Podać numer samochodu?

Data: 2011-08-27 01:13:57
Autor: venioo
Podać numer samochodu?
W dniu 2011-08-26 19:49, Psot pisze:
Ham wcisnął się mojemu dziecku które parkowało i śmiał się w
nos..Pedagogicznie nie odpuszczę nawet sto lat aby dziecko wiedziało, że
hamstwo nie popłaca. Mam zdjęcia samochodu , numery rejestracyjne
itd...mam zamiar sporo czasu poświęcić aby hama nauczyć szacunku do
bliźnich...
Mam pytanie: Czy mogę na grupach ujawnić numer rejestracyjny pojazdu,
lub zdjęcia pojazdu?Chcę się dowiedzieć jak najwięcej o tym typku i w
ramach prawa uczyć moresu
Psot

Jedź na policje i powiedz, ze zatrzymales sie i zwrociles uwage delikwentowi, a ten Cie zbluzgal nie przebierajac w slowach i urazilo to Twoje uczucia, ponadto uzyl slow powszechnie uwazanych za wulgarne. Do tego tak Cie wystraszyl, ze teraz nie mozesz w nocy spac, masz lęki, moczysz sie, nie mozesz normalnie pracowac, w zwiazku z czym nalezy Ci sie od goscia dozywotnia renta zasądzona w powodztwie cywilnym, z tytulu uszczerbku na zdrowiu uniemozliwiajacego podjecie jakiejkolwiek pracy i normalnego funkcjonowania w spoleczenstwie.

..

..

..

..
..

....BUHAHAHAH... dawno sie tak nie ubawilem :D:D:D

--
venioo
GG:198909

Podać numer samochodu?