Podatek bankowy jest dobry dla Nas !!!

Data: 2010-09-09 16:23:43
Autor: Rafał
Podatek bankowy jest dobry dla Nas !!!
W dniu 2010-09-09 11:01, Jan Strybyszewski pisze:
Zapraszam do dyskusji

Takich bzdur to już dawno nie czytałem. Wszystko zostanie przerzucone na klienta w postaci prowizji i opłat wszelakich. I tylko Polbank będzie miał wszystko w d...

--
Raf

Data: 2010-09-09 09:17:04
Autor: Krzysiek
On 9 Wrz, 16:23, Rafał <ad...@moj.invalid> wrote:

Takich bzdur to już dawno nie czytałem. Wszystko zostanie przerzucone na
klienta w postaci prowizji i opłat wszelakich. I tylko Polbank będzie
miał wszystko w d...

Trzeba będzie szukac banków które nie udzielaja kredytów:P

Data: 2010-09-09 19:24:17
Autor: MarekZ
Podatek bankowy jest dobry dla Nas !!!
Użytkownik "Krzysiek" <kl1@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:9561c4ba-8f75-4c57-a528-131b9f010079@q26g2000vbn.googlegroups.com...

Trzeba będzie szukac banków które nie udzielaja kredytów:P

Luzik, będzie wybór, że ho ho. Najpierw pan Kluza zakaże kredytów walutowych. A potem wszystkich i nie będzie niczego. Tylko lokaty i obligacje. :)

Data: 2010-09-09 19:40:33
Autor: Arek
MarekZ napisał(a) w wiadomo¶ci: ...
[...]

"Żeby nie było bandyctwa, żeby nie było złodziejstwa, żeby nie było
niczego" - Krzysztof Kononowicz, kandydat na prezydenta Białegostoku.
Kononowicz do KNF!

Każdy podatek, obojętnie czy go nazwać np. koncesj±, zostanie
przerzucony na nas wszystkich, kwestia tylko jak szybko.

Arek

Data: 2010-09-10 05:44:07
Autor: Jan Strybyszewski
W dniu 2010-09-09 19:40, Arek pisze:
[...]

Na mnie nie zostanie ja nie biore kredytów.

Data: 2010-09-10 10:24:05
Autor: mvoicem
Podatek bankowy jest dobry dla Nas !!!
(09/10/2010 05:44 AM), Jan Strybyszewski wrote:
[...]
Każdy podatek, obojętnie czy go nazwać np. koncesj±, zostanie
przerzucony na nas wszystkich, kwestia tylko jak szybko.

Na mnie nie zostanie ja nie biore kredytów.

Ale droższy kredyt oznacza większe koszty działania różnych podmiotów u których będziesz kupować marchewkę, lodówkę, samochód.

Jak my¶lisz - na kogo przenios± te wyższe koszty?

Data: 2010-09-10 10:30:26
Autor: Kamil Jońca
mvoicem <mvoicem@gmail.com> writes:

[...]

O ile wezm± ten kredyt (do tego cała ta dyskusja się sprowadza)

Z drugiej strony _tanie_ kredyty mieszkaniowe spowodowały wzrost cen
mieszkań - bo ludzie mniej się szczypali wydaj±c t± kasę.

Więc to przełożenie drogi kredyt => drogie dobra nie musi być takie
jednoznaczne. KJ

PS. To _NIE_ oznacza, że uważam ten podatek za dobry czy zły - odniosłem
się tylko do zależno¶ci cena kredytu - cena dóbr.

Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko

Data: 2010-09-09 21:39:56
Autor: Cyb
On Thu, 9 Sep 2010 19:24:17 +0200, "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> wrote:

[...]

i jeden kredytobiorca - PANSTWO

a za panstwo splacac kredyty beda juz podatnicy...
no in kolko sie zamyka, perpetuum mobile kwakwamac

pozdarwiam,
Cyb

Data: 2010-09-09 17:02:27
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Rafał" <adres@moj.invalid> napisał w wiadomości news:4c88edee$0$27025$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zwłaszcza będzie miał w dalszym ciągu w dupie klientów, którym wysyła aktywne karty kredytowe pocztą.
:-D
LOL

--
Jan WerbiĹ„ski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/

Data: 2010-09-10 05:43:29
Autor: Jan Strybyszewski
W dniu 2010-09-09 16:23, Rafał pisze:
[...]

Ale czy zrozumiałes istote podatku, czy tak sobie tylko smecisz ?

Podatek bankowy jest dobry dla Nas !!!