Podatek Belki

Data: 2011-07-02 13:55:07
Autor: E
Podatek Belki
Witam

Czy w temacie "podatek Belki" coś się zmieniło
od 1 lipca?
Gdzie ta sprawa jest opisana - jako fakty a nie
przewidywania?

Data: 2011-07-02 14:06:07
Autor: Liwiusz
Podatek Belki
W dniu 2011-07-02 13:55, E pisze:
Witam

Czy w temacie "podatek Belki" coś się zmieniło
od 1 lipca?
Gdzie ta sprawa jest opisana - jako fakty a nie
przewidywania?

Fakty są takie, że nowe zasady zaokrąglania podatku już obowiązują.

A w przedmiocie przewidywań i spekulacji :)
http://www.remitent.pl/po-lokatach-antybelkowych-antybelkowe-weksle/2511

--
Liwiusz

Data: 2011-07-02 14:29:51
Autor: E
Podatek Belki
[...]

Czyli mówiąc po ludzku dzienna kapitalizacja już nie chroni
przed podatkiem Belki, czy tak?
Jeśli tak, to dlaczego niektóre banki ciągle w reklamach podają
oprocentowanie z podatkiem Belki i bez?
Pełno takich przykładów można znaleźć np. na stronie www.comperia.pl.

Data: 2011-07-02 14:52:11
Autor: Liwiusz
Podatek Belki
W dniu 2011-07-02 14:29, E pisze:
Jeśli tak, to dlaczego niektóre banki ciągle w reklamach podają
oprocentowanie z podatkiem Belki i bez?
Pełno takich przykładów można znaleźć np. na stronie www.comperia.pl.

Gdzie dokładnie, bo strona spora, a na pierwszy rzut oka nic podejrzanego mi się nie nasunęło.

--
Liwiusz

Data: 2011-07-02 16:00:42
Autor: tomek
Podatek Belki
Dnia 2011-07-02, o godz. 14:52:11
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

W dniu 2011-07-02 14:29, E pisze:
> [...]
> www.comperia.pl.

Gdzie dokładnie, bo strona spora, a na pierwszy rzut oka nic podejrzanego mi się nie nasunęło.

Bo nie wyczułeś że to spam ;)

Tomek

Data: 2011-07-02 16:26:05
Autor: Liwiusz
Podatek Belki

W dniu 2011-07-02 14:29, E pisze:
[...]

Sęk w tym, że już od dawna miałem ubzdurane w głowie, że koniec belki to już od dziś...

Ale jak jeszcze rok, to ok :)

--
Liwiusz

Data: 2011-07-02 16:44:44
Autor: E
Podatek Belki
Sęk w tym, że już od dawna miałem ubzdurane w głowie, że koniec belki to już od dziś...

Ale jak jeszcze rok, to ok :)

Jeśli jest tak, jak pisze Piotrek to pół roku.
Ale ciągle nie mogę znaleźć przepisu, który to reguluje.

Data: 2011-07-02 17:18:21
Autor: Piotrek
Podatek Belki
On 2011-07-02 16:44, E wrote:
Jeśli jest tak, jak pisze Piotrek to pół roku.
Ale ciągle nie mogę znaleźć przepisu, który to reguluje.

Ordynacja podatkowa

Piotrek

Data: 2011-07-02 17:37:02
Autor: Piotrek
Podatek Belki
On 2011-07-02 17:28, E wrote:

Spamujesz?

Masz jakiś problem z czytaniem ze zrozumieniem?

EOT.

Piotrek

Data: 2011-07-02 15:00:05
Autor: Piotrek
Podatek Belki
On 2011-07-02 14:29, E wrote:
[...]

Pewnie dlatego, że te regulacje mają wejść w życie od 1 stycznia 2012.

Piotrek

Data: 2011-07-02 15:11:15
Autor: Liwiusz
Podatek Belki
W dniu 2011-07-02 15:00, Piotrek pisze:
On 2011-07-02 14:29, E wrote:
[...]

Głowę bym dał, że to już w tym roku :) A tyle hałasu...  Za rok to już może żadnych podatków nie będzie. Nic nie będzie :)

--
Liwiusz

Data: 2011-07-02 22:52:56
Autor: Tomasz Chmielewski
Podatek Belki
On 2011-07-02 14:29, E wrote:
[...]

Euro bedzie ;)

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-07-03 12:55:32
Autor: SDD
Podatek Belki

Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.wpkg.org> napisał w wiadomości news:979ep9Fp2gU1mid.uni-berlin.de...

Euro bedzie ;)

No i 22.12.2012 (czyliu dzien po końcu świata) zagra Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy :)

Pozdrawiam
SDD

Podatek Belki