Podajemy nazwiska tych co napluli na Chopina

Data: 2011-02-23 05:52:27
Autor: zbig
Podajemy nazwiska tych co napluli na Chopina
On 23 Lut, 14:22, "D. J. MC Donald Musk" <kasza...@zyrandol.pll.lot>
wrote:
W projekcie Radoslawa Sikorskiego i Marka Prawdy wzi li udzia uznani tw rcy
komiks w z Niemiec i Polski: Jakub Rebelka, Marcus "Mawil" Witzel, Jacek
Fr , Sascha Hommer, Krzysztof Ostrowski, Agata "Endo" Nowicka,
Andreas Michale, Patryk Mogilnicki, Jan-Frederik Bandel, Monika Powalisz,
Grzegorz Janusz.

--
 Gdy obstrukcjoni ci stan si zbyt irytuj cy, nazwijcie ich
 faszystami, nazistami albo antysemitami. Skojarzenie to, wystarczaj co

Jaki  z ciebie wrażliwus. Konkretnie gdzie temu Chopinowi napluto?
Tak cię "chuj" zniesmaczył hipokryto?

Data: 2011-02-23 15:15:24
Autor: D. J. MC Donald Musk

wrote:
[...]

trzeba bylo Nieznalskiej zaproponowac zrobienie jakiejs "promocyjnej instalacji" np Chopin osrany przez psa albo kaczynski przygnieciony tupolewem ale jaja no nie?

Data: 2011-02-23 07:46:02
Autor: zbig
Podajemy nazwiska tych co napluli na Chopina
U ytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:e3dbc787-cfc8-46fd-afb8-95697456cac8l14g2000pre.googlegroups.com...
wrote:

> [...]

> -- -- -- -- -
> Co ty mo esz zarzuci Urbanowi?
> Przecie to najuczciwszy facet pod s o cem.*Idzikowski 2010.11.10

Jaki  z ciebie wra liwus. Konkretnie gdzie temu Chopinowi napluto?
Tak ci "chuj" zniesmaczy hipokryto?

trzeba bylo Nieznalskiej zaproponowac zrobienie jakiejs "promocyjnej
instalacji" np Chopin osrany przez psa albo kaczynski przygnieciony
tupolewem ale jaja no nie?

Niezłe, ale coś takiego mogło by sie urodzić tylko w waszych kurzych
móżdżkach.

Data: 2011-02-23 14:59:05
Autor: obserwator
Podajemy nazwiska tych co napluli na Chopina

  Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Jaki  z ciebie wrażliwus. Konkretnie gdzie temu Chopinowi napluto?
Tak cię "chuj" zniesmaczył hipokryto?

...skoro jestescie tacy niewrazliwi, to zaprojektujcie sobie nowa flage waszego panstwa: wielkie gowno na tle czerwonej flagi.

Zrobicie furrore, na arenie miedzynarodowej. Ale pozniej nie miejcie pretensji
do calego swiata, ze wszedzie bedziemy traktowani tak, jak sobie pelowcy zycza.

Data: 2011-02-23 07:48:11
Autor: zbig
On 23 Lut, 15:59, " obserwator" <darz_bor.SKA...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Zrobicie furrore, na arenie miedzynarodowej. Ale pozniej nie miejcie pretensji
do calego swiata, ze wszedzie bedziemy traktowani tak, jak sobie

Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Pisze się" furorę" półgłówku.

Data: 2011-02-23 15:56:03
Autor: obserwator
Podajemy nazwiska tych co napluli na Chopina
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a): Pisze się" furorę" półgłówku.

no i co z tego? ja tez potrafie ublizaz, bezczelny, zaklamany, tepy chamie.

Data: 2011-02-23 08:06:41
Autor: zbig
Podajemy nazwiska tych co napluli na Chopina
On 23 Lut, 16:56, " obserwator" <darz_bor.SKA...@gazeta.pl> wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisa (a):

Pisze si " furor " p g wku.

no i co z tego? ja tez potrafie ublizaz, bezczelny, zaklamany, tepy chamie.

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

To z tego wieśniaku, że nie potrafisz nawet sklecić poprawnego zdania
w ojczystym języku a bierzesz się za analizę postaw patriotycznych.
Posługiwanie się językiem ojczystym i szacunek do niego to warunek
brzegowy, który musi być spełniony aby w tej sprawie ośmielić się
zabrać głos.
Chyba, że ktoś jest obywatelem Wolski, tak jak twój polityczny guru.

Data: 2011-02-23 15:31:14
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-23 15:15, D. J. MC Donald Musk pisze:
albo kaczynski przygnieciony
tupolewem ale jaja no nie?

to nie glupi pomysl by w 5 minut stac sie slawnym.

--
the_foe

Podajemy nazwiska tych co napluli na Chopina