Podatek od sprzedaży i kupna działki.......

Data: 2009-04-27 17:03:50
Autor: J.S
Podatek od sprzedaży i kupna działki.......
Kto mi wytłumaczy "jak krowie na granicy" .....

Posiadam działkę otrzymaną po zmarłej 2 lata temu mamie w miejscowości A, noszę się z zamiarem jej sprzedaży i kupna w podobnej cenie działki w miejscowości B..... i jak to jest? Czy sprzedając działkę A wszelkie opłaty ponosi kupujący a ja żadnych? Czy może sprzedaż tej działki jest dla mnie dochodem? Jeśli tak to jaki podatek się urzędowi należy?

I to samo pytanie odnośnie działki B... rozumiem że opłaty notarialne i jakiś podatek w US ponoszę ja? Jakiej wysokości to kwoty?

Dziękuje za informacje !

Podatek od sprzedaży i kupna działki.......