Podać numer samochodu?

Data: 2011-08-26 19:49:55
Autor: Psot
Podać numer samochodu?
Ham wcisnął się mojemu dziecku które parkowało i śmiał się w nos..Pedagogicznie nie odpuszczę nawet sto lat aby dziecko wiedziało, że hamstwo nie popłaca. Mam zdjęcia samochodu , numery rejestracyjne itd...mam zamiar sporo czasu poświęcić aby hama nauczyć szacunku do bliźnich...
Mam pytanie: Czy mogę na grupach ujawnić numer rejestracyjny pojazdu, lub zdjęcia pojazdu?Chcę się dowiedzieć jak najwięcej o tym typku i w ramach prawa uczyć moresu
Psot

Data: 2011-08-26 13:23:04
Autor: witek
Podać numer samochodu?
On 8/26/2011 12:49 PM, Psot wrote:
[...]

kup sobie waleriane.

Data: 2011-08-26 19:57:37
Autor: neoniusz
Podać numer samochodu?
W dniu 26.08.2011 19:49, Psot pisze:
[...]

Meliski sobie zaparz i usiadz chwile w cieniu, bo slonce za bardzo dogrzalo.

Data: 2011-08-26 20:13:48
Autor: Psot
Podać numer samochodu?

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:j38mqh$dfk$1news.onet.pl...
[...]

Zdaje się,że jesteśmy z innej gliny.Jeśli ktoś mi splunie w oczy to 100 lat ustawiam się na hama.Ty  być może zaparzasz wtedy melię

Psot

Data: 2011-08-26 18:37:47
Autor: to
Podać numer samochodu?
begin Psot
Meliski sobie zaparz i usiadz chwile w cieniu, bo slonce za bardzo
dogrzalo.

Zdaje się,że jesteśmy z innej gliny.Jeśli ktoś mi splunie w oczy to 100
lat ustawiam się na hama.

To się leczy... Normalny człowiek po 15 minutach zapomni o idiocie i nie będzie marnował na niego czasu.

Data: 2011-08-26 20:33:31
Autor: neoniusz
Podać numer samochodu?
W dniu 26.08.2011 20:13, Psot pisze:
[...]

Nie. Ty jestes typowym polskim pieniaczem z jezorem na wierzchu i czerwonymi galami. Swoja wypowiedzia sprawiasz wrazenie, ze jezdzisz od wczoraj, albo przeprowadziles sie do miasta z jakiejs pipidowy.
Takie sytuacje zdarzaja sie na drodze codziennie. I co? Zamierzasz sledzic kazdego, kto ci zajedzie (albo twojemu dziecku) droge, albo osmieli sie na ciebie zatrabic?

Data: 2011-08-27 00:09:23
Autor: Tomasz Pyra
Podać numer samochodu?
W dniu 2011-08-26 20:13, Psot pisze:

[...]

Jak masz takie poczucie podeptanego honoru i plucia w oczy z powodu miejsca na parkingu, to gdybyś miał jaja, to nie ustawiałbyś się na 100 lat, a gościowi po gębie nałożył tam na miejscu, póki pamięta za co. Jak nie umiałeś wtedy, to teraz już faktycznie meliska.

Teraz to już tylko jakieś jękolenie uprawiasz - jeżeli potrzebujesz kozetki to idź na pl.pregierz i tam takie problemy rozwiązują od ręki.

A w ramach prawa żadnego moresu nie będziesz go uczył, bo prawdopodobnie żadne prawo nie zostało złamane, więc w tej kwestii możesz mu naskoczyć.

I tak przy okazji - cham (przez "ch").

Data: 2011-08-26 20:01:05
Autor: Regand
Podać numer samochodu?
Zdjecie samochodu oraz zdjecie rejestracji mozesz publikowac do woli i nie jest zabronione.
Podstawe prawna masz chociazby na rejestracja.blog.pl

Data: 2011-08-26 20:04:53
Autor: tomek
Podać numer samochodu?
On 26.08.2011 19:49, Psot wrote:
[...]

Czy to prowokacja czy ktoś zbiera materiały do sequela "Polactwa" :) ?

Tomek

Data: 2011-08-26 20:16:18
Autor: Psot
Podać numer samochodu?

Użytkownik "tomek" <tomekziel@op.pl> napisał w wiadomości news:j38n8a$gps$1news.onet.pl...
On 26.08.2011 19:49, Psot wrote:
[...]

