Poczta polskja reklamacja

Data: 2020-02-24 17:43:11
Autor: Wiesiaczek
Poczta polskja reklamacja
W dniu 24.02.2020 o 16:35, Kris pisze:
Przesyłka polecona(envelo) zamiast do adresata trafiła do nadawcy więc reklamację poczyniłem.
Dzisiaj odpowiedz dostałem:

"Poczta Polska S.A. działając zgodnie z § 9 i § 10 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 roku w
sprawie reklamacji usługi pocztowej (tekst jednolity Dz.U. z 2019r., poz. 474) uprzejmie informuje, że reklamacja w/w przesyłki została
rozpatrzona i uznana za nieuzasadnioną.
Ustalono, że reklamowana przesyłka została terminowo doręczona w dniu 07-02-2020, w sposób zgodny z art. 37 ustawy z dnia 23
listopada 2012 roku Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz. U. z 2018r., poz. 2188).
Od niniejszej decyzji przysługuje prawo wniesienia odwołania do Działu Odwołań Biura Wsparcia Klientów za pośrednictwem Biura
Wsparcia Klientów Regionalny Dział Obsługi Klientów w Poznaniu, ul. T. Kościuszki 77, 60-942 Poznań w terminie 14 dni od dnia
otrzymania niniejszego pisma (§ 11 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji w sprawie reklamacji usługi pocztowej - tekst
jednolity Dz.U. z 2019r., poz. 474"

Wygląda na to ze oni nie czytają tych reklamacji w ogóle
sprawdzili ze przesyłka dostarczona i odpisali co odpisali
A ze dostarczyli nie tam gdzie powinni...

Oj, czepiasz się. Dostarczyli? Dostarczyli!
A mogli nie dostarczyć w ogóle.

--
Wiesiaczek (dziś z ?????????? ????? - Tatarstan - Rosja)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2020-02-24 07:09:24
Autor: Dawid Rutkowski
Poczta polskja reklamacja
W dniu poniedziałek, 24 lutego 2020 15:43:13 UTC+1 użytkownik Wiesiaczek napisał:
> [...]

> sprawdzili ze przesyłka dostarczona i odpisali co odpisali
> A ze dostarczyli nie tam gdzie powinni...

Oj, czepiasz się. Dostarczyli? Dostarczyli!

Tak jak karty kredytowej dla żony (tak chcieli zrobić "lepsiejszym" klientom - od KK world - dobrze, że wysyłali poleconym - podobno przestali, bo to tylko wkurzało klientów, bo musieli chodzić na pocztę po odbiór) - od nas reklamacji nie chcieli przyjąć, bo co to tam znaczy adresat, przecież to nie on płaci, więc kazałem bankowi zrobić reklamację - po 3 miesiącach odpisali, że poczta im na tą reklamację jeszcze nie odpisała.
Cóż, bank akurat może na to zareagować - dzisiaj odbierałem polecony od nich wysłany speedmailem - może trochę dalej, choć nie tak bardzo (ale po drodze), za to bez kolejki.
Inna sprawa, że zawracanie głowy przesyłaniem poleconym aneksu do umowy na kartę mobilną - którą to umowę podpisałem SMSem - nadaje się na pręgierz.

Poczta polskja reklamacja