Podatek od transakcji bankowej

Data: 2011-10-30 21:09:07
Autor: Konfabulator
Podatek od transakcji bankowej
justyna <justynaolszyny@gmail.com> napisał(a):
Mam pytanie czy od opisanej poniżej transakcji bankowej będzie trzeba zapłacić podatek? Brat przebywa za granicą. Na jego konto w banku, co miesiąc przelewana jest z ZUSu emerytura. Konto, które posiada jest bardzo nisko oprocentowane. Brat chce przez Internet przelać pewną kwotę pieniędzy na moje konto ROR w innym banku, a ja założyłabym na moje nazwisko lokaty terminowe dużo wyżej oprocentowane.

To nie ta grupa, ale odpowiem. Jest to depozyt nieprawidłowy i je¶li US
wykryje takie działania to będzie trzeba odprowadzić podatek i odsetki.

--

Podatek od transakcji bankowej