Pocztowy - zmylkoobsluga

Data: 2010-01-16 19:56:43
Autor: krzysztofsf
Pocztowy - zmylkoobsluga
Zalozylem dzis na poczcie (sobota) konto i wplacilem troche gotowki, zeby przelac zleceniem ustawionym na poniedzialek.
Informacje od pracownika przy zakladaniu konta

- infolinia calodobowa
- konto aktywne od razu po zalozeniu
- haslo dostepu w kopercie, numer do logowania na umowie.
- za jakies 2 tygodnie przyjdzie poczta jakies "modulo", ktore umozliwi mi podpiecie telefoniczne do konta standard rowniez zalozoenego konta oszczednosciowego - i wtedy bede mogl wykonywac rowniez operacje pomiedzy tymi kontami.

Stan faktyczny

- nie ma zadnej rubryki na zawartych umowach o nazwie "numer" czy "identyfikator" klienta.
- po wprowadzeniu numeru umowy (w porywie rozpaczy) jako numeru klienta w pole logowania, po probie zalogowania informacja, ze konto zablokowane do czasu otrzymania umowy przez bank pocztowy.
- na infolini informacja, ze w dni powszednie do 20-ej w soboty do 16-ej

Pytanie.
Czy przy zawarciu umowy bezposrednio na poczcie zostalem wprowadzony w blad przez niekompetetna pracownice i nie moge skorzystac z konta do czasu, az przyjdzie poczta login do konta?
Czy tez pozostaje mi nadzieja, ze numer umowy jest jednak numerem klienta i po przetwozeniu danych uda sie w niedziele zalogowac?

Obawiam sie, ze czeka mnie w poniedzialek wycieczka do okienka w pocztowym, zeby wyplacic pieniadze i wplacic je w banku zamiast przelewac.

Data: 2010-01-17 12:30:37
Autor: JanKo
Pocztowy - zmylkoobsluga
Agent krzysztofsf nadaje:
Obawiam sie, ze czeka mnie w poniedzialek wycieczka do okienka w
pocztowym, zeby wyplacic pieniadze i wplacic je w banku zamiast
przelewac.

Umowa o założenie konta to coś innego niż umowa o dostęp internetowy "Pocztowy24". Tam są inne numerki. Czas od założenia do aktywacji tego drugiego to ok 2-3 dni. Tymczasem w poniedziałek możesz zrobić ten przelew "z okienka".

Data: 2010-01-17 13:35:54
Autor: wspolna-flaszka.pl
Pocztowy - zmylkoobsluga
[...]

haha, chcialem o tym napisac na grupie, tna w h. umowa jest podpisywana tylko w placowce
baknu (na poczcie) wiec odrazu powinien byc dostep aktywny. (zgodnie z komunikate na stronie)

Data: 2010-01-17 23:30:50
Autor: krzysztofsf
Pocztowy - zmylkoobsluga
On 17 Sty, 13:35, "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.roki...@gazeta.pl>
wrote:
> [...]

tylko w placowce
baknu (na poczcie) wiec odrazu powinien byc dostep aktywny. (zgodnie z

Dzis o 6;30 wyslali maila o aktywacji (numer umowy kest numerem
klienta).
Co z tego, jak na koncie 0 zl - jeszcze sprawdze przed pierwsza sesja
o 9-ej, czy pojawia sie pieniadze.
jak widac, mimo ze dostep i konto to dwie rozne uslugi, to jakos na
koncie nie zaksiegowano wplaty przez weekend :(

Data: 2010-01-18 08:16:24
Autor: Sinus
Pocztowy - zmylkoobsluga
krzysztofsf <krzysztofsf@wp.pl> napisał(a):
[...]

Z tego co ustalilem na infolinii, to srodki wplacone na Poczcie sa widoczne dopiero w kolejnym dniu po wplacie.

--
Sinus

Data: 2010-01-18 00:35:08
Autor: krzysztofsf
Pocztowy - zmylkoobsluga
On 18 Sty, 09:16, "Sinus" <sinus1.SKA...@gazeta.pl> wrote:
krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> napisał(a):

> [...]
> koncie nie zaksiegowano wplaty przez weekend :(

Z tego co ustalilem na infolinii, to srodki wplacone na Poczcie sa widoczne

Wplacilem w sobote
Dzis jest poniedzialek

Jak wyglada sytuacja, jesli wplacasz i ustawiasz zlecenie przyszle na
jutrzejszy dzien? Srodki pojawiaja sie na koncie i wychodza pierwsza
sesja?

