Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Pod wpływem manifestacji KOD-u stałem się zwolennikiem refundacji leków dla seniorów. Zwłaszcza środków na uspokojenie.

Pod wpływem manifestacji KOD-u stałem się zwolennikiem refundacji leków dla seniorów. Zwłaszcza środków na uspokojenie.

Data: 2016-05-11 13:04:34
Autor: Lord Donald
[...]

o do zasady nie popieram socjalnych pomysłów. Uważam, że lepiej pozostawić pieniądze w kieszeniach podatników niż włączać je w publiczny obieg w formie podatków, by następnie dobrodusznie zwracać uszczuplone (bo urzędnicy też muszą zarabiać) kwoty w postaci ,,zapomóg", ,,świadczeń", ,,zasiłków". Podobnie było z refundowanymi lekami dla seniorów. Do czasu...

http://wpolityce.pl/polityka/292353-pod-wplywem-manifestacji-kod-u-stalem-sie-zwolennikiem-refundacji-lekow-dla-seniorow-zwlaszcza-srodkow-na-uspokojenie-wideo

POsrana żulakracja

Data: 2016-05-11 04:08:46
Autor: koszmar z ulicy czerskiej
Pod wpływem manifestacji KOD-u stałem się zwolennikiem refundacji leków dla seniorów. Zwłaszcza środków na uspokojenie.
Tak jest thioKODin dla każdego!!!

https://youtu.be/q-E-- S9DAb8?t=2m34s

Data: 2016-05-11 17:20:35
Autor: Pajdak
\\komuch\\ "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:ngv3k2$1bqq$2gioia.aioe.org...
Pod wpływem manifestacji KOD-u stałem się zwolennikiem refundacji leków dla seniorów. Zwłaszcza środków na uspokojenie.

I co, pomagaja cię na tą zaKODowaną sraczkę? ;-)))

--
Lepudruk

Pod wpływem manifestacji KOD-u stałem się zwolennikiem refundacji leków dla seniorów. Zwłaszcza środków na uspokojenie.