, RadoslawF pisze:
Śmiertelność jest wszędzie mała (procentowo) ale u nas nie wiadomo
ilu jest chorych i na co faktycznie zmarli ci którzy zmarli.

A w jakim kraju wiadomo?

Może w Niemczech?

Data: 2020-04-25 12:05:55
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-04-24 o 19:45, z pisze:

Śmiertelność jest wszędzie mała (procentowo) ale u nas nie wiadomo
ilu jest chorych i na co faktycznie zmarli ci którzy zmarli.

A w jakim kraju wiadomo?

We Włoszech na przykład.
W dodatku znana jest zasada ustalanie przyczyny więc nawet jeśli
się mylą to wiadomo dlaczego i w którą stronę.

Pozdrawiam

Data: 2020-04-24 19:44:12
Autor: z
[...]

Obudź się. Mamy "wymyśloną" PANDEMIĘ.;-)

We Francji 40% zmarłych to mieszkańcy domów opieki.

Mogłeś trafić gorzej.

Ściśnij się za jaja i oddaj głos na Biedronia? ;-)

Data: 2020-04-23 20:29:36
Autor: nadir
Poczta otrzyma nasze dane osobowe
W dniu 23.04.2020 o 19:12, Animka pisze:
Ja np. nie życzę sobie.

Odnotowaliśmy.

Data: 2020-04-23 20:46:08
Autor: Robert Wańkowski
Poczta otrzyma nasze dane osobowe
W dniu 2020-04-23 o 19:12, Animka pisze:
Ja np. nie życzę sobie.
A ja sobie życzę, bo wrzucają pod numer 3 a ja mam 3A! :-)

Robert

Data: 2020-04-24 18:31:54
Autor: Animka
Poczta otrzyma nasze dane osobowe
W dniu 2020-04-23 o 19:12, Animka pisze:
Ja np. nie życzę sobie.
A ja sobie życzę, bo wrzucają pod numer 3 a ja mam 3A! :-)

LOL

Co prawda listonosze znają swoich adresatów.

Data: 2020-04-24 09:47:56
Autor: J.F.
Poczta otrzyma nasze dane osobowe
Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:r7siaf$som$1@news.icm.edu.pl...
Ja np. nie życzę sobie.

Ale to nie jest koncert zyczen :-)

https://warszawa.naszemiasto.pl/burmistrzowie-na-polecenie-wojewodow-przekaza-poczcie/ar/c1-7668593

Jak placisz abonament rtv, to poczta i tak twoje dane ma :-)

J.

Data: 2020-04-24 11:49:35
Autor: Uncle Pete
Poczta otrzyma nasze dane osobowe
Jak placisz abonament rtv, to poczta i tak twoje dane ma :-)

Czyli wyśle pakiety tylko do tych, kto płaci abonament.

Data: 2020-04-24 11:57:49
Autor: Robert Wańkowski
W dniu 2020-04-24 o 11:49, Uncle Pete pisze:
Jak placisz abonament rtv, to poczta i tak twoje dane ma :-)

Czyli wyśle pakiety tylko do tych, kto płaci abonament.

Czyli do elektoratu PIS. :-)

Robert

Data: 2020-04-24 12:07:05
Autor: Olin
Dnia Fri, 24 Apr 2020 11:57:49 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

Czyli wyśle pakiety tylko do tych, kto płaci abonament.

Czyli do elektoratu PIS. :-)

No nie wiem. Suweren wyrzuca śmieci do lasu, nie daje paragonów, to i
pewnie kombinuje z abonamentem. Nie zdziwiłbym bym się, gdyby kurwizję
utrzymywał głównie gorszy sort.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Stefan Kisielewski

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-04-24 14:59:49
Autor: Budzik
Poczta otrzyma nasze dane osobowe
Użytkownik Olin kuku@adres.w.stopce ...

[...]

ROTFL
utrzymuja wszyscy - przypominam ze bedzie to kosztowac poza abo dodatkowe 10mld przez 5lat...

--
Pozdrawia... Budzik
H. Jackson Brown, Jr.

Data: 2020-04-24 12:33:43
Autor: Uncle Pete
On 24.04.2020 11:57, Robert Wańkowski wrote:
W dniu 2020-04-24 o 11:49, Uncle Pete pisze:
Jak placisz abonament rtv, to poczta i tak twoje dane ma :-)

Czyli wyśle pakiety tylko do tych, kto płaci abonament.

