Podłe nastroje w Warszawie

Data: 2013-05-26 11:11:57
Autor: Bogdan Idzikowski
Podłe nastroje w Warszawie
Jan Urban: Jest mi przykro. To dla nas na razie koniec marzeń o Lidze Europy.

Porażka Lecha z Podbeskidziem 0:2 postawiła mistrzów Polski w nieciekawym położeniu. Stołeczny klub oddalił się bowiem od udziału w Lidze Europy.

– My swoje zrobiliśmy remisując z Widzewem. Niestety Lech zawiódł - powiedział trener Legii Jan Urban oficjalnemu serwisowi legia.com. – Jest mi przykro, ale taka jest jednak piłka.

Teraz stołeczna drużyna będzie musiała wziąć udział w wyczerpujących eliminacjach do Ligi Mistrzów. Jest jednak światełko w tunelu. Odpadnięcie drużyny w 3. rundzie oznacza automatycznie szansę na grę w upragnionej Lidze Europy.

– Drużyna da z siebie wszystko, ale będziemy potrzebować wzmocnień – zapowiada Urban.

http://tiny.pl/h836h

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-05-26 11:45:48
Autor: Bolek
Podłe nastroje w Warszawie
[...]

A kogo interesuje jakaÅ› legia z wiochy ?

Bolek

Podłe nastroje w Warszawie