Podatek od dochodów kapitałowych

Data: 2012-06-25 13:49:14
Autor: tw
Podatek od dochodów kapitałowych
Witam,
Jak po nowemu zaokraglany jest ww podatek?
Przegladam net, m.in. ustawe o podatku dochodowym od osób fizycznych i nie moge znalezc.
Chodzi mi glownie o skrajna sytuacje gdy odsetki wynosza 0,01 zł. Ile wynosi wowczas podatek?
Bo zdaje sie ze 100%

Data: 2012-07-31 06:07:02
Autor: JaMyszka

Ano. Ja tak miałam https://picasaweb.google.com/lh/photo/sDA-Dse8LPPX_4OnofXLf9MTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink (http://goo.gl/p9jYF )