Podanie wyroku do publicznej wiadomości

Data: 2010-10-05 08:21:20
Autor: niusy.pl
Podanie wyroku do publicznej wiadomości

Użytkownik <sympatyczna_poczta_a@amorki.pl>

Jestem wydawcą prasy internetowej. Jestem jednocześnie pokrzywdzonym przez pana X. Został on skazany z art. 216.2. Otrzymałem już wyrok skazujący pana X (jeszcze nieprawomocny). Chciałbym opublikować ten wyrok w całości w swoim czasopiśmie. Miałaby to  być przestrogada innych, że nie jest się anonimowym w necie i nie zanim się coś napisze, należy pomyśleć o ewentualnych konsekwencjach czynu.

Kiedy ... można być anonimowym. Jeśli ktoś raz poniesie konsekwencje (jak piszesz) to drugi raz opluje Cię naprawdę anonimowo i tyle z tego przyjdzie, że następnym razem już nie będziesz mógł mu niczego zarzucić.

Data: 2010-10-05 17:52:40
Autor:
[...]

Osób, ktore wiedzą, jak to zrobić, jest na szczęście niewiele w stosunku do wszystkich internautów.

Podanie wyroku do publicznej wiadomości