Pod rozwagę pisowskim propagandzistom.

Data: 2018-05-27 01:55:58
Autor: stevep
Pod rozwagę pisowskim propagandzistom.
# Dorota Orłowska: Życzę ci, mamo, żebyś zerwała tę smycz. Odkąd zaczął się protest w Sejmie, w ogóle nie potrafię funkcjonować
Jeśli mama by się kiedyś nie obudziła, to ja umrę. Dosłownie. Nie jestem w stanie wyciągnąć ręki na tyle, żeby złapać telefon
Nazywam się Dorota Orłowska i myślę, że powinnyśmy zatytułować ten tekst ,,Dożywocie bez wyroku".

Mama, gdy zaszła ze mną w ciążę, została na mnie skazana. Miała 32 lata. Tyle, co ja teraz. Tak jak większość matek życie podporządkowała mnie.

To Polska stoi między osobami z niepełnosprawnością a Europą
Czytaj także:
To Polska stoi między osobami z niepełnosprawnością a Europą
Moje schorzenie jest demokratyczne; dziecięce porażenie mózgowe może dotknąć każdego. Nie wiadomo, jaka jest jego przyczyna, i nie można go wykryć.

Mama skończyła studia, meliorację, ale przez 32 lata mojego życia stała się też:

fizjoterapeutą - bo mnie rehabilitowała,
opiekunką - bo wykonuje przy mnie wszystkie podstawowe czynności,
psychologiem - bo rozmawia ze mną, gdy sobie nie radzę,
siłaczką - bo od 32 lat nie miała ani jednego dnia urlopu.
***
Czasem myślę, że jesteśmy jak bliźniaczki syjamskie. Z tym, że jeśli ona by się kiedyś nie obudziła, to ja umrę. Dosłownie. Nie jestem w stanie wyciągnąć ręki na tyle, żeby złapać telefon i zadzwonić po pomoc.

Bez mamy mogę mówić, myśleć i napisać coś na komputerze jednym palcem. #
Ze strony:
http://wyborcza.pl/magazyn/7,124059,23453340,dorota-orlowska-zycze-ci-mamo-zebys-zerwala-te-smycz-odkad.html#Z_BoxGWImg

--
stevep