Tak jako uwaga - bardzo mi sie nie podoba, ze jest mozliwosc edycji
zalozonego odbiorcy, bez koniecznosci potwoerdzania tego kodem z
listy.
Praktycznie wypada sprawdzac zgodnosc konta odbiorcy za kazdym razem,
gdy chce sie zrobic przelewzeby miec pewnosc, ze nie zostalo
przeedytowane.
zakladanie nowego rowniez nie wymaga potwierdzen.

Data: 2010-01-18 09:58:03
Autor: Valdi
Pocztowy - zmylkoobsluga
"Sinus" news:hj15co$r1d$1inews.gazeta.pl

Z tego co ustalilem na infolinii, to srodki wplacone na Poczcie sa
widoczne
dopiero w kolejnym dniu po wplacie.

Jeżeli to prawda to nie mogę nic powiedzieć po za jednym - DRAMAT! Czy każdy
projekt powiązany kapitałowo itp. z pocztą musi trącić archaizmem?

Data: 2010-01-18 01:09:04
Autor: krzysztofsf
Pocztowy - zmylkoobsluga
On 18 Sty, 09:58, "Valdi" <Va...@valdi.pl> wrote:
> [...]

Jeżeli to prawda to nie mogę nic powiedzieć po za jednym - DRAMAT! Czy każdy
projekt powiązany kapitałowo itp. z pocztą musi trącić archaizmem?

Do wplaty srodkow na wlasne konto urzedniczka (dobrze , ze nie ja)
pracowicie wypelnila reczny druk wplaty, poniewaz program nie ma opcji
wydruku potwierdzenia - podobno  wszystkie inne operacje mozna
potwierdzic wydrukiem, za wyjatkiem wplaty wlasnej.

No coz, nastepna sesja o 13-ej......

Data: 2010-01-18 12:35:57
Autor: Valdi
Pocztowy - zmylkoobsluga
"krzysztofsf"

[...]

Krzysiu!
Ale chyba nie powiesz mi, że to jest normalne... Tutaj niby pocztowy
wprowadza sklep z lokataty takie pro online, że ho ho a wykłada się na czymś
tak banalnym, wręcz podstawowy jak wpłata pieniędzy na własny rachunek.
Czy ludzie, którzy tworzyli takie procedury zostali tam zatrudnieni po
znajomościach czy jak? Archaizmem trąci mi to na kilometr - czekanie
kilkunastu godzin (albo i więcej) na to aby puścił dalej itp. pieniądze
które wpłaciłem w okienku? DRAMAT.

Data: 2010-01-18 01:09:35
Autor: Josh01
Pocztowy - zmylkoobsluga
> [...]

Jeżeli to prawda to nie mogę nic powiedzieć po za jednym - DRAMAT! Czy każdy
projekt powiązany kapitałowo itp. z pocztą musi trącić archaizmem?

A może to jest jednak przemyślana taktyka?
Zastanówmy się - problem Poczty Polskiej: zapewnienie odpowiedniej
ilości zasobów finansowych "krążącej" w systemie przedsiębiorstwa.
Jeśli zachęca się klientów spółki-córki to przestawienia się na
transakcje gotówkowe (zmieniając TOiP) to oznacza, że tej gotówki
trzeba jeszcze więcej, a zatem trzeba znaleźć sposób księgowania taki,
aby przepływy pieniężne były dodatnie. No i mamy opóźnienia w
księgowaniach środków wpłacanych na rachunki spółki-córki. Proste...
jak Enron ;).

Data: 2010-01-18 01:13:17
Autor: krzysztofsf
Pocztowy - zmylkoobsluga
On 18 Sty, 10:09, Josh01 <josh.web...@gmail.com> wrote:
Proste...
jak Enron ;).

Podam z jaka data mi zaksieguja sobotnia wplate.

Data: 2010-01-18 12:36:34
Autor: Valdi
Pocztowy - zmylkoobsluga
"krzysztofsf"

Podam z jaka data mi zaksieguja sobotnia wplate.

