"Podatek katastralny - kolejne narzędzie eksterminacji Polaków?"

Data: 2011-10-20 15:32:59
Autor: apr...
"Podatek katastralny - kolejne narzędzie eksterminacji Polaków?"
krzyż jest najważniejszy...

http://alefstern.nowyekran.pl/post/30712,ster-kata-zmowa-milczenia-politykow

..."Cyrkowcy nabrali wody w usta i milczą na temat podatku katastralnego. Radni znają stawkę tego podatku - 1% wartości nieruchomości. Kataster, czyli elektroniczne mapy nieruchomości, które są podstawą do wyliczenia należnego podatku katastralnego.
Z przykrością stwierdzam, że pośród partii politycznych panuje swoista zmowa milczenia odnośnie wprowadzenia podatku katastralnego. Przy przyjętej już stawce podatku katastralnego równej 1% wartości nieruchomości, właściciel mieszkania za 300 tys. zł zapłaci 3000 zł rocznie, a właściciel domku za 500 tys. zł zapłaci 5000 zł rocznie. Ten podatek zmiecie z powierzchni ziemi gospodarstwa rolne, bo nawet małe gospodarstwo może "liczyć" na 10 lub 20 tys. zł podatku katastralnego rocznie."...

Data: 2011-10-20 17:42:42
Autor: Grzegorz Z.
"Podatek katastralny - kolejne narzędzie eksterminacji Polaków?"
apr... napisał:

krzyż jest najważniejszy...

Krzyż można po kryjomu w nocy raz dwa i sru ze ściany. Nie widzę problemu z
krzyżem. --
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych
tarapatach. John Steinbeck

Data: 2011-10-20 18:00:46
Autor: oyster
Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
apr... napisał:

krzyż jest najważniejszy...

Krzyż można po kryjomu w nocy raz dwa i sru ze ściany. Nie widzę problemu z
krzyżem.

Widzisz, widzisz - ten krzyż w sejmie wisi po to, aby wam, komuchy i ubole, przypominać o tym w jak bydlęcy sposób zamrdowaliscie Popiełuszkę.
I to was, dziady tak kłuje po oczach - że wam się tę zbrodnię pamięta i o niej wam i ludziom przypomina, czerwone sukinsyny.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-20 18:51:26
Autor: bolek

apr... napisał:

[...]

-- -- --
Te, zwolennik krzyża !
To tak po katolicku bluzgać ?
A skoro wszystkich oskarżasz o ten mord, to czemu wymordowaliście
tylu ludzi w czasach wypraw krzyżowych i inkwizycji ?

Data: 2011-10-20 11:26:59
Autor: HaMMeR
On 20 Paź, 18:51, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "oyster" <mor...@glizda.com> napisał w wiadomościnews:j7pgjb$h55$2news.onet.pl...> Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:

> [...]
> I to was, dziady tak kłuje po oczach - że wam się tę zbrodnię pamięta i o
> niej wam i ludziom przypomina, czerwone sukinsyny.

-- -- --
Te, zwolennik krzyża !
To tak po katolicku bluzgać ?
A skoro wszystkich oskarżasz o ten mord, to czemu wymordowaliście
tylu ludzi w czasach wypraw krzyżowych i inkwizycji ?

No wlasnie.., gdybysmy nie byli tacy litosciwi, to bys lajzo nie
mial okazji sie narodzic!

Data: 2011-10-20 18:45:27
Autor: obserwator
HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

No wlasnie.., gdybysmy nie byli tacy litosciwi, to bys lajzo nie
mial okazji sie narodzic!

niech dalej komuchy walcza z katolikami. Przyjda muzulmanie i zrobia im kuku:)

Z Kadafim sie nie pierniczyli. Uwaga bardzo drastyczne:

http://www.youtube.com/watch?v=KJQUShElCzE&feature=youtu.be&skipcontrinter=1

Data: 2011-10-21 14:20:00
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 20 Oct 2011 18:45:27 +0000 (UTC), obserwator napisał(a):

niech dalej komuchy walcza z katolikami. Przyjda muzulmanie i zrobia im kuku:)

Już są.
--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

Data: 2011-10-20 18:55:00
Autor: oyster
apr... napisał:

[...]