Jestem starym człowiekiem i to co piszesz nic mi nie mówi...Czy mógłbyś przybliżyć mi temat? Bez złośliwoćści..bom jest ciekaw o co chodzi ;}
Psot

Data: 2011-08-26 20:49:24
Autor: Andrzej Kubiak
Podać numer samochodu?
Dnia Fri, 26 Aug 2011 20:16:18 +0200, Psot napisał(a):

Jestem starym człowiekiem i to co piszesz nic mi nie mówi

Stary, złośliwy dziadyga z przerostem ego.

Czy mógłbyś przybliżyć mi temat?

http://lmgtfy.com/?q=polactwo

AK

Data: 2011-08-27 08:37:27
Autor: Psot
Podać numer samochodu?

Użytkownik "Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> napisał w wiadomości news:vmzgphrqptut$.3q4vogbyv24w.dlg40tude.net...
[...]

Dziadyga? Złosliwy? Dopowiedz coś jeszcze bo się nierówno oplułeś.
A co do linka to g wart...Daje do zrozumienia , że jest jakiś dziwoląg dzienikarz który napisał książkę [nie wiem jaki nakład, ale z pewnością kupił kurdupel i świta], i tenże udawadnia , że jedyny wolny dziennik w Polsce jest źródłem zła...Sądzę, że wolałby pismo moherowe...
Ale to mi nie tłumaczy wpisu i stąd było moje pytanie...
A swoją drogą toś się sfrutrował, że skierowałeś taki atak na mnie...Nie prowadzisz czasem samochodu z krzyżem na szybie?

Psot

Data: 2011-08-26 20:27:51
Autor: Bydlę
Podać numer samochodu?
On 2011-08-26 17:49:55 +0000, "Psot" <psot@TNIJno.pl> said:

Ham

Szynka?!

Pedagogicznie nie odpuszczę nawet sto lat aby dziecko wiedziało, że hamstwo nie popłaca.

A może zajmij się nauką, by dziecko nie odziedziczyło?
;>>>

Mam pytanie: Czy mogę na grupach ujawnić numer rejestracyjny pojazdu

Możesz.

, lub zdjęcia pojazdu?

Możesz.

Chcę się dowiedzieć jak najwięcej o tym typku

Najmij dotektywa.

 i w ramach prawa

A, to nie możesz.

 uczyć moresu

Chcesz zabić, pobić, pomówić, poniżyć czy coś innego, w ramach prawa?
;>>>

--
Bydlę

Data: 2011-08-26 20:56:28
Autor: emeryt
Podać numer samochodu?
Najmij dotektywa.

 i w ramach prawa

A, to nie możesz.

a dlaczego, kto zabrania, jaka ustawa?
Dlaczego nie może zamieścić zdjęcia samochodu i podać
numerów rej.? Pytam poważnie o podstawę
prawną.

Data: 2011-08-27 00:08:45
Autor: Bydlę
Podać numer samochodu?
On 2011-08-26 18:56:28 +0000, "emeryt" <emeryt_emerytowany@op.pl> said:

Najmij dotektywa.

 i w ramach prawa

A, to nie możesz.

a dlaczego,

Co, dlaczego?
Zacytuj jak człowiek, to ci odpiszę.
;>>>

--
Bydlę

Data: 2011-08-27 08:09:32
Autor: Gotfryd Smolik news
Podać numer samochodu?
On Fri, 26 Aug 2011, emeryt wrote:

  Wstawiłby wrotki...

[...komuś...]
Najmij dotektywa.

 i w ramach prawa

A, to nie możesz.

a dlaczego, kto zabrania, jaka ustawa?
Dlaczego nie może zamieścić zdjęcia samochodu

  Przeczytałeś streszczenie (zbytnio przycięte) i czepiasz
się własnego domniemania, a nie postawionej tezy :]
  Przeczytaj pierwotny post, jasne będzie że pytania nt zdjęć
są odrębne od uwagi o "ramach prawa" (bo to miało dotyczyć
"uczenia moresu" :>)

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-08-27 09:29:58
Autor: emeryt
Podać numer samochodu?
[...]

ok można się czepiać co autor wątku tu opisuje, że ojciec w imieniu
dorosłego syna chce odstawiać vendette, jakie
bezsensowne pobudki nim kierują, ale chyba nie trudno się
domyślić, iż jeżeli zadaje pytanie:

"Czy mogę na grupach ujawnić numer rejestracyjny pojazdu, lub
zdjęcia pojazdu?"

na pl.soc.prawo, to nie pyta o możliwośc techniczną zamieszczenia
powyższych danych, nie pyta o swoje możliwości czy da radę,
tylko o prawny aspekt. Dla przypomnienia, to nie jest gupa
pl.pogadanki-o-dupie-maryni, pl.szamanstwo, pl.drzyzga a
pl.soc.prawo.