Czyli do elektoratu PIS. :-)

Nie jestem elektoratem PiS, ale jak frajer płacę abonament, ponieważ 25 lat temu zarejestrowałem telewizor.

Data: 2020-04-24 14:01:08
Autor: ąćęłńóśźż
Poczta otrzyma nasze dane osobowe
Młody szczyl jesteś ;-)

-- -- -
płacę abonament

Data: 2020-04-24 14:06:36
Autor: Uncle Pete
Poczta otrzyma nasze dane osobowe
On 24.04.2020 14:01, ąćęłńóśźż wrote:
Młody szczyl jesteś ;-)

Dobijam sześćdziesiątki, więc może jednak nie bardzo. Po prostu przedtem mieszkałem w kraju, gdzie nie było abonamentu, a potem przez kilka lat abonament płacił za mnie mój pracodawca. I do niedawna nie czułem, że płacąc abonament wspieram coś obrzydliwego.

Data: 2020-04-24 19:41:35
Autor: z
Poczta otrzyma nasze dane osobowe
Nie bądź kretynem i jak nakazał miłościwie nam już nie panujący Tusk wyrejestruj odbiornik i przestań płacić ;-)

Data: 2020-04-25 11:41:10
Autor: Uncle Pete
On 24.04.2020 19:41, z wrote:
Nie bądź kretynem i jak nakazał miłościwie nam już nie panujący Tusk wyrejestruj odbiornik i przestań płacić ;-)

Przestań już powielać ten fejk, Tusk nigdy tego nie mówił.

Data: 2020-04-25 11:52:16
Autor: z
Poczta otrzyma nasze dane osobowe
Przestań już powielać ten fejk, Tusk nigdy tego nie mówił.

Powiedział dokładnie cytat z mównicy sejmowej:

"Zrobię wszystko aby abonament telewizyjny zlikwidować"

Miał na to 8 lat i większość parlamentarną

Skutki społeczne widać

Z faktami się nie dyskutuje.

Data: 2020-04-25 12:04:44
Autor: Uncle Pete
On 25.04.2020 11:52, z wrote:
Przestań już powielać ten fejk, Tusk nigdy tego nie mówił.

Powiedział dokładnie cytat z mównicy sejmowej:

"Zrobię wszystko aby abonament telewizyjny zlikwidować"

Ale w którym dokładnie miejscu powiedział, że mamy łamać prawo i po prostu przestać płacić?

Data: 2020-04-25 21:52:37
Autor: z
W dniu 2020-04-25 o 12:04, Uncle Pete pisze:

Ale w którym dokładnie miejscu powiedział, że mamy łamać prawo i po prostu przestać płacić?

Ludzie z natury rzeczy są ułomni. Tak to zrozumieli.

A potem wybrali PiS. Chyba nie powiesz że z mądrości ;-)

Data: 2020-04-26 11:59:44
Autor: Budzik
Poczta otrzyma nasze dane osobowe
Użytkownik Uncle Pete 433koz@gmail.com ...

[...]

Nie powiedział wprost ale dokładnie taki był wydzwiek.

Nie mozna polityków rozliczac ze słowek, bo wtedy nawet mianowanie Maciarewicza na ministra MON moze sie okazać ze było od poczatku zapowiadane bo jak mowili ze będzie Gowin to gdzies tam pojawiło się np "najprawdopodobniej".

Słowa Tuska były jasne - rezygnujemy z abo.
Nie zrobili tego i moim zdaniem to był ich najwiekszy błąd.
Bo to detal ale po pierwsze upierdliwy i niepotrzebny a po drugie bardzo dobitnie pokazywał ze obiecali a nie zrobili.
IMO gdyby w odpowiednim momencie anulowali abo i dali jakies moratorium dla tych co wczesniej nie płacili to by nadal rzadzili.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka

Data: 2020-04-26 14:57:48
Autor: cef
W dniu 2020-04-26 o 13:59, Budzik pisze:
[...]

Naprawdę myślisz, że to miało jakieś znaczenie przy wyborze
politycznym? Jestem przekonany, że Ci, dla których
miało by to jakiekolwiek materialne wyborcze znaczenie i tak nie płacili.
A dla reszty to zwykły polityczny blichtr jak dziadek z Wehrmachtu,
przekupny kolega czy partner jednej płci.

Data: 2020-04-26 16:59:44
Autor: Budzik
Poczta otrzyma nasze dane osobowe
Użytkownik cef cezfar@interia.pl ...

[...]

