Pod trybunal stanu ich!

Data: 2011-01-19 19:18:24
Autor: D. J. MC Donald Musk
Pod trybunal stanu ich!
co tu sie certolic z ruska agentura!

--
 Gdy obstrukcjoni¶ci stan± się zbyt irytuj±cy, nazwijcie ich
 faszystami, nazistami albo antysemitami. Skojarzenie to, wystarczaj±co
 często powtarzane, stanie się faktem w opinii publicznej."
- dyrektywa Stalina z 1943 r. :-)
-- -- -- -- --
Co ty możesz zarzucić Urbanowi?
Przecież to najuczciwszy facet pod słońcem.*Idzikowski 2010.11.10

Data: 2011-01-19 19:28:48
Autor: jadrys
Pod trybunal stanu ich!
W dniu 2011-01-19 19:18, D. J. MC Donald Musk pisze:
co tu sie certolic z ruska agentura!

Daj spokój, - jaka agentura? S± to najzwyklejsi w ¶wiecie gówniarze którzy dopiero się ucz± rz±dzić i tyle..

Data: 2011-01-19 18:50:48
Autor: obserwator
Pod trybunal stanu ich!
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
W dniu 2011-01-19 19:18, D. J. MC Donald Musk pisze:
> co tu sie certolic z ruska agentura!

Daj spokój, - jaka agentura? S± to najzwyklejsi w ¶wiecie gówniarze którzy dopiero się ucz± rz±dzić i tyle..

np. Tomasz Turowski, Edmmud Klich,Tusk, Schetyna, Komorowski to gowniarze
ktorzy ucza sie dopiero rzadzic? Zajmij sie robotkami na drutach, a nie dezinformacja na grupach politycznych
fanatyczny wielbicielu mordercy Che.

Data: 2011-01-19 19:54:50
Autor: boukun
Pod trybunal stanu ich!

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomo¶ci news:ih79td$eb0$1news.ett.com.ua...
co tu sie certolic z ruska agentura!

Skończycie wszyscy tak jak pierwszy szaleniec. Drugiemu przez to się Ruscy czkawk± odbijaj±..

boukun

Data: 2011-01-19 20:25:25
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pod trybunal stanu ich!
środa, 19 stycznia 2011 19:18. carbon entity 'D. J. MC Donald Musk' <kaszalot@zyrandol.pll.lot>

co tu sie certolic z ruska agentura!

Wyciągać lefoszówki ze strychów, gamonie...

Data: 2011-01-19 19:32:21
Autor: obserwator
Pod trybunal stanu ich!
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a):
Ĺ&#65533;roda, 19 stycznia 2011 19:18. carbon entity 'D. J. MC Donald Musk' <kaszalot@zyrandol.pll.lot>

> co tu sie certolic z ruska agentura!

Wyci±gać lefoszówki ze strychów, gamonie...

a po co? dzisiaj sa od tego Komisje (przeczytaj link Klina, jak to sie robi w
USA), sady oraz Trybunal Stanu.  Takze potezne manifestacje uliczne (vide Francja).

Data: 2011-01-19 19:35:34
Autor: obserwator
Pod trybunal stanu ich!

cytaz z tekstu do ktorego link podal Klin:

Jaka byłaby rekcja Stanów Zjednoczonych, gdyby ofiar± analogicznej katastrofy
padł prezydent USA z gronem najważniejszych urzędników państwowych?

- Gdyby co¶ podobnego wydarzyło się w Stanach Zjednoczonych, wszczęto by
wielkie ¶ledztwo. Zostałyby mianowane prominentne i wiarygodne osoby do
nadzoru nad jego prowadzeniem, na przykład sędziowie S±du Najwyższego. Po
zamachu na prezydenta Kennedy'ego pracowała Komisja Warrena, złożona z
prawników i polityków, która po prawie dwóch latach przygotowała specjalny
raport. S± ludzie, którzy uważaj±, że nie ujawniła ona wszystkiego.

http://teoria-spisku.blog.onet.pl/

Data: 2011-01-19 20:35:30
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pod trybunal stanu ich!
środa, 19 stycznia 2011 20:32. carbon entity ' obserwator' <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl>

a po co? dzisiaj sa od tego Komisje (przeczytaj link Klina, jak to sie
robi w USA), sady oraz Trybunal Stanu.

Takze potezne manifestacje uliczne (vide Francja).

Albo macie jaja, albo demokracja was po raz kolejny wykantuje... --

Data: 2011-01-19 19:37:50
Autor: obserwator
Pod trybunal stanu ich!
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a):
Albo macie jaja, albo demokracja was po raz kolejny wykantuje...

demokracja to nie anarchia.

Ja jestem zwolennikiem Trybunalu Stanu i rozwiazania norweskiego.

Data: 2011-01-19 20:46:31
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pod trybunal stanu ich!
środa, 19 stycznia 2011 20:37. carbon entity ' obserwator' <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl>

[...]

