Poczta polskja reklamacja

Data: 2020-02-24 05:35:09
Autor: Kris
Poczta polskja reklamacja
Przesyłka polecona(envelo) zamiast do adresata trafiła do nadawcy więc reklamację poczyniłem.
Dzisiaj odpowiedz dostałem:

"Poczta Polska S.A. działając zgodnie z § 9 i § 10 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 roku w
sprawie reklamacji usługi pocztowej (tekst jednolity Dz.U. z 2019r., poz. 474) uprzejmie informuje, że reklamacja w/w przesyłki została
rozpatrzona i uznana za nieuzasadnioną.
Ustalono, że reklamowana przesyłka została terminowo doręczona w dniu 07-02-2020, w sposób zgodny z art. 37 ustawy z dnia 23
listopada 2012 roku Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz. U. z 2018r., poz. 2188).
Od niniejszej decyzji przysługuje prawo wniesienia odwołania do Działu Odwołań Biura Wsparcia Klientów za pośrednictwem Biura
Wsparcia Klientów Regionalny Dział Obsługi Klientów w Poznaniu, ul. T. Kościuszki 77, 60-942 Poznań w terminie 14 dni od dnia
otrzymania niniejszego pisma (§ 11 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji w sprawie reklamacji usługi pocztowej - tekst
jednolity Dz.U. z 2019r., poz. 474"

Wygląda na to ze oni nie czytają tych reklamacji w ogóle
sprawdzili ze przesyłka dostarczona i odpisali co odpisali
A ze dostarczyli nie tam gdzie powinni...

Data: 2020-02-24 16:53:16
Autor: J.F.
Poczta polskja reklamacja
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d57a4db-5e0f-432e-9011-2f845acf358e@googlegroups.com...
[...]

To ich trzeba spytac, ktory art PP pozwala to uznac za prawidlowo doreczona :)

J.

Data: 2020-02-24 17:43:11
Autor: Wiesiaczek
Poczta polskja reklamacja
W dniu 24.02.2020 o 16:35, Kris pisze:
[...]

Oj, czepiasz się. Dostarczyli? Dostarczyli!
A mogli nie dostarczyć w ogóle.

--
Wiesiaczek (dziś z ?????????? ????? - Tatarstan - Rosja)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2020-02-24 07:09:24
Autor: Dawid Rutkowski
Poczta polskja reklamacja
W dniu poniedziałek, 24 lutego 2020 15:43:13 UTC+1 użytkownik Wiesiaczek napisał:
> [...]

> sprawdzili ze przesyłka dostarczona i odpisali co odpisali
> A ze dostarczyli nie tam gdzie powinni...

Oj, czepiasz się. Dostarczyli? Dostarczyli!

Tak jak karty kredytowej dla żony (tak chcieli zrobić "lepsiejszym" klientom - od KK world - dobrze, że wysyłali poleconym - podobno przestali, bo to tylko wkurzało klientów, bo musieli chodzić na pocztę po odbiór) - od nas reklamacji nie chcieli przyjąć, bo co to tam znaczy adresat, przecież to nie on płaci, więc kazałem bankowi zrobić reklamację - po 3 miesiącach odpisali, że poczta im na tą reklamację jeszcze nie odpisała.
Cóż, bank akurat może na to zareagować - dzisiaj odbierałem polecony od nich wysłany speedmailem - może trochę dalej, choć nie tak bardzo (ale po drodze), za to bez kolejki.
Inna sprawa, że zawracanie głowy przesyłaniem poleconym aneksu do umowy na kartę mobilną - którą to umowę podpisałem SMSem - nadaje się na pręgierz.

Data: 2020-02-24 22:30:03
Autor: Krzysztof 'kw1618' Warszawa
Poczta polskja reklamacja
W dniu 2020.02.24 o 14:35, Kris pisze:
Przesyłka polecona(envelo) zamiast do adresata trafiła do nadawcy więc reklamację poczyniłem.
Dzisiaj odpowiedz dostałem:

Czy to był list polecony wygenerowany przez komputer i kopertowany w CUP
w Dębicy ?
Jesteś pewien że adresat był wpisany w rubryke adresat, a nadawca w
rubrykę nadawca ?
Podaj numer tej przesyłki.

Data: 2020-02-24 23:50:38
Autor: Kris
Poczta polskja reklamacja
W dniu poniedziałek, 24 lutego 2020 22:31:03 UTC+1 użytkownik Krzysztof '
Czy to był list polecony wygenerowany przez komputer i kopertowany w CUP
w Dębicy ?

Nie
To była wygenerowana z envelo etykieta adresowa(polecony) naklejon a na kopertę i dostarczona do placówki poczty

Jesteś pewien że adresat był wpisany w rubryke adresat, a nadawca w
rubrykę nadawca ?
Tak jestem pewien
Kilka miesięcznie takich etykiet generuje i problem pierwszy raz wystapił.
Fakt faktem że Poczta czy kto tam jest odpowiedzialny za wzór tych adresówek trochę mało czytelnie to zrobiła. Od lewej patrząc jest kod QR, nr przesyłki,następna sekcja to adres nadawcy,  następna adres odbiorcy
A wystarczyłoby aby przed adresami drukowało się  "nadawca", "odbiorca"

Data: 2020-02-25 23:59:01
Autor: Karol
Poczta polskja reklamacja
Dnia Mon, 24 Feb 2020 23:50:38 -0800 (PST), Kris napisał(a):

[...]

Czyli i nadawca i odbiorca zostali wpisani w system, czyli w systemie jest
jak trzeba, to cóż, trzeba odwołać się od reklamacji i napisać prostym
językiem w czym problem.
W zasadzie ja bym się zdziwił, gdybym dostał swój list, być może nie
odebrałbym tego listu, za drugim razem zapewne trafiłby do adresata.
trudno także powiedzieć, czemu akurat tak się zdarzyło, jakiś czynnik
ludzki popełnił błąd.
Przesyłek jest dużo, ostatnio przesyłka Pocztex dla mnie została
zarejestrowana w WER ale nie doręczona, tkwił wpis;
"Przyjęcie z ładunkiem"
doręczyli mi ją 12 dni po terminie gwarantowanym.
Podczas tych 12 dni otrzymałem 4 inne Pocztexy zgodnie z terminem
gwarantowanym.
najprawdopodobniej podczas sortowania spadł z tasmy.

W twoim przypadku może maszyna sortująca "obróciła list" i został on
przesortowany do nadawcy, a listonosz uznał go za zwrot, tylko w przypadku
zwrotu, listonosz powinien pobrać opłatę.

Poczta polskja reklamacja