Podatek od wynagrodzenia którego nie dostałem

Data: 2015-03-14 19:19:30
Autor: J.D.
Podatek od wynagrodzenia którego nie dostałem
W dniu 2015-03-11 o 11:19, Krystian Nowicki pisze:
Mam taki problem, pracowałem w ubiegłym roku na umowie zlecenie,
niestety pracodawca nie wypłacił mi należnych pieniędzy, a dzi¶
odebrałem od niego bezczelnie wysłanego mi listem poleconym PITa-11 i
jeszcze z pro¶b± o przesłanie mu rachunku i numeru konta. Co zrobić z
takim gnojem?

http://www.pit.pl/co_zrobic_gdy_nie_masz_jeszcze_pit118b_komentarz_pit_interpretacje_1341.php

Podatek od wynagrodzenia którego nie dostałem