Podanie do publicznej wiadomosci a bycie poinformowanym

Data: 2009-09-05 11:00:54
Autor: Kenny
Podanie do publicznej wiadomosci a bycie poinformowanym
Czesc,

Pytanie to, to poklosie watku o parkomatach na pl.rec.krakow.

Od 1.9.2009 platnosc za postoj w strefie w Krk uiszcza sie tylko w
parkomatach. Zastapily one karteczki o roznych nominalach kupowane w
kioskach i u "panow w kamizelkach", na ktorych zakreslalo sie date i godzine
rozpoczecia postoju.

Sek w tym ze wiele osob ma wciaz jeszcze troche tych karteczek (a sposob
dzialania krakowskich parkomatow uwazaja z kuriozalny :). Uniewaznienie
karteczek nastapilo (jak sie domyslam) uchwałą rady miasta i zostalo (to
wiem na pewno) podane w lokalnych mediach do publicznej wiadomosci.

I takie wolne dywagacje:
- co w sytuacji, gdy ostatnie 3 tyg bylem zagranica, i to wtedy urzad zlecil
mediom poinformowanie o zmianie
- na www.krakow.pl (Turystyka / poruszamy sie po Krakowie / Samochod) wciaz
jest stara informacja o karteczkach do samodzielngo skreslania i ani slowa o
parkomatach

Czy wiec mam sie czuc poinformowany, ze nie moge juz uzywac karteczek? I w
razie mandatu za brak oplaty w strefie (skreslona karteczka zamiast kwitka z
parkomatu) nie mam szans na wygrana? Domyslam sie, ze w swiatle
obowiazujacej uchwaly, moją nieobecnosc oraz jakas stronke www moge sbie
wsadzic w d... Right?

--
Wojtek
Pozdrowienia

Data: 2009-09-05 11:02:10
Autor: Kenny
Kenny wrote:
| Czesc,
|
| Pytanie to, to poklosie watku o parkomatach na pl.rec.krakow.

Tfu, pl regionalne.krakow. rzecz jasna.

--
Wojtek
Pozdrowienia

Data: 2009-09-07 01:09:17
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl> napisał w wiadomości news:4aa22912$1news.home.net.pl...
Kenny wrote:
| Czesc,
| Pytanie to, to poklosie watku o parkomatach na pl.rec.krakow.
Tfu, pl regionalne.krakow. rzecz jasna.

A na znakach drogowych zmieniono informacje? Parkometry są widoczne, czy ukryte? Bo moim zdaniem skoro są parkometry, to należy z nich korzystać, natomiast za sensowne uznałbym w tym wypadku żądanie zwrotu przez Miasto wartości niewykorzystanych biletów.

Data: 2009-09-07 08:11:40
Autor: Kenny
Robert Tomasik wrote:
> [...]
| korzystać, natomiast za sensowne uznałbym w tym wypadku żądanie
| zwrotu przez Miasto wartości niewykorzystanych biletów.

Na znakach informujacych o strefie w Krk nie ma info o sposobie platnosci.
Raczej sa widoczne.

No ja mam tych karteczek na dobre pare godzin postoju... chenie bym odzyskal, albo $ albo czas.

Chyba sie przejde do firmy co to obsluguje, bo to oni sprzedaja na podstawie umowy z miastem.

--
Wojtek
Pozdrowienia

Podanie do publicznej wiadomosci a bycie poinformowanym