Poczta w Nokii 500

Data: 2012-03-22 22:19:45
Autor: Antoni
Poczta w Nokii 500
Szukam opisu ustawień w Nokii 500,
tak by móc na niej korzystać z poczty,
to znaczy gdzie wprowadza się adresy
POP3 i SMTP, nazwę użytkownika,
hasło itd.
Gdzie i co należy ustawić - krok po kroku.

Z góry dziękuję i pozdrawiam
Antoni

Data: 2012-03-23 06:00:40
Autor: Antoni
Poczta w Nokii 500
[...]

W instrukcji odnośnie POP3 i SMTP nic
nie ma.

Chodzi mi o odbieranie poczty ze skrzynki,
która już istnieje (od lat)  w Neostradzie,
a ABO wraz z MB na przesyłanie danych
w Orange.

Wiem, że dało się to zrobić w starszych
Nokiach, więc pewnie w Nokii 500 też,
ale jak?

Pozdrawiam
Antoni

Data: 2012-03-23 16:31:00
Autor: Krystek
Poczta w Nokii 500

<http://www.nokia.com/gb-en/support/faq/?action=singleFAQ&caseid=FA136386_en_US>

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-03-24 06:47:54
Autor: Antoni
Poczta w Nokii 500
[...]

Bardzo dziękuję.
Skrzynka się założyła, ale nie odbiera poczty
i nie można wysyłać, chociaż komórka próbuje
cały czas wysyłać i informuje, że nie może.

Pewnie jeszcze coś trzeba ustawić lub zaznaczyć.
Dlatego przydałaby się instrukcja krok po kroku,
może nawet z obrazkami.
Ewentualnie informacja od kogoś, komu to działa
z podaniem co i jak w każdym oknie zostało
ustawione lub wybrane.

Pozdrawiam
Antoni

Data: 2012-03-24 12:30:17
Autor: boxfish
Poczta w Nokii 500
W dniu 2012-03-24 06:47, Antoni pisze:

[...]

POP i SMTP ustawiłeś ?

Data: 2012-03-24 12:41:17
Autor: Antoni
Poczta w Nokii 500
[...]

OCZYWIŚCIE!  Zresztą bez tego skrzynka by się nie założyła.

Analogiczne ustawienia na starej komórce dają pozytywny
efekt (sprawdzanie skrzynki, odbieranie i wysyłanie poczty),
natomiast na Nokii 500 nie. Dlaczego?

Pozdrawiam
Antoni

Data: 2012-03-24 12:06:30
Autor: Waldek Godel
Poczta w Nokii 500
Dnia Sat, 24 Mar 2012 12:41:17 +0100, Antoni napisał(a):

Analogiczne ustawienia na starej komórce dają pozytywny
efekt (sprawdzanie skrzynki, odbieranie i wysyłanie poczty),
natomiast na Nokii 500 nie. Dlaczego?

Być może dlatego, że w najnowszych modelach, idąc drogą wyznaczoną przez
Stefka Pracusia, czyli drogą permanentnej kontroli i inwigilacji, Nokia
wymusza ściąganie poczty przez Nokia Mail. Czyli poczta z twojego konta
jest ściągana poprzez serwery Nokii, gdzie śfińczycy mogą ją sobie
przeglądnąć. Ale Nokia Mail miewa czasem problemy, zwłaszcza jeżeli serwer
nie ma standardowego ustawienia (czyli serwery nie są konfigurowane w stylu
mail.domena.com albo pop3.domena.com czy smtp.domena.com). Moze też serwer
ma zablokowane połączenia z Nokia mail - przyczyn może byc wiele.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka

Data: 2012-03-24 15:10:32
Autor: Michal Jankowski
Poczta w Nokii 500
Waldek Godel <nospam@youreholdingitwrong.org> writes:

[...]

The Nokia Belle phones support the following email service types:

    Exchange ActiveSync (for corporate email).
    Internet based email services via the Nokia Messaging service
    (Nokia-hosted service for accessing consumer email, e.g. Yahoo!
    Mail, Gmail, Windows Live Hotmail, Ovi Mail).
    Native email (Direct POP/IMAP access)
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

  MJ

Data: 2012-03-24 14:13:58
Autor: Waldek Godel
Poczta w Nokii 500
Dnia Sat, 24 Mar 2012 15:10:32 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

[...]