Czekam(y) na info :)

Data: 2010-01-18 08:02:24
Autor: Josh01
Pocztowy - zmylkoobsluga
O i jeszcze GW daje za darmo artykuł "sponsorowany" o nowej ofercie
BP ;)
http://wyborcza.biz/biznes/1,101716,7464545,Bank_Pocztowy_lamie_serca__Ile_zaplacisz_za__darmowe_.html

Data: 2010-01-18 20:47:38
Autor: krzysztofsf
Pocztowy - zmylkoobsluga
Valdi pisze:
"krzysztofsf"

Podam z jaka data mi zaksieguja sobotnia wplate.

Czekam(y) na info :)

Data operacji /
Data księgowania Rodzaj operacji /
Opis operacji Kwota Saldo

2010-01-18
2010-01-18 Przelew przychodzący
WPŁATA WŁASNA

Nie wiem jak bedzie wygladalo po wyslaniu posta na grupe, w kazdym razie data operacji i data ksiegowania sa identyczne - mimo, ze pieniadze w zebach dostarczylem na poczte 16-o a nie 18-o .

Zobaczymy, jak pojdzie przelew, ktoremu zaznaczylem przy zakladaniu "operacji finansowej" z data dzisiejsza opcje "jesli nie ma srodkow powtarzaj przez 5 dni". Brak podgladu do juz zalozonego, ze taka opcja zostala wczesniej zadeklarowana.

Jak bede majstrowal cos na innym koncie, posle kontrolnie zlotowke do pocztowego i sprawdze jak sie ksieguje oraz jak wyglada przesylanie dalej w tm samym dniu, w ktorym weszla na konto pierwsza sesja przychodzaca (w co lekko watpie).

Data: 2010-01-18 21:48:19
Autor: Valdi
Pocztowy - zmylkoobsluga
"krzysztofsf" news:hj2dsq$5lk$1news.onet.pl

[ciach]

Dziękuję za informacje Krzysiu!
Masz możliwość zrobienia zrzutów ekranowych jak system pocztowego wygląda
"od środka"?

Data: 2010-01-18 21:59:56
Autor: krzysztofsf
Pocztowy - zmylkoobsluga
Valdi pisze:
[...]

Demo na stronie pocztowego jest identyczne z systemem.

Data: 2010-01-18 22:17:45
Autor: Valdi
Pocztowy - zmylkoobsluga
"krzysztofsf" news:hj2i4c$5lk$2news.onet.pl

Demo na stronie pocztowego jest identyczne z systemem.

Podziękował! :)

Data: 2010-01-19 00:56:02
Autor: krzysztofsf
Pocztowy - zmylkoobsluga
On 18 Sty, 20:47, krzysztofsf <krzyszto...@op.pl> wrote:
Valdi pisze:> "krzysztofsf"

> [...]

pocztowego i sprawdze jak sie ksieguje oraz jak wyglada przesylanie
dalej w tm samym dniu, w ktorym weszla na konto pierwsza sesja

Ciekawostek "datowych"  ciag dalszy.

Data operacji /
Data księgowania Rodzaj operacji /
Opis operacji Kwota Saldo

2010-01-18
2010-01-18 Przelew wychodzący
Zasilenie

Operacja, ktora wczoraj sie nie wykonala, poniewaz pieniadze zoostaly
zaksiegowane na konto juz po sesjach eliksiru, wykonala sie dzisiaj,
ale z data i operacji i ksiegowania wczorajsza.

Wniosek - mimo, ze bank pocztowy dysponowal moimi pieniedzmi 3 dni,
nie spedzily ani jednego dnia na moim koncie, uwzgledniajac i daty
ksiegowabnia i daty operacji.

Data: 2010-01-19 03:37:45
Autor: krzysztofsf
Pocztowy - zmylkoobsluga
On 19 Sty, 09:56, krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:
> [...]

Wniosek - mimo, ze bank pocztowy dysponowal moimi pieniedzmi 3 dni,
nie spedzily ani jednego dnia na moim koncie, uwzgledniajac i daty

Do banku docelowego pieniadze weszly jego pierwsza sesja przychodzaca,
o 10;30. Pierwsza sesja wychodzaca pocztowego byla o 9:00 - tak wiec
tu nie jest zle.

Pocztowy - zmylkoobsluga