Pojawiło się około 20 bezsensownych odpowiedzi, łącznie z wiedzą
szamańską jak to leczyć nerwicę. Już wiadomo, że znachorów mamy tu
dobrych, ale nikt nie odpowiedział na pytanie.

Więc ja zadaje pytanie, czy z punktu widzenia prawa, autor wątku
czy ktokolwiek inny, może narazić się na konsekwencje prawne w przypadku
gdy opublikuje w internecie zdjęcie wraz z numerem rejestracyjnym
samochodu, który mu się "naraził". Co w przypadku jeżeli na zdjęciu
będzie widoczna twarz kierowcy samochodu?

Znasz jednoznaczną odpowiedz czy nie?

IMHO, numer rejestracyjny można opublikować, ponieważ nie są to dane
osobowe i nie podlegają ochronie.
IMHO opublikowanie zdjęcia samochodu, również nie naruszy ustawy, ponieważ
jest wykonane w miejscu publicznym.

Czy ktoś może to potwierdzić lub rzeczowo uzasadnić poprawnośc lub błąd
wniosku?

Jeżeli odpowiedź nie tyczy pytania to z mojej strony EOT.

pzdr
E.

Data: 2011-08-27 10:55:17
Autor: Gotfryd Smolik news
Podać numer samochodu?
On Sat, 27 Aug 2011, emeryt wrote:

na pl.soc.prawo, to nie pyta o możliwośc techniczną zamieszczenia
powyższych danych, nie pyta o swoje możliwości czy da radę,
tylko o prawny aspekt.

  Nie dociera.
  To raz jeszcze i większymi literami: odpowiedź odnosiła się
do DWU ODRĘBNYCH spraw poruszonych w poście:
1. Czy może umieścić zdjęcie i ujawnić rejestrację
  Odpowiedź brzmiała: "może".
  I nie, NIE CHODZIŁO o:

Dla przypomnienia, to nie jest gupa
pl.pogadanki-o-dupie-maryni, pl.szamanstwo, pl.drzyzga
a pl.soc.prawo.

  No właśnie tak.

  I teraz doszła odpowiedź na DRUGIE postawione w poście
pytanie: czy może zgodnie z prawem "uczyć moresu"
(AFAIR z przykładami).
  Odpowiedź brzmiała: "nie może".

  Ciągle za trudne do pojęcia, czy się zacietrzewiłeś
i widzisz koniec własnej tezy która nie wiedzieć co
ma udowodnić?
  Przypiąłeś pierwszą odpowiedź do drugiego pytania
(czy też drugą odpowiedź do trzeciego pytania, jakoś
tak) i wyrażasz zdziwienie że bezsens wychodzi :]

Pojawiło się około 20 bezsensownych odpowiedzi

  No właśnie.
  Z Twoją gdzieś w okolicach czoła bezsensu, bo pomieszałeś
JEDNĄ odpowiedź z DRUGĄ, z tego wyciągnąłeś sobie tezę
od czapy i żądasz od autora odpowiedzi na zarzut do
tezy której on wcale NIE postawił.
  Na jego sugestię żeby przeformułować pytanie nie odpowiedziałeś,
na moją uwagę że mieszasz pytania się burzysz.

[...]

  Była JASNA I WYRAŹNA ODPOWIEDŹ: "może" (umieścić).
  Konsekwencji nie widać.
  Nie umiesz czytać? Przepraszam za obraźliwą sugestię :> ale
właściwa brzmi: "nie chcesz czytać". Nie chciało Ci się, mimo
uwagi autora odpowiedzi i mojej, SPRAWDZIĆ, czego dotyczyła
odpowiedź której się uczepiłeś.

Znasz jednoznaczną odpowiedz czy nie?

  Znam, ale ja się do tego nie odnosiłem, skoro prawidłowa
odpowiedź już PADŁA. A przynajmniej taka, która wg mojej
najlepszej wiedzy jest prawidłowa :)

IMHO, numer rejestracyjny można opublikować

  Można.
  Było.

IMHO opublikowanie zdjęcia samochodu, również nie naruszy ustawy,

  Również można.
  Również było.

  Co to ma do przekręcania odpowiedzi która dotyczyła "uczenia moresu"?

Jeżeli odpowiedź nie tyczy pytania to z mojej strony EOT.

  Najpierw namieszałeś a teraz chcesz uciec?
  Nie ma tak dobrze :D

pzdr E.

wzjm, Gotfryd

Data: 2011-08-27 17:36:13
Autor: emeryt
Podać numer samochodu?
Pojawiło się około 20 bezsensownych odpowiedzi

 No właśnie.
 Z Twoją gdzieś w okolicach czoła bezsensu,

dobre, że akurat Ty to napisałeś <rotfl>.