Naprawde mysle ze to miałoby znaczenie.
To byłoby takie 500 plus light - duzo mniejsza kwota ale dla wiekszej grupy ludzi.
Z jednej strony pokazanie ze rzad coś daje, z drugiej ze jak cos mowi to robi a nie mowi.
Oczywiście moze wpłynełoby to na głosy jakiejs niewielkiej grupki ludzi ale przeciez niewielkie grupki przechylają szale!

--
Pozdrawia... Budzik
"Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

Data: 2020-04-25 21:26:04
Autor: Runt
W dniu 2020-04-25 o 11:52, z pisze:
Przestań już powielać ten fejk, Tusk nigdy tego nie mówił.

Powiedział dokładnie cytat z mównicy sejmowej:

"Zrobię wszystko aby abonament telewizyjny zlikwidować"

Miał na to 8 lat i większość parlamentarną

Nie miał.

Skutki społeczne widać

TVP dostała kilka miliardów. Skąd PiS wziął taką kasę?

Z faktami się nie dyskutuje.

Nu!
--
Runt

Data: 2020-04-25 21:51:17
Autor: z
Poczta otrzyma nasze dane osobowe
Runt. Z tobą to się nawet posprzeczać nie można.
Sklecisz kiedyś rzeczowy argument?

Pete jest o 3 poziomy wyżej ;-)

Data: 2020-04-26 11:17:13
Autor: Runt
W dniu 2020-04-25 o 21:51, z pisze:
Runt. Z tobą to się nawet posprzeczać nie można.
niechce mi się zniżac do twego poziomu ;-)
Sklecisz kiedyś rzeczowy argument?
nie mogę rzeczowo odpowiadac na twoj bełkot ;-)))
Pete jest o 3 poziomy wyżej ;-)
to ktos z twojej rodziny?
--
Runt

Data: 2020-04-24 12:00:27
Autor: z
Poczta otrzyma nasze dane osobowe
W dniu 2020-04-24 o 11:49, Uncle Pete pisze:
Jak placisz abonament rtv, to poczta i tak twoje dane ma :-)

Czyli wyśle pakiety tylko do tych, kto płaci abonament.

Myślisz że dzieki temu Dudzie spadnie? A niewolnica promptera załapie się do drugiej tury? Nie sądzę ;-)

Data: 2020-04-24 12:32:35
Autor: Uncle Pete
Poczta otrzyma nasze dane osobowe
Myślisz że dzieki temu Dudzie spadnie? A niewolnica promptera załapie się do drugiej tury? Nie sądzę ;-)

Poprosiłbym o jakiegoś bardziej rozgarniętego trolla.

Data: 2020-04-24 19:38:49
Autor: z
Poczta otrzyma nasze dane osobowe
Pogadaj z Animką ;-)

Data: 2020-04-24 18:44:37
Autor: Animka
Poczta otrzyma nasze dane osobowe
W dniu 2020-04-24 o 11:49, Uncle Pete pisze:
Jak placisz abonament rtv, to poczta i tak twoje dane ma :-)

Czyli wyśle pakiety tylko do tych, kto płaci abonament.

Są ludzie, którzy przelewają bezpośrednio do Bydgoszczy.

Data: 2020-04-25 22:59:00
Autor: PiotRek
W dniu 2020-04-24 o 18:44, Animka pisze:
W dniu 2020-04-24 o 11:49, Uncle Pete pisze:
Jak placisz abonament rtv, to poczta i tak twoje dane ma :-)

Czyli wyśle pakiety tylko do tych, kto płaci abonament.

Są ludzie, którzy przelewają bezpośrednio do Bydgoszczy.

Bezpośrednio do Bydgoszczy będę przelewał, a tu nie będę kupował!

--

P.

Data: 2020-04-26 01:27:50
Autor: Animka
W dniu 2020-04-25 o 22:59, PiotRek pisze:
[...]

Czego nie będziesz kupował?

Data: 2020-04-24 18:41:52
Autor: Animka
W dniu 2020-04-24 o 09:47, J.F. pisze:
[...]

Ale peselu nie ma!
Chyba, że ukradli. Najgorzej to jest jak trzeba korzystac z małej osiedlowej poczty, którą tak naprawdę zarządza sp-nia mieszkaniowa.

Data: 2020-04-24 20:47:12
Autor: Robert Wańkowski
W dniu 2020-04-24 o 18:41, Animka pisze:
Najgorzej to jest jak trzeba korzystac z małej osiedlowej poczty
A właśnie, że nie!
Jak odbieram polecone, to nie muszę okazywać dokumentu... pani z drugiej strony okienka od lat mnie zna.

