Pod Rur? - do Warszawiaków

Data: 2014-02-23 19:23:04
Autor: Piotr Kosewski
Pod Rur? - do Warszawiaków
On 2014-02-23 16:15, kikuko wrote:
Przejeżdżałem dziś koło Rury (dawno nie jeździłem tędy). Pusto, głucho -
czy to definitywny koniec Rury?
Scieżka rowerowa rozwalona - zniwelowana i chyba siana trawa, zamiast
asfaltu będzie kostka bauma w innym miejscu - koło jezdni.

Kostka to chodnik lub rozwiązanie tymczasowe. Starą ścieżkę ma zastąpić
nowa (szersza, równa...).

Bar Syrenka został zamknięty. Nie wytrzymali konkurencji (czyli de facto
skoku cywilizacyjnego na nabrzeżu Wisły).

pozdrawiam,
Piotr Kosewski

Data: 2014-02-23 21:16:42
Autor: AZ
Pod RurÄ? - do Warszawiak??w
On 2014-02-23, Piotr Kosewski <piotr.kosewski@mail.nowhere> wrote:

Bar Syrenka został zamknięty. Nie wytrzymali konkurencji (czyli de facto
skoku cywilizacyjnego na nabrzeżu Wisły).

To pewne info?

--
Artur

Pod Rur? - do Warszawiaków