Podatek liniowy czy skala podatkowa

Data: 2010-01-15 08:18:01
Autor: haccp-polska.pl
Podatek liniowy czy skala podatkowa
Pozdrawiam wszystkich,

proszę o pomoc z waszej strony na temat wyboru opodatkowania na 2010 r.

chodzi mi o podatek liniowy lub zwykłą skalę podatkową. W chwili obecnej jestem na skali podatkowej ale moja księgowa sugeruje abym przeszedł na podatek liniowy

Dochody osiągane z DG są różne - działalność doradcza (nie przedstawiciel handlowy i nie ubezpieczenia lub coś pokrewnego)
--
Pozdrawiam serdecznie
Andrzej

Data: 2010-01-14 23:34:56
Autor: Jarek Andrzejewski
On 15 Sty, 08:18, "haccp-polska.pl" <i...@haccp-polska.pl> wrote:
Pozdrawiam wszystkich,

proszę o pomoc z waszej strony na temat wyboru opodatkowania na 2010 r.

Lepiej wyrejestruj działalność, bo jeśli tak precyzyjnie ją
prowadzisz, jak zadajesz pytania, to tylko kłopotów sobie narobisz :-)

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-01-15 08:52:59
Autor: Piotrek
On 2010-01-15 08:18, haccp-polska.pl wrote:
Pozdrawiam wszystkich,

[...]

Jakby to powiedzieć ...

Przejdź albo .... nie przechodź

Zależy to od między innymi od Twoich dochodów oraz pierdylionów innych rzeczy (np. czy chcesz rozliczać się wspólnie z żoną / dzieckiem, etc.).

Piotrek

Data: 2010-01-15 00:20:09
Autor: Asen
Podatek liniowy czy skala podatkowa
Kawaler czy żonaty?
Dzieci czy bez.

Ustalenie czy podatek liniowy czy zasady ogólne jest dosyć prosta.
Dochód do 85-95 tys. samotnego lub 170-190 tys. małżonka, który może
się rozliczyć z żoną to ZASADY OGÓLNE. Dzieci jeszcze podnoszą ten
przedział. Im wyżej tym bliżej do PODATKU LINIOWEGO.

Podatek liniowy czy skala podatkowa