Pod艂膮czenie odtwarzacza CD do wzmacn iacza

Data: 2010-10-02 20:55:54
Autor: Adam Dybkowski
Pod艂膮czenie odtwarzacza CD do wzmacn iacza
W dniu 2010-10-02 20:01 Netx napisa艂(a):

Mam pytanie czy odtwarzacz CD pod艂膮cza si臋 analogowo czy cyfrowo
(optycznie/wsp贸艂osiowo) do wzmacniacza kina domowego? Jaki spos贸b da
lepsz膮 jako艣膰 d藕wi臋ku? Chodzi o odbi贸r stereo. Wzmacniacz kina domowego
za艂贸偶my stosunkowo wy偶szej klasy (np. Yamaha RX-V1065/2065/2067).
Nie jest to dla mnie oczywiste bo przypuszczam 偶e sprz臋t stereo w og贸le
nie ma wej艣cia cyfrowego.

Wszystko zale偶y od klasy odtwarzacza CD. Je偶eli lepsze przetworniki C/A masz w odtwarzaczu Hi-End lub odtwarza on wi臋cej ni偶 p艂yty CD (np. SACD), zastosuj po艂膮czenie analogowe. Ale wtedy oczywi艣cie dobrym interkonektem a nie kabelkiem za 20z艂 z hipermarketu. Natomiast w pozosta艂ych przypadkach lepszym wyborem b臋dzie po艂膮czenie cyfrowe.

--
Adam Dybkowski
               http://dybkowski.net/

Uwaga: przed wys艂aniem do mnie maila usu艅 cyfry z adresu.

Pod艂膮czenie odtwarzacza CD do wzmacn iacza