Podatek dochodowy po sprzedaży nieruchomości

Data: 2009-10-21 00:38:05
Autor: MVP
Podatek dochodowy po sprzedaży nieruchomości
Witam,

mam następujące pytanie (a właściwie case do rozwiązania :) ):

Kupuje nowe mieszkanie w lipcu 2009,
Uwłaszczam stare w sierpniu 2009,
Sprzedaję uwłaszczone w październiku 2009.

Czy mogę zaliczyć kupione wcześniej mieszkanie na poczet realizacji
własnych celów mieszkaniowych i tym samym uniknąć zapłaty podatku
dochodowego? (nowe mieszkanie kosztowało więcej niż cena sprzedaży
starego).
Wprawdzie po przeczytaniu treści ustawy wydaje mi się to mało
prawdopodobne, ale może ktoś miał do czynienia z taką sytuacją?

Data: 2009-10-24 06:36:44
Autor: MVP
Podatek dochodowy po sprzedaży nieruchomości
Naprawdę nikt nie miał do czynienia z taką sytuacją?