Podatek od deszczu

Data: 2018-01-13 22:47:43
Autor: Animka
Podatek od deszczu
Od 1 stycznia obowiązuje tzw. podatek od deszczu. Płacić go muszą właściciele dużych budynków o powierzchni ponad 3,5 tys. mkw. oraz ci, którzy zabudowali swoją działkę w co najmniej 70 proc., a w okolicy brakuje kanalizacji deszczowej.
https://businessinsider.com.pl/twoje-pieniadze/prawo-i-podatki/podatek-od-deszczu-prawo-wodne/f9nnhwr

--
animka

Data: 2018-01-14 15:03:37
Autor: Stokrotka
Podatek od deszczu

[...]

NIe wiedziałam. Bardzo dobry pomysł.
Będzie lepsza jakość wody,
bo więcej wody wsiąknie w ziemę, a mniej spłynie bezpośrednio do kanału itp..

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2018-01-14 19:16:09
Autor: Kviat
Podatek od deszczu
W dniu 2018-01-14 o 15:03, Stokrotka pisze:

[...]

Być może dobry, a być może zły.
Tylko dlaczego kościoły są zwolnione?

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2018-01-14 20:23:44
Autor: Stokrotka
Podatek od deszczu
[...]

NIe czytałam ustawy, oparłam się na poście pszywołanym.
NIe wiem, może jest jakieś "zabytkowe" uzasadnienie,
ale na pewno nowo.budowane kościoły nie powinny być zwolnione-
pszecież wystczy odpowiednio zaprojektować zagospodarowanie terenu.
Istotą jest jak rozumiem, żeby gęstość zabudowań była odroinę mniejsza.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2018-01-15 11:37:39
Autor: rg
Podatek od deszczu
Sun, 14 Jan 2018 15:03:37 +0100, w <p3fnvn$phf$1@usenet.news.interia.pl>,
"Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał(-a):

> [...]

Będzie lepsza jakość wody,
bo więcej wody wsiąknie w ziemę, a mniej spłynie bezpośrednio do kanału itp..

Co bierzesz?

Data: 2018-01-15 14:00:36
Autor: Wojtek
Podatek od deszczu
W dniu 2018-01-13 o 22:47, Animka pisze:
[...]

A kto zapłaci za zabetonowane, zaasfaltowane centra miast? Zdaje się, że ci państwo (nie mylić z tym państwem).

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2018-01-15 16:46:52
Autor: Stokrotka
Podatek od deszczu

A kto zapłaci za zabetonowane, zaasfaltowane centra miast? ...

PIS zabroni.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2018-01-15 21:13:05
Autor: rg
Podatek od deszczu
Mon, 15 Jan 2018 16:46:52 +0100, w <p3iidh$m77$1@usenet.news.interia.pl>,
"Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał(-a):

> A kto zapłaci za zabetonowane, zaasfaltowane centra miast? ...

PIS zabroni.

Zabroni zapłacić?

Data: 2018-01-15 21:57:01
Autor: Stokrotka
Podatek od deszczu

PIS zabroni.

Zabroni zapłacić?

Zabroni betonować.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2018-01-15 22:12:14
Autor: rg
Podatek od deszczu
Mon, 15 Jan 2018 21:57:01 +0100, w <p3j4ij$f7c$1@usenet.news.interia.pl>,

>Zabroni zapłacić?

Zabroni betonować.

Co bierzesz? :)
Już zabetonowane.

Data: 2018-01-16 08:47:42
Autor: Stokrotka
Podatek od deszczu

Już zabetonowane.

Trotuary się kruszą.
Ciekawe, czy zabronią naprawiać,
czy nakażą budować ażurowe?
Tak czy siak, buty szpilki pszestaną iść.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2018-01-16 10:28:53
Autor: rg
Podatek od deszczu
Tue, 16 Jan 2018 08:47:42 +0100, w <p3kanr$42j$1@usenet.news.interia.pl>,
> [...]

Ciekawe, czy zabronią naprawiać,
czy nakażą budować ażurowe?
Tak czy siak, buty szpilki pszestaną iść.

Ty na poważnie czy jesteś trollem?

Data: 2018-01-16 11:33:29
Autor: J.F.
Podatek od deszczu
Użytkownik "rg"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:2ehr5dp7kihd89e9jtl8lq9c173q1tk1vb@4ax.com...
Tue, 16 Jan 2018 08:47:42 +0100, w <p3kanr$42j$1@usenet.news.interia.pl>, "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał(-a):
> [...]

Ciekawe, czy zabronią naprawiać,
czy nakażą budować ażurowe?
Tak czy siak, buty szpilki pszestaną iść.

Wszystko zalezy od podatkow :-)

We wroclawiu przetestowali, zrobi sie pas "szpilkostrady, a reszta moze byc azurowa :-)

J.

Podatek od deszczu