Pod Sejmem demonstracja poparcia dla matek dorosłych podwójnie niepełnosprawnych dzieci

Data: 2018-05-26 21:21:23
Autor: A. Filip
Pod Sejmem demonstracja poparcia dla matek dorosłych podwójnie niepełnosprawnych dzieci
http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-przed-sejmem-manifestacja-poparcia-dla-protestujacych-solida,nId,2586330
Przed Sejmem manifestacja poparcia dla protestujących. "Solidarne z
supermatkami" ; 26 maja (15:11)

Przed Sejmem, w geście wsparcia dla protestujących wewnątrz gmachu
niepełnosprawnych i ich opiekunów, zorganizowano solidarnościową
manifestację pod hasłem "Dzień SuperMatki". Zgromadzeni skandowali
"Jesteśmy z Wami, supermatkami", [...]

--
A. Filip

Data: 2018-05-27 06:10:48
Autor: Pazerność i Stołki

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+jknjnljk3f-i5q6@wp.eu...
[...]

A oto supermatka PiS

https://wiadomosci.wp.pl/zabijacie-ich-cholerne-egoistki-krystyna-pawlowicz-przebila-poprzedni-wpis-6255520687519361a

CL

Pod Sejmem demonstracja poparcia dla matek dorosłych podwójnie niepełnosprawnych dzieci