Pocztowy i informacja o zmianach w TOiP

Data: 2013-07-04 09:41:36
Autor: Josh01
Pocztowy i informacja o zmianach w TOiP
Mam prośbę, czy ktoś ma link do pliku pdf zawierającego wyszczególnione same ZMIANY w TOiP obowiązujące od 1.09.2013. Do dzisiaj był taki plik na stronie pocztowego w informacji o wprowadzeniu zmian, ale teraz zwiesili tam całą TOiP.
J.

Data: 2013-07-06 00:37:42
Autor: krzysztofsf
W dniu czwartek, 4 lipca 2013 18:41:36 UTC+2 użytkownik Josh01 napisał:
[...]

Mam papierowy.

najwazniejsza zmiana wg mnie, jest to, ze wprowadzaja od wrzesnie oplate za konta bez karty - 5 zl miesiecznie.

Czyli nie oplaca sie korzysatc jako z wplatomatu.

Data: 2013-07-06 09:43:26
Autor: cef
krzysztofsf wrote:

najwazniejsza zmiana wg mnie, jest to, ze wprowadzaja od wrzesnie
oplate za konta bez karty - 5 zl miesiecznie.

Z ciekawostek jest jeszcze opłata za przelew z rachunku lokaty
do innego banku 5zł. Teraz tylko czekać jak wystrzelą z jakąś superofertą
5% na 3 miesiące i będą golić na powrotnych przelewach :-)

Data: 2013-07-06 14:56:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pocztowy i informacja o zmianach w TOiP

"krzysztofsf" 642dbeb3-14ac-4349-b818-e84d9edbd686@googlegroups.com

: najwazniejsza zmiana wg mnie, jest to, ze wprowadzaja od
: wrzesnie oplate za konta bez karty - 5 zl miesiecznie.

Oszczędne u nich nadal bez opłat? Dla mnie Pocztowy
to najgorszy bank po klonownicach, PeKaO, ING...

Data: 2013-07-07 03:14:02
Autor: Sebastian
Pocztowy i informacja o zmianach w TOiP
najwazniejsza zmiana wg mnie, jest to, ze wprowadzaja od wrzesnie oplate za konta bez karty - 5 zl miesiecznie.

czy limit 300zł można wyrobić w internecie? np. na allegro?
czy ich karty nie są "za głupie" do płacenia w sieci?

Pocztowy i informacja o zmianach w TOiP