[USA Chicago] Podatek od roweru?

Data: 2013-11-03 10:17:03
Autor: Olivander
[USA Chicago] Podatek od roweru?
W dniu niedziela, 27 października 2013 11:56:31 UTC+1 użytkownik Raffaello napisał:
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Podatek-od-roweru-czyli-jak-zalatac-dziure-budzetowa-2972893.html
który to 'bąker' referował po swojemu Chicago Tribune
a temat tu omówiono i wyczerpano. Ale następnie nastała tu świątecznie nekro-moda na reanimację kopalnych zombie-wątków [ ;-) ] więc zajrzałem na tę haamericką gazetę jeszcze raz i odkryłem, że tak jak na "moim" trojmiasto.pl, do artykuliku dodany jest poll (u nas nazywają to ankietą) i że poll przyjął mój głos, i dopiero wtedy pokazały się wyniki ;-). http://tiny.pl/qgpkp Uznałem je za na tyle ciekawe, że się tym dzielę.
 Moja priv interpretacja: 1.Temat prawie nikogo nie interesuje (chyba, że to niepoczytna gazeta)
2.Amerykanie nie różnią się od nas tak bardzo. Ich dziennikarze też mają "ulotną lekkość" (słonia) w formułowania pytań ankietowych, a odsetek normalsów jest tam podobny jak tu nad [Martwą] Wisłą ;-)

[USA Chicago] Podatek od roweru?