"Pod drzwiami był pan i mój kot"

Data: 2012-08-13 17:51:51
Autor: Przemysław W
"Pod drzwiami był pan i mój kot"

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:k0b43u$5vc$1dont-email.me...
Mój ulubieniec Hofman popadł w niełaskę u prezesa PiS. Chłopczyk został
zesłany do Konina.Będzie palaczem w elektrowni?
Zobacz:http://focamovie.flog.pl/wpis/94801/elektrownia-konin/  A tak lizał
łapki prezesowi, źdźbła i kamyczki spod nózek prezesa usuwał a tu taki
koooop!

Następny będzie jebnięty antoś.

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-08-13 09:16:47
Autor: matador
"Pod drzwiami był pan i mój kot"
On 13 Sie, 17:51, Przemysław W <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:

Nast pny b dzie jebni ty anto .

Przemek

Następny to będziesz ty:

http://gielda.onet.pl/agora-chce-zwolnic-do-250-pracownikow-do-konca-sty,18726,5216275,1,news-detal

matador.

Data: 2012-08-13 18:23:19
Autor: Przemysław W
Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:6bdb90e3-a737-40f8-b27c-425aa4a02ef9b10g2000vbj.googlegroups.com...
[...]

Nic z tego, nie jestem pracownikiem Agory.

Przemek

Data: 2012-08-13 10:28:32
Autor: matador
On 13 Sie, 18:23, Przemysław W <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:
U ytkownik "matador" <matadorpika...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:6bdb90e3-a737-40f8-b27c-425aa4a02ef9b10g2000vbj.googlegroups.com...
On 13 Sie, 17:51, Przemys aw W <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:

Nic z tego, nie jestem pracownikiem Agory.

Przemek

Właścicielem Agory też nie jesteś, bo byś się podpisywał Adam..

matador.

"Pod drzwiami był pan i mój kot"