CoĹ› takiego?
http://en.wikipedia.org/wiki/Legal_purge_in_Norway_after_World_War_II

Pamiętaj, że była wojna, a to za Chiny Ludowe nie przejdzie w czasie pokoju.

Data: 2011-01-19 20:00:01
Autor: obserwator
Pod trybunal stanu ich!
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a):
Ĺ&#65533;roda, 19 stycznia 2011 20:37. carbon entity ' obserwator' <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl>

> Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisaĹ&#65533;(a):

CoĹ&#65533; takiego?
http://en.wikipedia.org/wiki/Legal_purge_in_Norway_after_World_War_II

Pamiętaj, że była wojna, a to za Chiny Ludowe nie przejdzie w czasie pokoju.

teraz tez jest wojna, tylko inna bron. Jesli dostepnych srodkow nie wykorzysta
sie prewencyjnie, w czasie tego *pokoju*, to moze sie tak skonczyc jak na
Balkanach.

Data: 2011-01-19 21:05:45
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pod trybunal stanu ich!
środa, 19 stycznia 2011 21:00. carbon entity ' obserwator' <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl>

teraz tez jest wojna, tylko inna bron. Jesli dostepnych srodkow nie
wykorzysta sie prewencyjnie, w czasie tego *pokoju*, to moze sie tak
skonczyc jak na Balkanach.

Z tego co wiem, za tamtejszą destabilizację i wojnę odpowiadały ideologie nacjonalistyczne. Większość Polaków raczej nacjonalizmu nie popiera, zresztą takiego w III RP nie widzę może poza marginalnymi ONR i NOP. Europropaganda, mimo że ekstremalnie wymóżdżająca, ma widać także swoje dobre strony. --

Data: 2011-01-19 20:21:03
Autor: obserwayor
Pod trybunal stanu ich!
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a): Z tego co wiem, za tamtejsz± destabilizację i wojnę odpowiadały ideologie nacjonalistyczne. Większo¶ć Polaków raczej nacjonalizmu nie popiera, zreszt± takiego w III RP nie widzę może poza marginalnymi ONR i NOP. Europropaganda, mimo że ekstremalnie wymóżdżaj±ca, ma widać także swoje dobre strony. ****************************************************************************

A skad wiesz ilu popiera nacjonalizm? wiemy tylko tyle, ze na kosmopolitow z
PO glosowalo, ok. 20 Polakow na 100.

W UE wszytkie kraje sa prawie w 100% nacjonalistyczne z wyjatkiem Polski.

Data: 2011-01-19 21:55:05
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pod trybunal stanu ich!
środa, 19 stycznia 2011 21:21. carbon entity ' obserwayor' <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl>

A skad wiesz ilu popiera nacjonalizm? wiemy tylko tyle, ze na kosmopolitow
z PO glosowalo, ok. 20 Polakow na 100.

W UE wszytkie kraje sa prawie w 100% nacjonalistyczne z wyjatkiem Polski.

1) Pomiędzy nacjonalizmem a kosmopolityzmem jest jeszcze wiele pozycji pośrednich. Ja naprzykład chętnie widziałbym Polskę silną, ale nie odciętą od swiatowych -izmów. Przykładem: Młoda Polska.

2) Nie głosowali tj. są nieaktywni politycznie. Prawie połowie rodaków polityka zwisa, czyli nie należą do żadnego z promieni w/w szerokiego spektrum.

Data: 2011-01-19 21:05:40
Autor: obserwator
Pod trybunal stanu ich!
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a): 1) Pomiędzy nacjonalizmem a kosmopolityzmem jest jeszcze wiele pozycji po¶rednich. Ja naprzykład chętnie widziałbym Polskę siln±, ale nie odcięt± od swiatowych -izmów. Przykładem: Młoda Polska.

2) Nie głosowali tj. s± nieaktywni politycznie. Prawie połowie rodaków polityka zwisa, czyli nie należ± do żadnego z promieni w/w szerokiego spektrum.

Racja, ale ja uwazam, ze w Polsce powino sie dazyc do takiej formy
nacjonalizmu jaka panuje w krajach anglosaskich, gdzie pojęcie to ma szerszy
zakres niż w Polsce i na ogół nie ma charakteru warto¶ciuj±cego.

Odrzucic nalezy wszelkie skrajnosci o ktorych troche mozna poczytac np. tutaj:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Nacjonalizm

A w jakim kraju wiekszosci ludzi polityka nie zwisa? Polityka interesuje sie
zawsze mniejszosc.

Data: 2011-01-20 11:27:18
Autor: Wasz Ukochany Dobrodziej
Pod trybunal stanu ich!

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomo¶ci news:ih79td$eb0$1news.ett.com.ua...
co tu sie certolic z ruska agentura!

Prezes powinien zwołać pospolite ruszenie i ruszyć na Moskwę! Do swoich przyjaciół z odezwy!

Pod trybunal stanu ich!