Pocztowy podwyższa oprocentowanie

Data: 2010-01-11 11:57:31
Autor: pm
Pocztowy podwyższa oprocentowanie
Data: 2010-01-11 08:06:58
Autor: Clegan
Pocztowy podwyższa oprocentowanie
On 11 Sty, 11:57, "pm" <pmwcWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
  >http://euro.bankier.pl/news/article.html?article_id=2074865&type_id=1
Nowe oprocentowanie jakoś nie powaliło mnie na kolana :-)

Data: 2010-01-12 13:20:16
Autor: pmwc
Pocztowy podwyższa oprocentowanie

Nowe oprocentowanie jakoś nie powaliło mnie na kolana :-)

Nie chodzi o wysokość oprocentowania.Pytanie brzmi:incydentalny wyskok czy
nowa tendencja na rynku depozytów?
PM

Data: 2010-01-12 09:20:12
Autor: Clegan
On 12 Sty, 13:20, p...@poczta.onet.pl wrote:
> Nowe oprocentowanie jakoś nie powaliło mnie na kolana :-)
>Nie chodzi o wysokość oprocentowania.Pytanie brzmi:incydentalny wyskok czy

nowa tendencja na rynku depozytów?
Wątpię żeby to była nowa tendencja (chociaż oczywiście bardzo bym
chciał) - wystarczy zajrzeć np. na nową tablę % w AIG Bank:
http://prnews.pl/aig-bank-polska/tabele-oprocentowania-lokat-w-aig-bank-polska-sa-47633.html

Pocztowy podwyższa oprocentowanie