Te, nie jestem zwolennikiem krzyża, ale katem ubeków i kapusiów.

To tak po katolicku bluzgać ?

Czy ja bluzgam po katolicku, śmieszny miśku?

A skoro wszystkich oskarżasz o ten mord, to czemu wymordowaliście
tylu ludzi w czasach wypraw krzyżowych i inkwizycji ?

Ja? Nie przypominam sobie. :-)
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-20 19:51:16
Autor: t-1
"Podatek katastralny - kolejne narzędzie eksterminacji Polaków?"

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl>> A skoro wszystkich oskarżasz o ten mord, to czemu wymordowaliście
tylu ludzi w czasach wypraw krzyżowych i inkwizycji ?

Widać, że jesteś cienki bolek w wiedzy o średniowieczu. I na dodatek bierzesz dzisiejsze stosunki społeczne za podstawę swoich rozważań i ocen.

Wyprawy krzyżowe były reakcją na agresywną politykę władców muzułmańskich w tym zajęcie przez nich Jerozolimy. Miały pomóc Bizancjum, wyzwolić Jerozolimę oraz odzyskać cenne relikwie.

Inkwizycjia natomiast oprócz zwalczania herezji co było głównym postulatem ówczesnego społeczenstwa, miała na celu zapewnienie bezpieczeństwa ludzi niewinnych przez wyeliminowanie samosądów.  Ilość ofiar podawana przez przeciwników jest mocno zawyżona a każdy oskarżony miał zapewnione wnikliwe śledztwo.

t-1

Data: 2011-10-20 20:33:09
Autor: Grzegorz Z.

apr... napisał:

krzyż jest najważniejszy...

Krzyż można po kryjomu w nocy raz dwa i sru ze ściany. Nie widzę problemu z
krzyżem.

Widzisz, widzisz

Nie widzisz. A teraz won do biedaszybu, tam twoje miejsce.

Data: 2011-10-20 20:35:14
Autor: oyster

apr... napisał:

[...]

Widzisz, widzisz - dziabie po tych kaprawych oczętach. :-)
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-20 20:42:32
Autor: Grzegorz Z.

apr... napisał:

[...]

Co? Krzyż? Przecież to zwykłe dwie deski z Żydkiem, których zresztą podobno
nie lubisz.

Data: 2011-10-20 21:01:36
Autor: oyster

apr... napisał:

[...]

Zwykłe? To czemu dostajesz spazmów i toczysz pianę na widok tych dwóch desek?

z Żydkiem, których zresztą podobno
nie lubisz.

Nie widzisz różnicy, prawdaż? No, ale cóż tu wymagać od nakręconego propagandą enkawudzisty.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-20 21:04:22
Autor: Grzegorz Z.

apr... napisał:

[...]

Specjalnie dla ciebie mogę uznać że to dwie niezwykłe deski z Żydkiem który
niezwykle marnie skończył. Gorzej nawet od tego który przyjechał FSO 1500 na tamę.

Data: 2011-10-21 14:15:46
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 20 Oct 2011 18:00:46 +0200, oyster napisał(a):

Widzisz, widzisz - ten krzyż w sejmie wisi po to, aby wam, komuchy i ubole, przypominać o tym w jak bydlęcy sposób zamrdowaliscie Popiełuszkę.

I nie tylko.

I to was, dziady tak kłuje po oczach - że wam się tę zbrodnię pamięta i o niej wam i ludziom przypomina, czerwone sukinsyny.

HOWGH!

--
XL
Bronisław Komorowski określający się jako konserwatywny, wierzący otworzył

Data: 2011-10-21 17:13:27
Autor: stevep

apr... napisał:

[...]

I mówisz to zdrowy na umyśle?

--
stevep

Data: 2011-10-21 14:12:07
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 20 Oct 2011 17:42:42 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

apr... napisał:

krzyż jest najważniejszy...

Krzyż można po kryjomu w nocy raz dwa i sru ze ściany. Nie widzę problemu z
krzyżem.

