Podatek od sprzedazy garażu

Data: 2009-11-03 21:58:38
Autor: maciek
Podatek od sprzedazy garażu
Czy jesli po dwóch latach od kupna garażu dzisiaj zamierzam go
sprzedać za takie same pieniadze za jakie kupiłem to bede musial
zapłacic podatek?

Do dzisiaj bylem przekonany ze podatek sie placi tylko wtedy jesli
sprzeda sie nieruchomosc w ciagu pieciu lat od jej zakupu za cene
wyzszą niż się ją kupilo i wtedy od tzw. zysku placi sie podatek.

Kolega wprowadzil mi zamet iz jesli za te pieniadze nie kupie
nieruchomosci to z racji ze nie minelo 5 lat zmuszony bede zapłacic
podatek od calej kwoty za jaką ten garaz sprzedam.

Jak to jest w rzeczywistosci?

Podatek od sprzedazy garażu