Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d57a4db-5e0f-432e-9011-2f845acf358e@googlegroups.com...
Przesyłka polecona(envelo) zamiast do adresata trafiła do nadawcy więc reklamację poczyniłem.
Dzisiaj odpowiedz dostałem:
"Poczta Polska S.A. działając zgodnie z § 9 i § 10 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 roku w
sprawie reklamacji usługi pocztowej (tekst jednolity Dz.U. z 2019r., poz. 474) uprzejmie informuje, że reklamacja w/w przesyłki została
rozpatrzona i uznana za nieuzasadnioną.
Ustalono, że reklamowana przesyłka została terminowo doręczona w dniu 07-02-2020, w sposób zgodny z art. 37 ustawy z dnia 23
listopada 2012 roku Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz. U. z 2018r., poz. 2188).
Od niniejszej decyzji przysługuje prawo wniesienia odwołania do Działu Odwołań Biura Wsparcia Klientów za pośrednictwem Biura
Wsparcia Klientów Regionalny Dział Obsługi Klientów w Poznaniu, ul. T. Kościuszki 77, 60-942 Poznań w terminie 14 dni od dnia
otrzymania niniejszego pisma (§ 11 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji w sprawie reklamacji usługi pocztowej - tekst
jednolity Dz.U. z 2019r., poz. 474"
Wygląda na to ze oni nie czytają tych reklamacji w ogóle
sprawdzili ze przesyłka dostarczona i odpisali co odpisali
A ze dostarczyli nie tam gdzie powinni...
To ich trzeba spytac, ktory art PP pozwala to uznac za prawidlowo doreczona :)
J.
|