Pod krzyżem smoleńskim

Data: 2010-08-08 14:04:51
Autor: Charlie delta
Pod krzyżem smoleńskim
Paladyn
* CommentTime9 minut temu

Wróciłem niedawno do Łodzi i chciałbym wystosować apel do
wysportowanych mężczyzn.

Chciałem go zacząć od słów "słuchaj mnie bando internetowych
napinaczy...", ale złość mi szybko mija, więc sformułuję go
dyplomatycznie i grzecznie.

Zacznijmy od początku. Moim zdaniem to, że trzeciego sierpnia nie
pozwolono księżom zabrać krzyża, było błędem, lecz teraz władza
zarówno świecka jak i kościelna toleruje przynajmniej oficjalnie jego
obecność. Te sprawy są teraz nieistotne. Pod krzyżem kręcą się różni
ludzie. Owszem, można tam znaleźć oszołomów. Jednak to też jest
nieistotne. Może PiS coś zyskuje na takim przebiegu wydarzeń, lecz to
również nie ma znaczenia.

Istotna jest ta horda antyklerykałów, lewaków i anarchistów wspierana
przez podpitych gości pobliskiego baru zagrażająca pobożnym katolikom.
Ich agresja wobec szczerze modlących się przybiera różne formy:
psychiczną, słowną i fizyczną.

Pojechałem tam wczoraj i spędziłem 10 nocnych godzin przy krzyżu. Źle
oceniłem sytuację. Tam i trzydziestu facetów nie byłoby zbyt wielu.
Wokół półkola modlących się było nas sześciu konkretniejszych facetów
i mieliśmy mnóstwo roboty. Przy płocie stało jeszcze z 5 innych.
Miałem tej nocy dwie szarpaniny, które mogły przerodzić się w spore
bijatyki i żałowałem, iż wziąłem okulary a nie soczewki kontaktowe. Na
szczęście straciłem tylko butelkę wody i plan Warszawy. Trudno zliczyć
nieprzyjemne rozmowy i oznaki chamstwa, które trzeba było znieść w
jedną noc.

Wśród tej garstki pilnujących znajdował się bodajże Adam
Czeczetkowicz. I zgadnijcie co? Tam na miejscu zamieniłbym dziesięciu
mędrków z przeintelektualizowanymi wywodami, którzy znajdą 100
powodów, by zracjonalizować swoje tchórzostwo, na jednego
Czeczetkowicza. On przynajmniej nadstawiał z nami karku, a netowe
mądrale potrafią tylko gadać, jak to będziemy pięknie umierać za
ojczyznę, gdy przyjdzie czas. Nie łudźcie się. Skoro teraz, gdy trzeba
zaryzykować najwyżej lekkie obrażenia, aby antyklerykalna banda nie
zmasakrowała garstki katolików, nie znajdujecie w sobie motywacji do
działania, to życzę powodzenia, jeśli myślicie, że w czasie wojny
cudownie na was spłyną odwaga i chęci.

Było mi wstyd przed tymi dzielnymi katolickimi kobietami, seniorami i
przed księdzem Małkowskim, który przyszedł poprowadzić wieczorne
modlitwy, że wszystko, na co stać katolickich mężczyzn, to ta nasza
garstka.

Jeśli czujecie aż taką pogardę i odrazę do tych ludzi modlących się
pod krzyżem i w ogóle jesteście ponad to, stańcie obok. Przypatrzcie
się, co się tam naprawdę dzieje między 21 a 3 rano. Obowiązkiem
mężczyzny jest stanąć w obronie każdego niewinnego!

Może jestem niesprawiedliwy w swoich osądach, ale tak to czuję po tej
pełnej wrażeń nocy, która przypomniała mi pracę w ochronie na
stadionach i przy dyskotekach."

http://rebelya.pl/discussion/4993/prosimy-o-wsparcie-pod-krzyzem/#Item_0

Data: 2010-08-08 21:32:36
Autor: ron
Pod krzyżem smoleńskim
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
Paladyn
* CommentTime9 minut temu

Wr=F3ci=B3em niedawno do =A3odzi i chcia=B3bym wystosowa=E6 apel do
wysportowanych m=EA=BFczyzn.

Chcia=B3em go zacz=B1=E6 od s=B3=F3w "s=B3uchaj mnie bando internetowych
napinaczy...", ale z=B3o=B6=E6 mi szybko mija, wi=EAc sformu=B3uj=EA go
dyplomatycznie i grzecznie.

Zacznijmy od pocz=B1tku. Moim zdaniem to, =BFe trzeciego sierpnia nie
pozwolono ksi=EA=BFom zabra=E6 krzy=BFa, by=B3o b=B3=EAdem, lecz teraz w=B3=
adza
zar=F3wno =B6wiecka jak i ko=B6cielna toleruje przynajmniej oficjalnie jego
obecno=B6=E6. Te sprawy s=B1 teraz nieistotne. Pod krzy=BFem kr=EAc=B1 si=
=EA r=F3=BFni
ludzie. Owszem, mo=BFna tam znale=BC=E6 oszo=B3om=F3w. Jednak to te=BF jest
nieistotne. Mo=BFe PiS co=B6 zyskuje na takim przebiegu wydarze=F1, lecz to
r=F3wnie=BF nie ma znaczenia.