Ja widzę - nie z samym krzyżem, lecz z rządzącymi, identyczny jak wokół
krzyża pod pałacem prezydenckim: skoro już krzyż jest, to po co ma
stać/wisieć bezużytecznie, kiedy przy tej okazji można coś zyskać, dac
ludziom igrzyska, zeby nie myśleli o chlebie: a podbechtać ludzi!
podzielić! sprowokować rozp...!

Data: 2011-10-21 22:53:56
Autor: pluton
[...]

Tak z ciekawosci: ty naprawde tak myslisz ?

Nullification

Data: 2011-10-20 17:58:33
Autor: oyster
Użytkownik -  apr... napisał:
[...]

By żyło się lepiej!
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-20 18:52:35
Autor: obserwator
we wszytkich panstwach zachodnich placi sie taki podatek. Nie ma wiec o czym dyskutowac i panikowac.

Data: 2011-10-21 10:33:14
Autor: T.

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j7pqlj$paj$1inews.gazeta.pl...
we wszytkich panstwach zachodnich placi sie taki podatek. Nie ma wiec o czym
dyskutowac i panikowac.

--
Ale my nie mieszkamy na Zachodzie. Dlatego dyskutujemy. A jak kominiarz nie umie zachować dyscypliny budżetowej, to znów opróżnia nam portfele...
I kasa jest - na różne agencje, pensje dla prezesów. Jak to mówił Schetyna - "do polityki idzie się dla naprawdę dużych pieniędzy".

Data: 2011-10-20 19:01:26
Autor: sofu

Użytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j7pevb$ksk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie wyobrazam sobie 1 % podatek katastralny.
Ludzie budujac domy płacili już wszelkie możliwe podatki z Vat-em włącznie.
Nikt przy zdrowych zmysłach nie mógłby go zrozumieć. Karać za ładny dom?
Ludzie aby przeżyc musieliby celowo dewastowac swoje domy upodabniając je do ruder.
Czy o to chodzi?

sofu

Data: 2011-10-20 20:14:27
Autor: the_foe
W dniu 2011-10-20 17:32,  apr... pisze:
[...]

bzdury
po pierwsze: podtek katastralny nie jes liczony od rynbkowej wartosci nieruchomosci!
http://pl.wikipedia.org/wiki/Warto%C5%9B%C4%87_katastralna_nieruchomo%C5%9Bci
Po drugie, podatek katstralny nie dotyczy gruntow rolnych ktore sa opodatkowane inaczej na podstawie bonitacji gruntow i srednich cen produktow rolnych.
Po trzecie, podatek katastralny lobbuja duze miasta, szczegolnie male miasta straca na tym podatku.
Po czwarte: na pewno nie bedzie to 1% tylko do 1% (gdyz gminy same decyduja o stawkach podatkow od nieruchomosci jak chca to w ogole moga go nie pobierac. MF oglasza co rocznie tylko maksymalne stawki
Po piate: nieruchomosc zamieszkala przez wlasciciela bedzie miala nizsza stawke maksymalna

--
the_foe

Data: 2011-10-20 20:37:18
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-20 20:14, the_foe pisze:

[...]

Czyli... popierasz i jesteś za?

Data: 2011-10-20 20:42:24
Autor: oyster
Użytkownik - jadrys napisał:
[...]

Jak się okaże, że to jego Mościsko jest coś wiecej warte niż zatęchła dziura, to z mety zmieni zdanie.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-21 10:31:24
Autor: T.

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:j7podv$o46$1news.dialog.net.pl...
[...]

Tak - piszą o starej ustawie i o 30% mniejszej wartości od rynkowej. Rzeczywiście, super ulga...
W nowej może być róznie. W końcu chodzi o ustalenie rynkowej ceny nieruchomości.

Po drugie, podatek katstralny nie dotyczy gruntow rolnych ktore sa opodatkowane inaczej na podstawie bonitacji gruntow i srednich cen produktow rolnych.

Sper, rolnicy sie ucieszą, że wycenią im zaledwie nieruchomości na ich gruncie, dom, zabudowania...

[...]

O 5%?
Wal się...
T.

"Podatek katastralny - kolejne narzędzie eksterminacji Polaków?"