Robert

Data: 2020-04-25 08:20:59
Autor: gaska.alojzy
Poczta otrzyma nasze dane osobowe
użytkownik Animka napisał:

Ale peselu nie ma!

Te numery są tylko dla niektórych. Uwaga, można załapać dysonansa!

v. skrócona:
https://twitter.com/_Jot_JaSz_/status/1253376160198778882

v. pełna:
https://www.rp.pl/Sadownictwo/307259925-GetBack-zagladal-nam-w-PESEL.html

Ale poczcie to nie, nie damy żadnych danych! One som tajne te dane.

Data: 2020-04-25 21:44:07
Autor: ąćęłńóśźż
Poczta otrzyma nasze dane osobowe
Pamiętam, jak niejaka Pieńkowska Jolanta lizała dupę niejakiemu Tusku Donaldu w telewizorze.
Związek niewątpliwie przypadkowy.

-- -- -
https://www.rp.pl/Sadownictwo/307259925-GetBack-zagladal-nam-w-PESEL.html

Data: 2020-04-26 12:50:21
Autor: gaska.alojzy
użytkownik gaska...@gmail.com napisał:
użytkownik Animka napisał:
 > Ale peselu nie ma!

https://tinyurl.com/y93dkjbz
https://tinyurl.com/yadb3xl3

cyt.
Romuald Szeremietiew
@RSzeremietiew
Z pola walki z koronawirusem.

Listonosz przynoszący pakiet wyborczy przynosi nam śmierć; listonosz przynoszący nam Gazetę Wyborczą przynosi życie. Mamy więc wybór między śmiercią, a życiem.

Data: 2020-04-27 21:33:36
Autor: J.F.
[...]

Poczta juz otrzymala dane

https://www.rmf24.pl/raporty/raport-wybory-prezydenckie2020/najnowsze-fakty/news-rzeczpospolita-poczta-polska-juz-ma-nasze-dane-z-rejestru-pe,nId,4463725

Z Pesel.

"Państwowy operator już 22 kwietnia otrzymał za zgodą ministra cyfryzacji dane z rejestru PESEL potrzebne do przygotowania wyborów prezydenckich - podaje ,,Rzeczpospolita", która pisze, że informację tę potwierdził gazecie resort cyfryzacji."

No to czuje, ze beda jaja.
a) kiedy bedzie pierwszy donos do prokuratory na ministra ? czy tylko do GIODO ?
b) Pesel to jednak  nie rejestr ani spis wyborcow. Komu nie dostarcza pakietu ?

c) a jakbym tak od poczty zarzadal danych osobowych tudziez ich usuniecia, zgodnie z prawem :)

J.

Data: 2020-04-27 22:13:16
Autor: Shrek
W dniu 27.04.2020 o 21:33, J.F. pisze:

No to czuje, ze beda jaja.
a) kiedy bedzie pierwszy donos do prokuratory na ministra ?

A co za różnica? Jesteś ciekawy czy trzy godziny to wynikało z zaniedbań i da się odrzucić szybciej?

b) Pesel to jednak  nie rejestr ani spis wyborcow. Komu nie dostarcza pakietu ?

Ciekawe kto osobiscie dostarczy naczelnikowi;)

c) a jakbym tak od poczty zarzadal danych osobowych tudziez ich usuniecia, zgodnie z prawem :)

Mają 30 dni? Albo powiedzą, żebyś spierdalał i jak masz wątpliwości to pisał do prokuratury -dalej punkt pierwszy, tylko jako mniej pilny na umorzenie możesz sobie czekać.

Błędnie zakładasz, że zgodnie z konstytucją organy państwa działają w granicach prawa. To przestarzały tok myślenia.

--
Shrek

Data: 2020-04-28 11:08:20
Autor: J.F.
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ea73cdc$0$17353$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Spoko spoko, pozbiera sie, postawi Ziobrze sto zarzutow, i zmniejszy emeryture :-P

[...]

30 dni moze ich uratowac, bo na ustawowe uprawnienie to sie teraz nie moga powolac :-P

Błędnie zakładasz, że zgodnie z konstytucją organy państwa działają w granicach prawa. To przestarzały tok myślenia.

Skarga konstytucyjna, a za pare lat sie wyp* Piotrowicza i Pawlowicz :-)

J.

Poczta otrzyma nasze dane osobowe