Data: 2012-12-21 19:45:24 | |
Autor: Jacek | |
Podatek od nieruchomości przy najmie | |
Taki przypadek:
Nie prowadzę DG, mam dom i garaż. Firma chce ode mnie wynająć garaż i jedno pomieszczenie w domu na cele własnej działalności. Czy po wynajęciu tych pomieszczeń będę nadal płacił normalny podatek od nieruchomości i od garażu, czy mam zastosować stawkę, jak za lokale z działalnością gosp. (podatek dużo wyższy)? Poza tym, że wynajmę nic się nie zmienia - garaż nadal będzie garażem, a pokój pokojem, z tym że wykorzystanym jako biuro. Jacek |
|
Data: 2012-12-21 19:49:58 | |
Autor: maruda | |
Podatek od nieruchomości przy najmie | |
W dniu 2012-12-21 19:45, Jacek pisze:
Taki przypadek: Wybacz niemerytoryczną odpowiedź, a raczej pytanie - Księgowość prowadzisz sobie sam, czy masz BR/księgową? Jeśli to drugie, to pytaj jego/ją. Za to mu płacisz. -- Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda. |
|
Data: 2012-12-21 20:35:06 | |
Autor: Jacek | |
Podatek od nieruchomości przy najmie | |
W dniu 2012-12-21 19:49, maruda pisze:
Wybacz niemerytoryczną odpowiedźWybaczam ;-) , a raczej pytanie - Księgowość prowadzisz sobie sam, czy masz BR/księgową? Jeśli to drugie, to pytaj jego/ją. Za to mu płaciszA jaka to księgowość? Raz na rok wypełnić pit 37? Sam robię. Poza tym opinia jednego człowieka to tylko jedna opinia. W Grupie / kupie siła. Tak mi się przedświątecznie coś roi. Jacek |
|
Data: 2012-12-21 20:55:44 | |
Autor: cef | |
Podatek od nieruchomości przy najmie | |
maruda wrote:
Wybacz niemerytoryczną odpowiedź, a raczej pytanie - No niezupełnie. W przypadku najczęstszym płaci się za poprawne i zgodne z przepisami prowadzenie księgi czy rejestrów. A dokumenty dostarcza klient. Jakie dokumenty, taka księgowość. Musi być solidna opłata za prowadzenie, żeby komuś chciało się w jej ramach jeszcze doradzać klientowi cobędziedlaniego najlepsze i o jakie papierki ma zadbać. |