 Była JASNA I WYRAŹNA ODPOWIEDŹ: "może" (umieścić).

fakt, mój błąd w gąszczu tego co się pojawiło, przeoczyłem
odpowiedź Reganda.

[...]

co do pozostałych Twoich, delikatnie mówiąc wypocin
nie chce mi się dyskutować, szkoda mi czasu, mam
lepsze zajęcia.
EOT

Data: 2011-09-01 21:36:09
Autor: Gotfryd Smolik news
Podać numer samochodu?
On Sat, 27 Aug 2011, emeryt wrote:

co do pozostałych Twoich, delikatnie mówiąc wypocin

  Och, wolno Ci mieć własne zdanie.

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-08-26 22:19:51
Autor: Andy Niwiński
Podać numer samochodu?

"Psot" <psot@TNIJno.pl> schrieb im Newsbeitrag news:j38mbk$jho$1news.dialog.net.pl...
[...]
A co to HAM?

Data: 2011-08-26 22:22:58
Autor: qwerty
Podać numer samochodu?
Użytkownik "Andy Niwiński"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j38v58$s2e$1@dont-email.me...
A co to HAM?

Szynka.

Data: 2011-08-27 04:17:57
Autor: Psot
Podać numer samochodu?

Użytkownik "Andy Niwiński" <andyniwinski@interia.pl> napisał w wiadomości news:j38v58$s2e$1dont-email.me...

[...]

HAM w przeciwieństwie do chama to ktoś przebrzydły i nie mieszczący się w kanonach obrzydliwości.Tak samo jak *UJ to ktoś bardziej ochydny niż c*uj ;}
Psot

Data: 2011-08-27 11:28:23
Autor: Bydlę
Podać numer samochodu?
On 2011-08-27 02:17:57 +0000, "Psot" <psot@TNIJno.pl> said:

ktoś bardziej ochydny

Fuj!
;>>>

--
Bydlę

Data: 2011-08-27 16:02:40
Autor: cef
Podać numer samochodu?

On 2011-08-27 02:17:57 +0000, "Psot" <psot@TNIJno.pl> said:

ktoś bardziej ochydny

Fuj!
;>>>

To jest c ruchome. Przyszło z hama.

A tak w temacie: proponowałbym na jakimś forum użytkowników
peugeotów zasygnalizować potrzebę urządzenia zlotu na Placu Nankiera
we Wrocławiu (tam gdzie incydent miał miejsce)
Jako znak jednoczący uczestników imprezy prosimy zawiesić krzyżyk na lusterku.

Data: 2011-08-27 08:13:20
Autor: Gotfryd Smolik news
Podać numer samochodu?
On Fri, 26 Aug 2011, Andy Niwiński wrote:

"Psot" <psot@TNIJno.pl> schrieb im Newsbeitrag
Ham wcisnął się mojemu dziecku
A co to HAM?

  Implementacja Stokrotki. Gramatyka i ortografia w nowym wydaniu ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-08-27 01:13:57
Autor: venioo
Podać numer samochodu?
W dniu 2011-08-26 19:49, Psot pisze:
[...]

Jedź na policje i powiedz, ze zatrzymales sie i zwrociles uwage delikwentowi, a ten Cie zbluzgal nie przebierajac w slowach i urazilo to Twoje uczucia, ponadto uzyl slow powszechnie uwazanych za wulgarne. Do tego tak Cie wystraszyl, ze teraz nie mozesz w nocy spac, masz lęki, moczysz sie, nie mozesz normalnie pracowac, w zwiazku z czym nalezy Ci sie od goscia dozywotnia renta zasądzona w powodztwie cywilnym, z tytulu uszczerbku na zdrowiu uniemozliwiajacego podjecie jakiejkolwiek pracy i normalnego funkcjonowania w spoleczenstwie.

..

..

..

..
..

....BUHAHAHAH... dawno sie tak nie ubawilem :D:D:D

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-08-27 06:53:20
Autor: WM
Podać numer samochodu?
Psot <psot@TNIJno.pl> napisał(a):
nos..Pedagogicznie nie odpuszczę nawet sto lat aby dziecko wiedziało, że hamstwo nie popłaca.

Mała podpowiedź, byś wiedział, jak to się robi w cywilizowanym świecie ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=6WCz6SI2XA4&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=FZ3I5UQRNTo&feature=related
http://www.smog.pl/wideo/43200/zemsta_za_zajecie_miejsca_parkingowego/
http://www.youtube.com/watch?v=ecfbmmR5eYE