Data: 2020-02-24 17:43:11 | |
Autor: Wiesiaczek | |
Poczta polskja reklamacja | |
W dniu 24.02.2020 o 16:35, Kris pisze:
Przesyłka polecona(envelo) zamiast do adresata trafiła do nadawcy więc reklamację poczyniłem. Oj, czepiasz się. Dostarczyli? Dostarczyli! A mogli nie dostarczyć w ogóle. -- Wiesiaczek (dziś z ?????????? ????? - Tatarstan - Rosja) "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R) |
|
Data: 2020-02-24 07:09:24 | |
Autor: Dawid Rutkowski | |
Poczta polskja reklamacja | |
W dniu poniedziałek, 24 lutego 2020 15:43:13 UTC+1 użytkownik Wiesiaczek napisał:
W dniu 24.02.2020 o 16:35, Kris pisze: > Wygląda na to ze oni nie czytają tych reklamacji w ogóle Tak jak karty kredytowej dla żony (tak chcieli zrobić "lepsiejszym" klientom - od KK world - dobrze, że wysyłali poleconym - podobno przestali, bo to tylko wkurzało klientów, bo musieli chodzić na pocztę po odbiór) - od nas reklamacji nie chcieli przyjąć, bo co to tam znaczy adresat, przecież to nie on płaci, więc kazałem bankowi zrobić reklamację - po 3 miesiącach odpisali, że poczta im na tą reklamację jeszcze nie odpisała. Cóż, bank akurat może na to zareagować - dzisiaj odbierałem polecony od nich wysłany speedmailem - może trochę dalej, choć nie tak bardzo (ale po drodze), za to bez kolejki. Inna sprawa, że zawracanie głowy przesyłaniem poleconym aneksu do umowy na kartę mobilną - którą to umowę podpisałem SMSem - nadaje się na pręgierz. |
|