Pod???czenie CO do budynku mieszkalne go nale???cego do PKP

Data: 2011-02-21 10:59:39
Autor: PeJot
Pod???czenie CO do budynku mieszkalne go nale???cego do PKP
W dniu 2011-02-21 10:11, guderin pisze:
Witam,

Czy ktoś ma doświadczenia w temacie podłączenia centralnego-ogrzewania
do budynków mieszkalnych należących do PKP? Budynek ten znajduje się w
Łęczycy, mieszkają w nim 4 rodziny. W tym momencie wszystkie
mieszkania są ogrzewane na węgiel. Przy obecnych cenach węgla ogrzanie
tych mieszkań kosztuje majątek. Chciałbym wynegocjować z PKP
podłączenie tam CO, tym bardziej, że po drugiej stronie ulicy znajdują
się bloki z CO a kotłownia jest kilkaset metrów dalej.

A pewny jesteś że CO z kotłowni będzie znacząco tańsze ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Pod???czenie CO do budynku mieszkalne go nale???cego do PKP