Podatek i kombinacje

Data: 2010-11-04 18:57:20
Autor: Gonzo
Podatek i kombinacje
O tym jak nie placic podatkow pisalem u siebie na blogu:
http://pokonacrynek.blogspot.com/2010/06/jak-nie-pacic-podatku.html

Data: 2010-11-04 22:59:24
Autor: Delfino Delphis
Podatek i kombinacje
Gonzo wrote:

/

Ooo wciągnąłem się. Fajny artykuł o piramidowaniu. Dokładnie to odkryłem optymalizując system podążania za trendem. Jak by nie patrzeć zawsze wychodziło, aby nie piramidować w ogóle z wyjątkiem jednej transakcji, gdzie spiramidowało się do makabrycznych rozmiarów. Tak więc taka strategia to liczenie na złoty strzał.

Data: 2010-11-04 23:10:38
Autor: Delfino Delphis
Podatek i kombinacje
Delfino Delphis wrote:

[...]

Nieee no. Świetny ten blog. Naprawdę wiele tekstów z głową, mam bardzo dużo podobnych przemyśleń, choć niewiele z nich przetestowałem. Mam w końcu coś do czytania na długie zimowe wieczory. Super sprawa. A myślałem, że na tej grupie nie znajdzie się nic wartościowego :)

Data: 2010-11-06 13:33:08
Autor: Gonzo
Podatek i kombinacje
On 04/11/2010 22:10, Delfino Delphis wrote:
Delfino Delphis wrote:
myślałem, że na tej
grupie nie znajdzie się nic wartościowego :)

Dziekuje.
Czasem trzeba wiele scierwa przeczytac aby dokopac sie do czegos wartosciowego raz na pare miesiecy.

http://PokonacRynek.blogspot.com - analiza techniczna, giełda, prognozy i przemyślenia.

Data: 2010-11-05 08:50:31
Autor: Zbyszek
Podatek i kombinacje
Dnia 04-11-2010 o 19:57:20 Gonzo <gonzo@none.nn> napisał(a):

O tym jak nie placic podatkow pisalem u siebie na blogu:
http://pokonacrynek.blogspot.com/2010/06/jak-nie-pacic-podatku.html

hm,
a co jesli kontrakty będą miały te same notowania po pol roku?
Nie mówiąc o mrożeniu pół roku gotówki.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-11-06 13:34:05
Autor: Gonzo
Podatek i kombinacje
On 05/11/2010 07:50, Zbyszek wrote:
[...]

Gotowka to nie problem - depozyty na przeciwstawne sa male. A co do pierwszego pytania to pomysl, jest rozwiazanie.