Pod Rur? - do Warszawiaków

Data: 2014-02-23 16:15:58
Autor: kikuko
Pod Rur? - do Warszawiaków
Przejeżdżałem dzi¶ koło Rury (dawno nie jeĽdziłem tędy). Pusto, głucho - czy to definitywny koniec Rury?
Scieżka rowerowa rozwalona - zniwelowana i chyba siana trawa, zamiast asfaltu będzie kostka bauma w innym miejscu - koło jezdni.
Pozdrawiam Kikuko

Data: 2014-02-23 19:23:04
Autor: Piotr Kosewski
Pod Rur? - do Warszawiaków
On 2014-02-23 16:15, kikuko wrote:
[...]

Kostka to chodnik lub rozwi±zanie tymczasowe. Star± ¶cieżkę ma zast±pić
nowa (szersza, równa...).

Bar Syrenka został zamknięty. Nie wytrzymali konkurencji (czyli de facto
skoku cywilizacyjnego na nabrzeżu Wisły).

pozdrawiam,
Piotr Kosewski

Data: 2014-02-23 21:16:42
Autor: AZ
Pod RurÄ? - do Warszawiak??w
On 2014-02-23, Piotr Kosewski <piotr.kosewski@mail.nowhere> wrote:

Bar Syrenka został zamknięty. Nie wytrzymali konkurencji (czyli de facto
skoku cywilizacyjnego na nabrzeżu Wisły).

To pewne info?

--
Artur

Data: 2014-02-23 21:17:05
Autor: AZ
Pod RurÄ? - do Warszawiak??w
On 2014-02-23, kikuko <kikuko@o2.pl> wrote:
Przejeżdżałem dziś koło Rury (dawno nie jeździłem tędy). Pusto, głucho - czy to definitywny koniec Rury?
Scieżka rowerowa rozwalona - zniwelowana i chyba siana trawa, zamiast asfaltu będzie kostka bauma w innym miejscu - koło jezdni.

Siedzialo dzis dwoch gosci i saczyli swoje piwko ;-)

--
Artur
dd

Data: 2014-02-24 09:14:52
Autor: kikuko
Pod RurÄ? - do Warszawiak??w
................to definitywny koniec Rury?
ScieĹĽka rowerowa rozwalona - zniwelowana i chyba siana trawa, zamiast
asfaltu będzie kostka bauma w innym miejscu - koło jezdni.

Siedzialo dzis dwoch gosci i saczyli swoje piwko ;-)

-- Artur
dd

Smutne, koniec pewnej epoki. Pozdrowienia dla Browerzystow starych i nowych. Dobrze, że zostało miejsce u Sławka. Pozdrawiam Kikuko

Pod Rur? - do Warszawiaków