Ale jesteś pewien, że pytający ustawiał POP/IMAP? I że w ogóle udało mu się
go znaleźć?
W takiej N8 znalezienie ustawień POP3/IMAP/SMTP było rownie łatwe i proste
jak znalezienie punktu G u posłanki Kempy.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński

Data: 2012-03-24 15:33:43
Autor: Michal Jankowski
Poczta w Nokii 500
Waldek Godel <nospam@youreholdingitwrong.org> writes:

Ale jesteś pewien, że pytający ustawiał POP/IMAP? I że w ogóle udało mu się
go znaleźć?

Pewien to jestem tylko podatków, ale napisał, że ustawiał.

  MJ

Data: 2012-03-24 07:43:39
Autor: Antoni
Poczta w Nokii 500
ale napisał, że ustawiał.
Przecież gdybym tego nie zrobił,
to skrzynka by się nie założyła.
Ile razy mam jeszcze to napisać?

Antoni

Data: 2012-03-24 16:05:47
Autor: Waldek Godel
Poczta w Nokii 500
Dnia Sat, 24 Mar 2012 07:43:39 +0100, Antoni napisał(a):

ale napisał, że ustawiał.
Przecież gdybym tego nie zrobił,
to skrzynka by się nie założyła.
Ile razy mam jeszcze to napisać?

Przeczytaj to co napisaliśmy jeszcze raz. Tym razem ze zrozumieniem.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka

Data: 2012-03-25 17:44:24
Autor: Jacek Maciejewski
Poczta w Nokii 500
Dnia Sat, 24 Mar 2012 07:43:39 +0100, Antoni napisał(a):

Przecież gdybym tego nie zrobił,
to skrzynka by się nie założyła.
Ile razy mam jeszcze to napisać?

Pieprzysz głupoty. Prawdopodobnie nazywasz "założeniem skrzynki" to co
wcale założeniem nie jest. A jak już założysz sobie skrzynkę (nie:
"założysz skrzynkę" :) to aby móc z ną wymieniać maile trzeba jeszcze
skonfigurować paramerty łączności z tą skrzynką twojego programu mailowego,
czyli oprócz hasła i loginu trzeba mu podać m.i. numery portów i tryb
obsługi. A wcale nie napisałeś jak to zrobiłeś a nawet czy to zrobiłeś.
--
Jacek

Data: 2012-03-25 17:52:31
Autor: Antoni
Poczta w Nokii 500
Przecież gdybym tego nie zrobił,
to skrzynka by się nie założyła.
Ile razy mam jeszcze to napisać?

Pieprzysz głupoty.
Wypraszam sobie, chamie.

[...]
Widzę, że wyobrażenie sobie, że to wszystko zrobiłem i zrobiłem dobrze
wykracza poza możliwości Twojego umysłu. Nawet mnie to nie dziwi.
Jakoś na komputerze i na starej komórce potrafiłem to zrobić sam i działa.

EOT

Antoni

Data: 2012-03-25 16:58:46
Autor: Waldek Godel
Poczta w Nokii 500
Dnia Sun, 25 Mar 2012 17:52:31 +0200, Antoni napisał(a):

Widzę, że wyobrażenie sobie, że to wszystko zrobiłem i zrobiłem dobrze
wykracza poza możliwości Twojego umysłu. Nawet mnie to nie dziwi.

Więc po co w ogóle zawracasz dupę, skoro zrobiłeś dobrze? Jak jest zrobione
dobrze, to znaczy, że nie ma problemu. A ty przychodzisz i jęczysz, że nie
działa. W dodatku pyskowanie ze strony kogoś, kto prosi o pomoc nie jest ani oznaką
kultury, ani inteligencji.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"i zrozumiesz iz BT to takie chodzenie pieszo na drugi koniec miasta po

Data: 2012-03-25 18:05:26
Autor: Antoni
Poczta w Nokii 500
Więc po co w ogóle zawracasz dupę, skoro zrobiłeś dobrze?

Jakoś na komputerze i na STAREJ komórce potrafiłem to zrobić sam i działa.

Gdy w szkole przerabiali słowo "stary" to byłeś na wagarach,
że teraz tego słowa nie rozumiesz?

Antoni

Data: 2012-03-25 17:53:07
Autor: Waldek Godel
Poczta w Nokii 500
Dnia Sun, 25 Mar 2012 18:05:26 +0200, Antoni napisał(a):

Gdy w szkole przerabiali słowo "stary" to byłeś na wagarach,
że teraz tego słowa nie rozumiesz?

