Podatek od sprzeda?y na Allegro.

Data: 2011-02-18 01:08:44
Autor: Czarek Daniluk
Podatek od sprzeda?y na Allegro.
Witam.

Jestem osobą fizyczną nie prowadzę DG.
Powiedzmy że wystawiłem X przedmiotów na Allegro.
Ludzie licytują wszystkie przedmioty i kupuje je 1 osoba w kwocie
sumarycznej przekraczającej 1000zł.
Cena jednostkowa jest dużo niższa.
Czy należy się kierować ceną jednostkową, czy ceną całkowitą zapłaconą
przez 1 osobę biorąc pod uwagę ewentualne zgłoszenie do US i zapłatę
2% podatku od czynności cywilno-prawnych ?

Pozdrawiam Cezary Daniluk !

Data: 2011-02-18 05:42:48
Autor: witek
On 2/18/2011 3:08 AM, Czarek Daniluk wrote:
[...]

to zależy czy to była jedna aukcja i ktoś kupił X sztuk,
czy to było X aukcji i w kazdej było po jednej sztuce.

Data: 2011-02-18 04:52:49
Autor: Czarek Daniluk
On 18 Lut, 12:42, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
On 2/18/2011 3:08 AM, Czarek Daniluk wrote:

> Witam.

> Jestem osob fizyczn nie prowadz DG.
> Powiedzmy e wystawi em X przedmiot w na Allegro.
> Ludzie licytuj wszystkie przedmioty i kupuje je 1 osoba w kwocie
> sumarycznej przekraczaj cej 1000z .
> Cena jednostkowa jest du o ni sza.
> Czy nale y si kierowa cen jednostkow , czy cen ca kowit zap acon
> przez 1 osob bior c pod uwag ewentualne zg oszenie do US i zap at
> 2% podatku od czynno ci cywilno-prawnych ?

> Pozdrawiam Cezary Daniluk !

to zale y czy to by a jedna aukcja i kto kupi X sztuk,
czy to by o X aukcji i w kazdej by o po jednej sztuce.

Jedna aukcja na x sztuk, wszystkie kupione przez 1 osobę, cena
sumaryczna ~ 2kzł ;) nawet o takiej mi się nie śniło, ale jak
wylicytowali no to cóż :)

Pozdrawiam !

Data: 2011-02-22 04:08:10
Autor: SDD

Użytkownik "Czarek Daniluk" <cdaniluk@cdaniluk.com> napisał w wiadomości news:0dc2a7cc-a1d5-4fc6-9ca9-a26338a088e6a11g2000pro.googlegroups.com...
[...]

Kupione w celu sprzedazy na Allegro?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-02-18 14:35:27
Autor: ajt
Czarek Daniluk pisze:
[...]

Już od paru lat do zapłaty PCC zobowiązany jest wyłącznie kupujący, więc   czy i ile ma zapłacić to nie Twoje zmartwienie :)
Andrzej
www.radom.ws

Data: 2011-02-18 05:37:23
Autor: Czarek Daniluk
Podatek od sprzeda?y na Allegro.
On 18 Lut, 14:35, ajt <a...@usunajt.com.pl> wrote:

Ju od paru lat do zap aty PCC zobowi zany jest wy cznie kupuj cy, wi c
  czy i ile ma zap aci to nie Twoje zmartwienie :)
Andrzejwww.radom.ws

Pięknie dziękuję, Takich wiadomości oczekiwałem :)
W sumie kiedyś to było głupie i dziwne że US mógł ścigać dowolną
stronę o zapłatę podatku.

Pozdrawiam !

Podatek od sprzeda?y na Allegro.