Pod stienku czekisto.

Data: 2014-09-18 05:58:27
Autor: stevep
Pod stienku czekisto.
# Adam Hofman ogłasza polowanie na polityka PiS, który "kolaboruje" z  tygodnikiem "Newsweek". Po ostatnich rewelacjach, dotyczących spisku w  partii, rzecznik ugrupowania chce skończyć z przeciekami.

Jeśli rewelacje "Newsweeka" są prawdziwe, to mamy poważny problem i ludzi,  którzy kolaborują z tygodnikiem trzeba znaleźć. Takie rzeczy nie dzieją  się same, zdaję
sobie sprawę kto gdzie i jak mógł to robić. Ja wiem, ale nie będę tego  rozgrywać przez media - mówił w programie "Jeden na jeden" na antenie  TVN24 Adam Hofman, komentując artykuł tygodnika  spisku w partii i próbie  odsunięcia od władzy Jarosława Kaczyńskiego. #
Ze strony:
http://tnij.org/njsytlt

--
stevep