Wydaje mi się, że jesteś wymarzonym klientem docelowym firmy Apple, a to
powoduje, że dyskusja nie ma dalszego sensu.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński

Data: 2012-03-25 21:15:22
Autor: Michal Jankowski
Poczta w Nokii 500
"Antoni" <123@123.com.pl> writes:

czyli oprócz hasła i loginu trzeba mu podać m.i. numery portów i tryb
obsługi. A wcale nie napisałeś jak to zrobiłeś a nawet czy to zrobiłeś.
Widzę, że wyobrażenie sobie, że to wszystko zrobiłem i zrobiłem dobrze

Kochaaaany mój. Gdybyś zrobił dobrze, to byś tu nie przychodził
marudzić, że nie działa.

  MJ

Data: 2012-03-24 15:45:20
Autor: Antoni
Poczta w Nokii 500

Data: 2012-03-24 23:42:54
Autor: Skrypëk
Poczta w Nokii 500
Antoni <123@123.com.pl> wrote:
ale napisał, że ustawiał.
Przecież gdybym tego nie zrobił,
to skrzynka by się nie założyła.
Ile razy mam jeszcze to napisać?

Nie daj się prowokować Waldkowi, to troll.

Data: 2012-03-25 17:34:37
Autor: TGor
Poczta w Nokii 500
On 2012-03-24 23:42, Skrypëk wrote:

Nie daj się prowokować Waldkowi, to troll.

Strzel focha. I koniecznie załóżcie z kolegą klub gamoni.
Lub...
Możesz napisać, co jest problemem.

Które z tych zadań wykonasz z powodzeniem?

--
Pozdr., TG
"Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

Data: 2012-03-25 19:54:06
Autor: TGor
Poczta w Nokii 500
On 2012-03-25 18:36, Skrypëk wrote:

A ty?

A U MNIE wszyscy zdrowi. Dziękuję.

Data: 2012-03-25 21:31:56
Autor: Skrypëk
Poczta w Nokii 500
On 2012-03-25 18:36, Skrypëk wrote:

A ty?

A U MNIE wszyscy zdrowi. Dziękuję.

I jak ta wątpliwa informacja pomaga w rozwiązaniu problemu?

Data: 2012-03-24 20:03:57
Autor: Maciek
Poczta w Nokii 500
Użytkownik "Antoni" <123@123.com.pl> napisał
i nie można wysyłać, chociaż komórka próbuje
cały czas wysyłać i informuje, że nie może.

A odbiera pocztę? Może więc chodzi o autoryzację SMTP przy wysyłaniu?
No i przede wszystkim jeżeli chcesz rozwiązać problem, to podajesz jak najwięcej danych - tu dokładną treść komunikatu o błędzie.
--
M.

Data: 2012-03-25 09:08:26
Autor: Antoni
Poczta w Nokii 500
A odbiera pocztę?
Pisałem już, że nie odbiera.

tu dokładną treść komunikatu o błędzie.
Komunikuje, że nie może wysłać i tyle.
Żadnego numeru błędu tam nie ma.

Pozdrawiam
Antoni

Data: 2012-03-26 15:59:29
Autor: Maciek
Poczta w Nokii 500
Użytkownik "Antoni" <123@123.com.pl> napisał w wiadomości news:4f6ec475$0$1256$65785112news.neostrada.pl...
A odbiera pocztę?
Pisałem już, że nie odbiera.

Faktycznie, nie zauważyłem: "Bardzo dziękuję.
[...]

Zalecam oddanie aparatu do serwisu, bo komunikat "Komunikuje, że nie może wysłać i tyle." to czysta kpina ze strony producenta.
Powodzenia :)

--
M.

Data: 2012-03-29 01:26:14
Autor: Animka
Poczta w Nokii 500
W dniu 2012-03-26 15:59, Maciek pisze:
Skrzynka się założyła, ale nie odbiera poczty
i nie można wysyłać, chociaż komórka próbuje
cały czas wysyłać i informuje, że nie może."

>  Komunikuje, Ĺźe nie moĹźe wysłać i tyle.
>  Ĺťadnego numeru błędu tam nie ma.

SprawdĹź/porĂłwnaj ustawienia pop3 i smtp te w komputerze. Ustaw tak samo w telefonie.

--
animka

Poczta w Nokii 500