Istotna jest ta horda antykleryka=B3=F3w, lewak=F3w i anarchist=F3w wspiera=
na
przez podpitych go=B6ci pobliskiego baru zagra=BFaj=B1ca pobo=BFnym katolik=
om.
Ich agresja wobec szczerze modl=B1cych si=EA przybiera r=F3=BFne formy:
psychiczn=B1, s=B3own=B1 i fizyczn=B1.

Pojecha=B3em tam wczoraj i sp=EAdzi=B3em 10 nocnych godzin przy krzy=BFu. =
=ACle
oceni=B3em sytuacj=EA. Tam i trzydziestu facet=F3w nie by=B3oby zbyt wielu.
Wok=F3=B3 p=F3=B3kola modl=B1cych si=EA by=B3o nas sze=B6ciu konkretniejszy=
ch facet=F3w
i mieli=B6my mn=F3stwo roboty. Przy p=B3ocie sta=B3o jeszcze z 5 innych.
Mia=B3em tej nocy dwie szarpaniny, kt=F3re mog=B3y przerodzi=E6 si=EA w spo=
re
bijatyki i =BFa=B3owa=B3em, i=BF wzi=B1=B3em okulary a nie soczewki kontakt=
owe. Na
szcz=EA=B6cie straci=B3em tylko butelk=EA wody i plan Warszawy. Trudno zlic=
zy=E6
nieprzyjemne rozmowy i oznaki chamstwa, kt=F3re trzeba by=B3o znie=B6=E6 w
jedn=B1 noc.

W=B6r=F3d tej garstki pilnuj=B1cych znajdowa=B3 si=EA bodaj=BFe Adam
Czeczetkowicz. I zgadnijcie co? Tam na miejscu zamieni=B3bym dziesi=EAciu
m=EAdrk=F3w z przeintelektualizowanymi wywodami, kt=F3rzy znajd=B1 100
powod=F3w, by zracjonalizowa=E6 swoje tch=F3rzostwo, na jednego
Czeczetkowicza. On przynajmniej nadstawia=B3 z nami karku, a netowe
m=B1drale potrafi=B1 tylko gada=E6, jak to b=EAdziemy pi=EAknie umiera=E6 z=
ojczyzn=EA, gdy przyjdzie czas. Nie =B3ud=BCcie si=EA. Skoro teraz, gdy trz=
eba
zaryzykowa=E6 najwy=BFej lekkie obra=BFenia, aby antyklerykalna banda nie
zmasakrowa=B3a garstki katolik=F3w, nie znajdujecie w sobie motywacji do
dzia=B3ania, to =BFycz=EA powodzenia, je=B6li my=B6licie, =BFe w czasie woj=
ny
cudownie na was sp=B3yn=B1 odwaga i ch=EAci.

By=B3o mi wstyd przed tymi dzielnymi katolickimi kobietami, seniorami i
przed ksi=EAdzem Ma=B3kowskim, kt=F3ry przyszed=B3 poprowadzi=E6 wieczorne
modlitwy, =BFe wszystko, na co sta=E6 katolickich m=EA=BFczyzn, to ta nasza
garstka.

Je=B6li czujecie a=BF tak=B1 pogard=EA i odraz=EA do tych ludzi modl=B1cych=
 si=EA
pod krzy=BFem i w og=F3le jeste=B6cie ponad to, sta=F1cie obok. Przypatrzci=
si=EA, co si=EA tam naprawd=EA dzieje mi=EAdzy 21 a 3 rano. Obowi=B1zkiem
m=EA=BFczyzny jest stan=B1=E6 w obronie ka=BFdego niewinnego!

Mo=BFe jestem niesprawiedliwy w swoich os=B1dach, ale tak to czuj=EA po tej
pe=B3nej wra=BFe=F1 nocy, kt=F3ra przypomnia=B3a mi prac=EA w ochronie na
stadionach i przy dyskotekach."

http://rebelya.pl/discussion/4993/prosimy-o-wsparcie-pod-krzyzem/#Item_0

Ty pojebie już nie kontrolujesz tego co podajesz.
To jest list do ciebie -  "słuchaj mnie bando internetowych
napinaczy...", ...a netowe
mądrale potrafią tylko gadać, jak to będziemy pięknie umierać za
ojczyznę, gdy przyjdzie czas.
Ale masz racje, olej to, ty jako ten wzorowy katolik modlisz sie w kosciele a nie gdzies na krawężniku, wsród nawiedzonych dewotek.

Data: 2010-08-09 00:10:32
Autor: Jan Werbiński
Pod krzyżem smoleńskim
Użytkownik " ron" <ron-is@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i3n7pk$7p6$1inews.gazeta.pl...
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):

Po chuj z nim dyskutujesz?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-08-09 00:34:27
Autor: ichi
Pod krzyżem smoleńskim
Jan Werbiński wrote:

Użytkownik " ron" <ron-is@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):

Po chuj z nim dyskutujesz?

Chłopaki, czarli i maniek nawet nie są Polakami. Tak im sie tylko wydaje, bo znają polskie bluzgi...

--
ichi

Data: 2010-08-09 00:04:31
Autor: zenek