Podatek od sprzedaży mieszkania

Data: 2009-10-05 01:50:24
Autor: karaf
Podatek od sprzedaży mieszkania
Wiem że było już mnóstwo wątków na ten temat. Ale ja nie znalazłem w
nich odpowiedzi na moje pytanie więc proszę was o pomoc.

Na początku tego roku zakupiłem od spódzielni mieszkanie po nowych
zasadach za wykup zapłaciłem ok 800 zł . Moje pytanie jest następujące
ile zapłacę podatku jeżeli będę chciał sprzedać to mieszkanie na
wolnym rynku . Czy to będzie liczone od całej wartości mieszkania
minus tylko te 800zł czy w takim przypadku dochód wylicza się inaczej
proszę o informację.

Data: 2009-10-07 13:27:30
Autor: Snake Plissken
Podatek od sprzedaży mieszkania
< Czy to będzie liczone od całej wartości mieszkania
< minus tylko te 800zł czy w takim przypadku dochód wylicza się inaczej
< proszę o informację.

Nie widze powodów, dla których podatek miałby byc naliczony od innej bazy niż róznica między ceną zakupu a sprzedaży - niezależnie od tego od kogo i za ile kupowałeś.

S.

Podatek od sprzedaży mieszkania